Petrol Ofisi’nde Maximoto motosiklet yağları dönemi başlıyor.

Katılım
26 Nis 2015
Mesajlar
209
Merhaba

Ben de bugün honda cgl için PO maximoto 15w-50 aldım yarın ekleyeceğim bakalım nasıl olacak
tam sentetik mi yarı mi üzerinde yazmıyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------

Ben de bugün honda cgl için PO maximoto 15w-50 aldım yarın ekleyeceğim bakalım nasıl olacak
tam sentetik mi yarı mi üzerinde yazmıyor :)

kırmızı kutu üzerinde scooter resmi var api sh ve jaso ma falan filan yazıyor umarım yanlış aldırmamışımdır
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
toptan aldım koliyle
maximoto 10 40 sentetik
tanesi 11.6 liraya gelmişti

memnunum sorun yok
15 50 motoru yoruyor
10 40 ile atağa geçiyor
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
bazı yerlerde tam sentetiği mineral olanından ucuza satılıyor anlamadım gitti ?
 
Katılım
26 Nis 2015
Mesajlar
209
Sabrıma yenik düşüp gidip yağını değiştirdim biraz da dolaştım küçük cc için ideal fazla para vermeye gerek yok vites geçişlerim rahatladı motor sesi azaldı biraz olsun atikleşti bilemiyorum yağ mı iyi sadece yeni yağ yediğinden mi bilmiyorum ama ilk izlenimlerim bunlar 15 lik yağ yeter bu motora :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst