Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Arkadaşlar belki konu dışı olcak ama yazın cbfimi almayı düşünüyodumki bugün direksiyon eğitimndeki ark. direksiyon eğitimininden sonrada özel olarak kursa katılmalısın diyordu. Burdaki (direksiyon) eğitimle ancak ehliyet alırsın diyo. Kafam karışdı. Ne dersiniz !?

not: daha önce motor deneyimim olmadı ama motoru alsam kendi kendime pratik yapsam daha iyi olmaz mı !? :silent:

Öncelikle hoşgeldin. Direksiyon sınavından geçmen için motoru düz bir alanda sürüp ileride u yapıp 8 çizerek geri geliyorsun. Zorluğu yok. Bilen bilmeyen herkes alıyor.

Ama bu mereti kullanmayı gerçekten istiyorsan eğitim alırsan kendin için çok faydalı bir iş yapmış olursun.

Kendin kullanarak tecrübe edinmene değinirsek;
Şanslıysan maddi kazalarla atlatırsın.
Şanssızsan (Allah korusun) canınla dahi ödeyebilirsin.

Motorcular ikiye ayrılır:
1-Ya düşmüşsündür
2-Ya da düşeceksindir.
Başka bir seçenek yok ne yazıkki :pale:
Bu yüzden ben eğitim almanı şiddetle tavsiye ederim.

ohbe döndü sonunda meğer sorun saptaymıs o olmadan dondurmek zormuş:)neyse heralde olmuştur hard yazan tarafa dogru cevırdım yazı obur tarafa gecıcek kadar dondu daha donmedı ama yukseldı ve daha sert oldu sankı:queen:

Hadi geçmiş olsun. 3 kademe var süspansiyonda. zincir tarafından asılınca en sona getirmişsen eğer "Hard" yani en sert konuma almışsın demektir.

Maalesef İzmir'den zorunlu göçen tayfaya katılıp Istanbul'un kucağına düştük. Motoru daha getireli 1 hafta olmadan Ortaköy'de bilerek ve isteyerek birileri devirince sol tarafı komple kaybettik. Mete_Han sağolsun bize verdiği kaynak olan Sürat Motor'dan parçaları aldım; Istanbul'da "ustalar" öper seni dediler kendim taktım ama hesaplanmadık 1-2 hasar daha çıktı. Bu arada CBF'in orjinal grenajındaki vidalar Sürat'ten aldıklarımıza uymuyor; benden uyarması. Eğer kendiniz takacaksanız vidanızı da alın Karaköy'den. Sonra adamlara ilişmeyin boşa.

Geçmiş olsun.
Grenaj vidaları konusundaki kritik paylaşımın içinde teşekkürler.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
erdi

motosikleti kısmında hala inş. yazıyo. bu işin inş.'i bitti maş. ı kaldı :)

ben 37 liraya aldım çantamı. bana sorarsan pahalı.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------

Eymirde ekipçe motorlarımız. ismailin motora cila çekiyoruz.

cila.jpg


Ekip ve göl kıyısında yayılıp tıkınmalar.

keyf3.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:20 ----------

bakın hesap yaptım 2,6 lt yakmışım yeni rekorum :mrgreen:

yedeğe geçmeden 405 km
yedek de 2,6 lt imiş zaten
yani yedek dahil 500 kmnin üzerinde menzilimiz var arkadaşlar. yeter ki efendi kullanın
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
valla ben o ilk aldıgım donemde 1 depo ile 370 km yapmıstım yedek hariç . simdilerde ise 320 km ancak oluyor bende anlamadım gıttı bu işten :silent:
efendıde kullansam delicosta olsa aynıtas aynı cbf :queen:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
valla ben o ilk aldıgım donemde 1 depo ile 370 km yapmıstım yedek hariç . simdilerde ise 320 km ancak oluyor bende anlamadım gıttı bu işten :silent:
efendıde kullansam delicosta olsa aynıtas aynı cbf :queen:

aynı ben :D ilk zamanlar 2.7-2.8ler olan yakıt tüketimi artık 3,5 a oturdu aşağı yukarı ekstra durumlar hariç azı yok çoğu var :D

jr.
bizlerde memnun olduk, başka zaman başka yerde görüşmek dilekleri ile.

fakat ankara tayfasının efsane grup sürüşünü ve kırmızı ışık hassasiyetini nasıl dile getirsem bilemedim :D:D
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar, bugün 180 TL'ye Shad SH45 aldım ikinci el :) http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45241
ucuza mı almışım sizce? bir de motoru kullanmayı iyice söktüm, çok zevkli :D:D

kardeşim çantayı ucuza kapatmışsın sıfıryla arasında cok fark var kappaya 250 vercektın aynı işlevi görcekti bende shad de var bılyıosun shad ses yapar dedıler kappa ses yapıyor hayırlı olsun gule gule kullan emınonunde 25 30 tlyde cantalar var bişeye benzemıyo hem ufak ve alt tapladan cıkmıyo sabıt ıllakı sokmen lazım:cat:

