- Katılım
- 31 Mar 2010
- Mesajlar
- 75
merhaba arkadaşlar, bende 23 yaşında yeni başlamayı sadece planlayan, 6 aylık motor ehliyetine sahip, o günden beri sadece motosikletle ilgili ne buluyosa okuyan bir meraklıyım, ama dayanamayıp yazıyorum, arkadaşımın başlangış motoru fikrini dehşetle izliyorum, nasıl bir kendine güven, arkasından ağlayacakları sallamama durumudur? yada ben mi çok korkağım acaba :silent: forumun geçmişinde onlarca benzer topic var, hemen hepsini okudum, özet olarak cbr 125 en en ideal ilk adım olarak öne çıkıyor, hadi biraz daha bilinçli ve istekliysen hyo gt250r, ama en üstü bu, daha üstü öldürür, en azından ben öyle gözlemledim... istisnalar hayatın her yerinde var, ama genel gerçekleri istisnalar bozamaz, hiç bir konuda.. bol şans.. :rendeer: