Hort hort 
Motosikletimde 12bin kilometredir hep Castrol Power1 15-40 kullandım.
(2binde bir değişim yapıyorum).
İşyerime sürekli motosikletimle gidip geldiğim için ortalama 1 ayda 2bin kilometreyi dolduruyorum. Ve castrol almaya gittiğimde en son 20 liradan 25 liraya çıkmıştı.
Her ay 25 lira benim için yüksek bir meblağ.
Aynı işi PO'nun maximoto serisi yapıyorsa bu yağdan denemek istiyorum.
(Daha uygun fiyatlı olduğunu tahmin ederek)
Ankara'da PO Maximoto 10/40 yağ bulamadım. Tüm istasyonlarda sadece 2T yağlar var .
Ankara'da bu yağlardan alabilen varmı ?
Ya da diğer arkadaşlardan PO kullananların görüşlerini almak isterim.
Castrol ile arasında fark var mı ?
Motosikletimde 12bin kilometredir hep Castrol Power1 15-40 kullandım.
(2binde bir değişim yapıyorum).
İşyerime sürekli motosikletimle gidip geldiğim için ortalama 1 ayda 2bin kilometreyi dolduruyorum. Ve castrol almaya gittiğimde en son 20 liradan 25 liraya çıkmıştı.
Her ay 25 lira benim için yüksek bir meblağ.
Aynı işi PO'nun maximoto serisi yapıyorsa bu yağdan denemek istiyorum.
(Daha uygun fiyatlı olduğunu tahmin ederek)
Ankara'da PO Maximoto 10/40 yağ bulamadım. Tüm istasyonlarda sadece 2T yağlar var .
Ankara'da bu yağlardan alabilen varmı ?
Ya da diğer arkadaşlardan PO kullananların görüşlerini almak isterim.
Castrol ile arasında fark var mı ?