bu arada ankara'nın cbf'cileri geziyor bizimde toplanmamız lazım:cherry:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Cumleten herkese selam hafta sonu nete girmedim konular almış başını gitmiş ya :) Bende cumartesi 500 bakımıd iye gittim ordaki eleman 500 bakimi diye birsey yok dedi bu gun yarın gel aöa 950 km olsun dedi :mrgreen: bende frenin altındaki vida düşmüştü onu taktırdım çıktım bana motoru teslim eden usta beni ymeiş 500 gel diyerek demek ki :pr: sonuç olarak devam ediyorum 1000 km ye kadar ama motoru sıkıştırmadan nasil kullanıcaz bilmiyorum yeri geliyor otobana cıkılıyor ama guzel havada kullanmak super bir duygu valla bir okadarda guzel havada trafiğe girmek iğrençmiş. otobuslerin ve diğer araçların ekzosu dumanı direk kaskın içinde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:04 ----------

arkadaşlar, bugün 180 TL'ye Shad SH45 aldım ikinci el :) http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45241
ucuza mı almışım sizce? bir de motoru kullanmayı iyice söktüm, çok zevkli :D:D

Bende İXS 42 lt almıştım 0 ama 190na sen yinede iyi almışın liste fiyatı yuksekmiş.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
günaydın arkadaşlar bende dün motoruma pasta attım yeni gibi oldu wallaha sıfır gibi yıldır yıldır parlıyor cantlarımı da parlattım çok güzel oldu resimlerimi koymak için van atıyorum...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
günaydın arkadaşlar bende dün motoruma pasta attım yeni gibi oldu wallaha sıfır gibi yıldır yıldır parlıyor cantlarımı da parlattım çok güzel oldu resimlerimi koymak için van atıyorum...

Günaydın Ferhat;
Mesaj sayın 32 olmuş resim koyabilirsin.
imageshack.us adresine gir, resimleri upload ettikten sonra forum linkini kopyala buraya yapıştır.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Cumleten herkese selam hafta sonu nete girmedim konular almış başını gitmiş ya :) Bende cumartesi 500 bakımıd iye gittim ordaki eleman 500 bakimi diye birsey yok dedi bu gun yarın gel aöa 950 km olsun dedi :mrgreen: bende frenin altındaki vida düşmüştü onu taktırdım çıktım bana motoru teslim eden usta beni ymeiş 500 gel diyerek demek ki :pr: sonuç olarak devam ediyorum 1000 km ye kadar ama motoru sıkıştırmadan nasil kullanıcaz bilmiyorum yeri geliyor otobana cıkılıyor ama guzel havada kullanmak super bir duygu valla bir okadarda guzel havada trafiğe girmek iğrençmiş. otobuslerin ve diğer araçların ekzosu dumanı direk kaskın içinde.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:04 ----------



Bende İXS 42 lt almıştım 0 ama 190na sen yinede iyi almışın liste fiyatı yuksekmiş.


güzel havada motor sürmek gibisi yok zaten hocam sen şuan rodajda oldugun için o otobus araba eksozlarının kokusunu alıyosun:)aman yavaş kullan dıım rodaj bence cok cok onemlı obur motorumu rodajdan dolayı cok sagır bıraktım 1000 km olsun baslarsın yavas yavas:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------

günaydın arkadaşlar bende dün motoruma pasta attım yeni gibi oldu wallaha sıfır gibi yıldır yıldır parlıyor cantlarımı da parlattım çok güzel oldu resimlerimi koymak için van atıyorum...

bu aralar bende cila yapıcam bi yıkatayım motoru:)resimleri bekliyoruz:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------

bu arada arkadaşlar havalar düzeldi valla motor kendine geldi maşallah maşallah diyimde:)sabah jigle yarıım cekili calıstryrm bi iki gaz veriyorum jıgleyı kapa rolontode calısıyo motor:)yıne ısıtıyorum tabıkı ama bu havalar azdaha ısınsa artık bas marsa asıl gaza:)tabı sabah ılk calıstırmada sonrasında zaten bu sekılde:)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
metanım ekom,

sürekli kullandığımız yollar olduğundan sürüş kolu diye kimsenin kafasına vurmuyoruz. zaten gidilecek yeri herkes biliyor. bunlar toplantı. geziler böyle değil.

her gezi öncesi sürüş kolu kuralları, bölünmemiş yol formasyonları ve geçen haftadan gözümüze batan gerekli uyarılar tekrar tekrar yayınlanır.

kırmızı ışık olayı da şehir içinde karşılaştığın bizim dışımızdaki sürücüleri kastediyorsan, ankarada resmi olmayan, dile getirilmeyen, hatta polisin müdahale etmediği bir kural oluşmuş. kırmızı bile yansa sağa dönüşler serbest. bizde bir araç kırmızıda sağı kapatmışsa plakası çoğunlukla yabancıdır.

bizi kastediyorsan yine yalnız değiliz. incek yolundaki gereksiz lambaları hiçbir sürücü sallamıyor. ama 4yol falansa duruyoruz o kadar da kızma :)

ha ilave yapayım, kural olarak ikisinde de haklısın. olsa güzel olur :)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
güzel havada motor sürmek gibisi yok zaten hocam sen şuan rodajda oldugun için o otobus araba eksozlarının kokusunu alıyosun:)aman yavaş kullan dıım rodaj bence cok cok onemlı obur motorumu rodajdan dolayı cok sagır bıraktım 1000 km olsun baslarsın yavas yavas:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------



bu aralar bende cila yapıcam bi yıkatayım motoru:)resimleri bekliyoruz:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------

bu arada arkadaşlar havalar düzeldi valla motor kendine geldi maşallah maşallah diyimde:)sabah jigle yarıım cekili calıstryrm bi iki gaz veriyorum jıgleyı kapa rolontode calısıyo motor:)yıne ısıtıyorum tabıkı ama bu havalar azdaha ısınsa artık bas marsa asıl gaza:)tabı sabah ılk calıstırmada sonrasında zaten bu sekılde:)


Valla onada sabır lazım ya ara ara acıyorum gazı ama dip gaz gitmiyorum uzun surede sabit hızda gitmiyorum müümkün olduğuncada devirli kullanıyorum artık ne kadar olursa 1-2 yıl sonra elime almam insallah. He 1-2 kerede artcı ile kullandım.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
jr.

o duran yabancı plaklardan biride benim, ve her seferinde arkamdaki araçlardan korna yiyorum ve sağımdan solumdan geçemesinler diye özellikle ortada durmaya başladım ankarada ışıklarda :D
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Soldan sağa ayaktakiler: murat, ekmel, ismail, bi de ben
Soldan sağa oturanlar: cıbıf cubuf cobof cabaf

100_1199.jpg


[/COLOR]bu arada yeni bir rekora imza attım yedek hariç 405 km yol yapıp stop ettirmeden (yani daha bi 100 falan giderdi manasında :p) benzinciye alkış tufanı eşliğinde girdim.
gibi.


Hacı isim yanına nikde yazki öyle anlaşılsın...İsmaili biliyoruz Aydoğan XXX...:p


yedeksiz 405 mi...o günleri göremedik valla...tam depo 380-400 diyor benim taka...

ya motorun arkası yükseliyor sanırım amortisör sertleşince


sertleşince yükselir...normaldir...:queen: Hacı esneme azalınca yüksekte kalıyorsun duygusu hakim oluyor...

Angara cbf tayfası nihayet istenen kıvama doğru gitmekte...
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
jr.

o duran yabancı plaklardan biride benim, ve her seferinde arkamdaki araçlardan korna yiyorum ve sağımdan solumdan geçemesinler diye özellikle ortada durmaya başladım ankarada ışıklarda :D

Ondeki aracın sol tekerlek hizasında gidince kendini bilmek kişiler benim sağıma giriyor bende ondeki aracsa dikiz aynasından gorecek diye yolun ortasında gidiyorum. Millet sanki yolmuşsun gibi sağından solundan gidiyor.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Ondeki aracın sol tekerlek hizasında gidince kendini bilmek kişiler benim sağıma giriyor bende ondeki aracsa dikiz aynasından gorecek diye yolun ortasında gidiyorum. Millet sanki yolmuşsun gibi sağından solundan gidiyor.

bunu çaresi metehan abi gibi bulundugun şerit içinde motoru saga sola zigzag yaparak gitmen:cat::queen:abi çok sakat şöförler var hele bayanlar aman aman yaklaşmıyorum bile:cherry:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
Ankaralı standart motorcular olan "2009 ankara mt" :p ve centilmen ve misafirperver sibiyefçiler olarak pek değerli ismail dostum ve ben :mrgreen:,

ankaraya adım atıp da "hule bu ne? her taraf sarı her taraf bozkır" modunda ve "bir an önce gidelim kurtulalım bu acayip yerden" düşüncesindeki sevgili murat ve ekmel arkadaşlarımızı misafir ettik :mrgreen:. kendileriyle tanıştığımıza çok memnun olduk. umarız bizim kadar keyif almışlardır.

Gezdik sohbet falan ettik ahanda bunlar da kanıtı:

Soldan sağa ayaktakiler: murat, ekmel, ismail, bi de ben
Soldan sağa oturanlar: cıbıf cubuf cobof cabaf

100_1199.jpg





İsmail eymir gölüne sıfır:

100_1196.jpg


diğer fotolar başka arkadaşlarda..alınca koyarım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 ----------

bu arada yeni bir rekora imza attım yedek hariç 405 km yol yapıp stop ettirmeden (yani daha bi 100 falan giderdi manasında :p) benzinciye alkış tufanı eşliğinde girdim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:45 ----------

ya bizim koruma demirleri ne kadar şık. var yok belirsiz. siz onlarla aralardan nasıl geçiyorsunuz ya. kulak gibi direk. bizim burada ybrlerde takılı model onun aynısı. hondanın taktığı bizdeki gibi.



hocam kaç kmde cbf 150in??
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
3700 kmde motorum. ama devirlice kullanıp hemen 5e atıp daha sonra 70-80 gidiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst