4 -4/2010 Avcılar Mangal resimleri

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
beni tanıyanları tek tek öpüyorum canım harika sınız inş bu yaz süper olucak :rendeer:

tabi bensiz nasıl yediniz o güzelim uscukları bilemiyorum yani:pr:


vay deniz tümer abimi göremedim ona yanarım iyimi:rendeer:
bir dagaki mangala biraz daga kalabalık olucaz kesin :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2009
Mesajlar
54
Emeği geçen herkese teşekkürler,çok güzel bir gündü.:rendeer: namlı gurme şubesi gibiydi..:cherry:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Emeği geçen herkese teşekkürler,çok güzel bir gündü.:rendeer: namlı gurme şubesi gibiydi..:cherry:

afiyet olsun serpil hanım :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:01 ----------

inş bu haftadan sonra gelecez ben fıstık ve artcım:rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2009
Mesajlar
54
Sende kimsin tanıyormuyum seni dün sende ordamıydın.

AAA aşk olsunkorkut bey,okadar sucuk boşunamı kestik şimdi hatırlanmıyoruz.tühtüh.tanıştırim kendimi bari.ben florence..:):p

yazınızıkopyaladım alıntı kısmısını yapamadım niyeyse.:queen:
 
Katılım
12 Tem 2009
Mesajlar
562
Konuyu Toplam 23 Üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 8 Misafir)
elronds, korkut 250, FLORENCE, K M L, canercamalan, Kill_zone, peoples, kukuleta, otistik, KRAL1146, hanedan12, By_StaR, mahoretti, avşaroğlu, bygrm
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Sende kimsin tanıyormuyum seni dün sende ordamıydın.

AAA aşk olsunkorkut bey,okadar sucuk boşunamı kestik şimdi hatırlanmıyoruz.tühtüh.tanıştırim kendimi bari.ben florence..:):p

yazınızıkopyaladım alıntı kısmısını yapamadım niyeyse.:queen:

imzana bittim he:queen:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
onun için akşam 20 kişi gürkan buraya diye bagırıyordu :queen:
Yok senin için değil o bağırmalar yeşil fıstık içindi.:cat:
Sende kimsin tanıyormuyum seni dün sende ordamıydın.

AAA aşk olsunkorkut bey,okadar sucuk boşunamı kestik şimdi hatırlanmıyoruz.tühtüh.tanıştırim kendimi bari.ben florence..:):p

yazınızıkopyaladım alıntı kısmısını yapamadım niyeyse.:queen:

Haaaa şimdi tanıdıııııım şu güzel kız.:rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
61
güzel bir mangal organizasyonu olmuş paylaşım için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst