Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar dün akşamki yazıları yeni gördüm:cherry: bu forumda hiç bukadar gülmemiştim :cherry::rendeer:

merak ettim dün akşamkilerden nelere güldün:queen::cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:39 ----------

eee artık böyle honda cbf varsa moralini servis bile bozamaz honda cbf ile hayatın keyfini sürün sarelle reklamı gibi oldu ama :queen:

abi servis bile bozmuyoki morali aksine morallendiriyo dün erdi servise ugramış inan bana gecen taktığımız koruma demirinin viadasını kesmelerinden tut alttaki koruma demirine sprey boya atmışlar serviss:)
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
arkadaşlar hiç sıkıntısı olan yokmu yahu, hep şamata hep makara oh ne güzel valla :p
zonda her bi pok onda :queen:
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
merak ettim dün akşamkilerden nelere güldün:queen::cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:39 ----------



abi servis bile bozmuyoki morali aksine morallendiriyo dün erdi servise ugramış inan bana gecen taktığımız koruma demirinin viadasını kesmelerinden tut alttaki koruma demirine sprey boya atmışlar serviss:)

OOO MÜCAHİT serviste amcan var demek ki
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Benim nasil oldu anlamadım kulanmadım bile dogru düzgün ön fren kablosu on camurluğa sürte sürte orda pişik olmuş :D altında kırmızı renk boya çıkmış ne iş anlmadım.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
OOO MÜCAHİT serviste amcan var demek ki

ben değil erdi erdi:cherry:motoru daha iki gün once ordan aldıgı ıcın öle oldu heralde bende şaşırdım:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:59 ----------

Arkadaşlar cbf150 resimleri yükleyin bakıp hayalini kurarız belki. :)

evet gidiyim koyarım resimde abi kuru kuruda resim konmuyoki gezmek lazım biraz:queen:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Herkese selamlar.

Benim cbf 5. aynına girerken 5500 km oldu. Malum 2009 10. ayda aldım cbfimi ( ailem ne kadar karşı çıksada amacım ilk motorumu kış aylarına girerken alıp öğrenmekti, yazın tadını tecrübe ile güzelce çıkarabilmek için) ve bütün bir kış sezonu 5500 km yaparak azda olsa acemiliğimi attım. (Yukarıda Allah var çok şükür ilk motor & kış ve 5500km kazasız belasız)

E şimdi yaza giriyoruz ve benim eldivenler şu metehan abinin alıp kıyamadığı heldin kışlık eldivenleri.

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44490

bu eldivenleri düşünüyrum yaz için çünkü kışın giyilmeyecek kadar kalın sanırım heldler. Kullanan yada kullanmayan yorumlarınızı alabilirmiyim rica etsem ?
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar cbf150 resimleri yükleyin bakıp hayalini kurarız belki. :)

İstediğin resim olsun :)

IMG_2019.jpg

IMG_2006.jpg

IMG_1787.jpg
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
ismail kerdeş motorun yılan gibi akşam bende koyacağım resimlerimi çok manyak motor yaa bayılıyorum görüntüsüne baktıkça bakası geliyor insanın allah kazasız belasız sürmek nasip etsin
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
ismail kerdeş motorun yılan gibi akşam bende koyacağım resimlerimi çok manyak motor yaa bayılıyorum görüntüsüne baktıkça bakası geliyor insanın allah kazasız belasız sürmek nasip etsin

Abi yapmayın yaa.. bağrımıza taş bastık dedik ya yaramıza tuz atıyonuz valla:salut::salut: yükleyin şu resimleride akşama bir iki kadeh kaldırayım şerefe, sağlığınıza diyeyim. yanıyorrr içim yanıyorrr offff. offf..:salut::salut:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
evet gidiyim koyarım resimde abi kuru kuruda resim konmuyoki gezmek lazım biraz:queen:

alana kadar resimlere bakacağız artık :) ama kararlılık sonunda mutluluğu getirirmiş anladım, hakkaten motor sahibi oluyorum :queen: bakalım şimdide kafayı nezaman alacağıma taktım, önce aileyi dert ediyodum şimdi zaman :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:34 ----------

İstediğin resim olsun :)

IMG_2019.jpg

IMG_2006.jpg

IMG_1787.jpg

Evet resimler güzel ve ben en sonuncusuna bittim resmen :cat:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
nasıl bir ürün bi link atsana hacı...şu lastik köpüğümü...bende var ama kullanmak nasip olmadı...acil durumlar için çantada hazır...

Yok abi o ürün sadece lastik patladığı zaman kullanılır ve müsait bir zamanda lastik içinden temizlenmelidir. Ama benim dediğim ürün lastik patlak olmasa dahi lastiğin içine konulur ve patlak durumunda hemen koruma sağlar(mış).

http://www.tuketici.com.tr/ilan/lastik-patlamasina-son-yedek-parca-vasita,7931

Benim aldığım bu. Ama çok daha iyi olanları internette mevcut. Ve şu anda işini yapıyor, ama ne zaman istifa eder bilemiyorum :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
E şimdi yaza giriyoruz ve benim eldivenler şu metehan abinin alıp kıyamadığı heldin kışlık eldivenleri.

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44490
?

ben şunu anladımki benim asla kış eldiveni derdim yokmuş...yani, amacım rahat kullanım...Heldin en baba eldivenini aldım ve giyerek folloş olmasınada vakit kalmadı havalar düzeldi...elimde patladı mal...ben şimdi bunu yazlık bişeylerle takas edicem galiba 1-2 kez giymek nazip oldu sadece el ısısını asla değiştirmiyor kesinlikle harika bir ürün ama işlevsel değil...

Yok abi o ürün sadece lastik patladığı zaman kullanılır ve müsait bir zamanda lastik içinden temizlenmelidir. Ama benim dediğim ürün lastik patlak olmasa dahi lastiğin içine konulur ve patlak durumunda hemen koruma sağlar(mış).

http://www.tuketici.com.tr/ilan/lastik-patlamasina-son-yedek-parca-vasita,7931

Benim aldığım bu. Ama çok daha iyi olanları internette mevcut. Ve şu anda işini yapıyor, ama ne zaman istifa eder bilemiyorum :queen:

hacı attığın linkde ürün fotosunu göremedim...merakda ediyom he nası bişey...diğer köpükten ne farkı var acaba...yani işlevselliği nedir acep...hava kaçırma benim arka lastikte farz oldu yıllardır...sabah uğrasam 25 barda olacak biliyorum...
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
ben şunu anladımki benim asla kış eldiveni derdim yokmuş...yani, amacım rahat kullanım...Heldin en baba eldivenini aldım ve giyerek folloş olmasınada vakit kalmadı havalar düzeldi...elimde patladı mal...ben şimdi bunu yazlık bişeylerle takas edicem galiba 1-2 kez giymek nazip oldu sadece el ısısını asla değiştirmiyor kesinlikle harika bir ürün ama işlevsel değil...



hacı attığın linkde ürün fotosunu göremedim...merakda ediyom he nası bişey...diğer köpükten ne farkı var acaba...yani işlevselliği nedir acep...hava kaçırma benim arka lastikte farz oldu yıllardır...sabah uğrasam 25 barda olacak biliyorum...

7667a40d97af485eb93a28e.jpg


resim bu, ama dediğim gibi daha iyisi de varmış, ya da pahalısı:queen:

Bugün motorun yaz bakımını yaptım sayılır, bir yağ değişimi kaldı. Bujiyi platinyum olanla değiştim, hava filtresi değişti. Hava filtresini velmotodan almıştım, tam yerine oturtmak için kırmam gerekti. Aslında kendisi esnemeyip kırıldı ama iş görür. Gaz kolunda bana göre fazla olan boşluğu aldım, keza debriyajında öyle ama eski ayarı değiştiği için debriyajda sorun yaşadım. Kalıkışlarda filan. Motokuryelerin de kullandığı eli rüzgardan korumak için takılan zımbırtıları çıkardım. Birde motor sıcakken dahi ışıklarda motosiklet rölantide iken stop ediyordu, onuda biraz yükselttim; stop etmiyor.

Geçen haftada gaza gelip araba kornası taktım. Seger kalın-ince dit-dit korna. Eskisinin sesi daha çok hoşuma gidiyordu ama bununla daha güvendeyim.

Yine geçen hafta yan çanta demirleri taktık arkadaşla. Yapan adam işini iyi yapmış ama bir tanesinin kaynağı 2-3 mm yanlış yerden yapıldığından montajı-elde alet olmadığından- bayağı bir zor oldu. Yan çanta olarak tavsiyeleriniz nelerdir?

Şimdilik benden bu kadar.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
7667a40d97af485eb93a28e.jpg


resim bu, ama dediğim gibi daha iyisi de varmış, ya da pahalısı:queen:

Bugün motorun yaz bakımını yaptım sayılır, bir yağ değişimi kaldı. Bujiyi platinyum olanla değiştim, hava filtresi değişti. Hava filtresini velmotodan almıştım, tam yerine oturtmak için kırmam gerekti. Aslında kendisi esnemeyip kırıldı ama iş görür. Gaz kolunda bana göre fazla olan boşluğu aldım, keza debriyajında öyle ama eski ayarı değiştiği için debriyajda sorun yaşadım. Kalıkışlarda filan. Motokuryelerin de kullandığı eli rüzgardan korumak için takılan zımbırtıları çıkardım.

Geçen haftada gaza gelip araba kornası taktım. Seger kalın-ince dit-dit korna. Eskisinin sesi daha çok hoşuma gidiyordu ama bununla daha güvendeyim.

Yine geçen hafta yan çanta demirleri taktık arkadaşla. Yapan adam işini iyi yapmış ama bir tanesinin kaynağı 2-3 mm yanlış yerden yapıldığından montajı-elde alet olmadığından- bayağı bir zor oldu. Yan çanta olarak tavsiyeleriniz nelerdir?

Şimdilik benden bu kadar.

mal yerli malı belli...marka LAK...lakk diye keser...:p

platinyum element değilmi hacı..:p.iridiyum buji olmasın o...:p ama varmış evet..hatta konuyla alakalı birde yazı buldum onuda açayım meraklısı vardır illaki...

havalar düzeldi kışlık elbiseler çıktı artık diyosun...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bujiyi platinyum olanla değiştim, hava filtresi değişti.

Mucit kardeşim, taktığın buji hangi marka ve kod olarakta yazabilirmisin?
Birde iridyum ve platinium bujiler aynı değilmi?
Ben NGK'nın bizim model için iridium bujisinin olmadığını duymuştum.

Bu yüzden merak ettim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:15 ----------

ehliyetimi aldığımda ankraya geleceğim inşallah sende müsait olursunda ben yol iz bilmediğim için seni arayacağım biliyorsun sıkıntımı

Tabiiki Ankara'ya gelirsen beklerim Ferhat. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst