Merhaba
Ben de bugün honda cgl için PO maximoto 15w-50 aldım yarın ekleyeceğim bakalım nasıl olacak
tam sentetik mi yarı mi üzerinde yazmıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------
kırmızı kutu üzerinde scooter resmi var api sh ve jaso ma falan filan yazıyor umarım yanlış aldırmamışımdır
Ben de bugün honda cgl için PO maximoto 15w-50 aldım yarın ekleyeceğim bakalım nasıl olacak
tam sentetik mi yarı mi üzerinde yazmıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:56 ----------
Ben de bugün honda cgl için PO maximoto 15w-50 aldım yarın ekleyeceğim bakalım nasıl olacak
tam sentetik mi yarı mi üzerinde yazmıyor![]()
kırmızı kutu üzerinde scooter resmi var api sh ve jaso ma falan filan yazıyor umarım yanlış aldırmamışımdır
Son düzenleme: