[ADANA MT] 28.03.2010 Yerköprü, Namrun Gezisi

Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
güzel eğlenmişe benziyosunuz 600 f o yallarda zorlanmadımı....maşallah temiizde duruyo....

birde o alman köprüsü dediğiniz yer normal tarafikte kullanılıyormu şu an...
uzerinden araç geçiyormu..
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
güzel eğlenmişe benziyosunuz 600 f o yallarda zorlanmadımı....maşallah temiizde duruyo....

birde o alman köprüsü dediğiniz yer normal tarafikte kullanılıyormu şu an...
uzerinden araç geçiyormu..

600f dediğin her yola gelir :p
Resimlerde görüldüğü gibi Biz ordayken Tren geçti, demekki kullanılıyor :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla diyecek söz bulamıyorum.hızınıza yetişemiyoruz yavv:queen: sezon açıldı bakıyorum,geziler hep böle olsun işte beea bol ayrıntı ve fotoğraf...muzaffer abiiiiii bi ara bende katıldığımda yine gidelim buraya be abiii kısmetse çok merak ediom dünya gözüynen oraları görmeyi mersin tarafları sanırsam çok güzel yerler oralar kış ı da ayrı güzel valla.muzaffer abime burdan slm larımı iletiyorum,haa bu arada demirgürsel abimede slm lar az daha unutuyordum onu bea sonra kızar nie bizede slm göndermion azımızın payını almıak durduk yere hayde ii geceler tüm adana mt yee...:rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
dostum bak beni unuttun diye kızıyordum:bounce:, okumaya devam edince gördüm kendimi:cat:.
ama bu muzafferi önce selamlamana kızıyorum haberin olsun:queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
55
güzel eğlenmişe benziyosunuz 600 f o yallarda zorlanmadımı....maşallah temiizde duruyo....

birde o alman köprüsü dediğiniz yer normal tarafikte kullanılıyormu şu an...
uzerinden araç geçiyormu..


Yanlış hatırlamıyorsam bindiğim Çukurova Mavi Treni o köprünün üzerinden geçmişti, tren yolu köprüsü yani.
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum bak beni unuttun diye kızıyordum:bounce:, okumaya devam edince gördüm kendimi:cat:.
ama bu muzafferi önce selamlamana kızıyorum haberin olsun:queen:

yok abi nedemek lafımı olur senin itin olur yaw:queen:bidahaki sefere seni önce selamlarım...

Çatla emi :p:p:p

Hemşerim sen buna bakma, özrü kabahatinden de büyük sanki kendisi selam gönderiyor :pr:

valla bak bu benim aklıma heç gelmemişti.muzaffer abi farklı açıdan ele aldı olayı.harbi yaw demir abey sen neden slm larını esirgiyon benden biz din kardeşi değilmiyiz ayıp oluyor ama böleee:queen::bounce: tüm adana mt ye ii geceler... haa bu arada ernesto_sen nerelerdesin yavv hiç katılmıon mt nin sf sına gezilerdede göremiyoruz seni hadi benim durumum yok sen neden katılmıon:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Çatla emi :p:p:p

Hemşerim sen buna bakma, özrü kabahatinden de büyük sanki kendisi selam gönderiyor :pr:

baktın adam bana daha yakın, daha candan buldu beni, caydırmak için hemen hemşo muhabbetleri:pr: ayıp ayıp insanları böyle yandaş söylemlerle etkileme:queen:

valla bak bu benim aklıma heç gelmemişti.muzaffer abi farklı açıdan ele aldı olayı.harbi yaw demir abey sen neden slm larını esirgiyon benden biz din kardeşi değilmiyiz ayıp oluyor ama böleee:queen::bounce: tüm adana mt ye ii geceler...


yav dostum sende hemen gaza geliyorsun, oluyormu böyle:p
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baktın adam bana daha yakın, daha candan buldu beni, caydırmak için hemen hemşo muhabbetleri:pr: ayıp ayıp insanları böyle yandaş söylemlerle etkileme:queen:

yok abi öle etkilenme olayı yok hemşeriyiz sonuçta toprağımız:queen: yok abii ben hepinizi seviyorum hepinizin yeri bende ayrı:mrgreen::rendeer:


yav dostum sende hemen gaza geliyorsun, oluyormu böyle:p


gaza geldiğimiz falan yok ta ama hemşerim bu açıdan doğru sölemiş ama hakkını yemiyek:queen:hep ben hep ben olmuor öle bizde bekleriz slm ları:bounce:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
namrundan papazın bağınına gidilse orda bi balık yenilse daha güzel ve renkli olurmuş aslında ;)
 
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
1 Şub 2009
Mesajlar
427
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yediler bayramım ne yapalım, şimdilik idare ediyoruz, geçici olay:)

motosikletinin olmayışından bahediyoruz deilmi.geçici diosunda senide gezilerde görmek isteriz gürsel abi olmuor böle gezilerden uzak senide görmek isteriz.motosiklet işini hallediver:mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hallettim bile ama bana yetişemezler ağır kalırlar diye katılmıyorum:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst