- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
arkadaşlar dün akşamki yazıları yeni gördüm:cherry: bu forumda hiç bukadar gülmemiştim :cherry::rendeer:
merak ettim dün akşamkilerden nelere güldün:queen::cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:39 ----------
eee artık böyle honda cbf varsa moralini servis bile bozamaz honda cbf ile hayatın keyfini sürün sarelle reklamı gibi oldu ama :queen:
abi servis bile bozmuyoki morali aksine morallendiriyo dün erdi servise ugramış inan bana gecen taktığımız koruma demirinin viadasını kesmelerinden tut alttaki koruma demirine sprey boya atmışlar serviss