- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 2,161
- Konu Yazar
- #1
Bu Pazar programsız ve hazırlıksız bir buluşma ile nereye gideceğimize toplanma noktamızda karar vermek üzere bir araya geldik. Mustafa abimiz bize sıradışı bir parkur önerdi. Karaisalı üzeri yerköprüye gidilecek, oradan Hacıkırı üzeri Çamalana ve at dağında yemek yedikden sonra Namrun yaylasına, yayladan Tarsusa inip Adana' ya dönüş şeklinde bir gezi gerçekleştirdik. Toplam 250 Km. yol yaptık. 8 Motor ve 10 kişi katılımı oldu. Resimlerin çekimi Gürsel (ÇelikGürsel) kardeşimize ait. Çok keyifli bir gezi oldu. Viraj, çamur, stabilize, akarsu geçişi, doğa güzellikleri, lezzetli yiyecekler, keyifli kahvaltı, güzel hava, hafif soğuk, kısacası bir gezide olabilecek tüm güzellikler mevcuttu. Gürsel kardeşimin karelerini paylaşımınıza sunuyorum.
Karaisalı merkezden görüntüler
Yerköprü
Hüseyin ve Ümitten birer kare
Yerköprüdeki şantiyeden bir görüntü
Ben Ve Transalpımden bir kare
Yol koşullarına uyumlu olmayan motorlu arkadaşlardan bir kare
Hacıkırı Tren İstasyonunda Mola Veriyoruz
Dogal güzelliklerden bir parça :mrgreen:
Tarihi Alman köprüsünden görüntüler
Çamalana Doğru Giderken Yolda Önümüzü Bir Grup Keçi Kesti:queen:
Kadıncık Barajı
Atdağında Ögle Yemeği
Katılan Ve Emeği Geçen Herkese Teşekkürler :rendeer:
Karaisalı merkezden görüntüler
Yerköprü
Hüseyin ve Ümitten birer kare
Yerköprüdeki şantiyeden bir görüntü
Ben Ve Transalpımden bir kare
Yol koşullarına uyumlu olmayan motorlu arkadaşlardan bir kare
Hacıkırı Tren İstasyonunda Mola Veriyoruz
Dogal güzelliklerden bir parça :mrgreen:
Tarihi Alman köprüsünden görüntüler
Çamalana Doğru Giderken Yolda Önümüzü Bir Grup Keçi Kesti:queen:
Kadıncık Barajı
Atdağında Ögle Yemeği
Katılan Ve Emeği Geçen Herkese Teşekkürler :rendeer: