Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Güneşli ve sıcak bi havada CıBıR olmasına rağmen motora binememek ne kötü :pr: :salut: :salut: ALLAH kimseye yaşatmasın :salut:

Size laf yetiştirirken benim lastikte patlamış:). Yenisi almayı düşünüyorum ben de. Pirelli mt75 kullananlar lastiklerinden memnun mu?
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
az önce cilamı da attım kısmetse yarın BURSA MT ile geziye gidicem.. darısı sizlere....


kardeş aynaların çok güzel olmuş,bence orijinalinden daha iyi arkayı gösterir
ayrıca kaza yapan arkadaşımıza çok geçmiş olsun
lastik konusunda kesinlikle metzeleri öneririm kaymıyo demişlerdi hakkaten çok iyi bi lastik,bugün muhtemelen bu lastik beni ölümden kurtardı,çok kötü bi kaza atlattım bendede biraz hata vardı,dar yolda hızlı gidiyodum ama önümdeki pikapda hızlı gidiyodu ve pikabın arkasındada demirler var sivri sivri pikapdan dışarı taşmış,kenarda park halindeki bordo araç bir anda pikapın önüne kırınca pikap ani fren yaptı bende pikabın durduğunu görünce ön arka frenlere yüklendim,motor önce kaymadı lastik yola çok iyi yapıştı lastiğin yapıştığını hisettim çünkü orijinal lastiğinde biraz frene sert yüklenince tekeri kitliyo yağ gibi kayıyo,pikaba biraz daha yaklaşınca frenlere biraz daha sert bastım motor yan yan kaydı beni üstünden atıyodu,daha sonra pikaba 3-4 metre kala frenleri bıraktım ve frenlere pompalaya pompalaya bastım ama pikaba çarpmaktan korkuyorum çünkü pikabın arkasında demir çubuklar var pikaba çarpmadan aynen demirlere saplanırım ondan korktum baari direksiyonu sağa kırıp borda araca çarpim dedim,dierksiyonu sağa doğru kırdım daha sonra bordo araç hızlıca ilerleyince çarpmaktan kurtuldum Allah korudu,hemen pikabın ön camına yaklaştım adama küfürleri saydırdım adam benim suçum yok bordo araca çarpmamak için durdum dedi,hemen bordo araca yanaştım bi baktım bayan şoför,ağzıma gelen küfürü saydım kadın sonra gaza bastı kaçtı,motoru sağa çektim çünkü elim ayağım tutmuyodu,hemen arkamdada kırmızı cbr siyle kuzenim nooldu öyle yaa dedi,5 dk falan motoru kullanamadım Allah korudu,haalada yaşadığıma şükrediyorum...
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
15
geçmiş olsun allah korumuş gerçekten br daha böyle bir olay yaşamaman dileğiyle :cyclopsan
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
kardeş aynaların çok güzel olmuş,bence orijinalinden daha iyi arkayı gösterir
ayrıca kaza yapan arkadaşımıza çok geçmiş olsun
lastik konusunda kesinlikle metzeleri öneririm kaymıyo demişlerdi hakkaten çok iyi bi lastik,bugün muhtemelen bu lastik beni ölümden kurtardı,çok kötü bi kaza atlattım bendede biraz hata vardı,dar yolda hızlı gidiyodum ama önümdeki pikapda hızlı gidiyodu ve pikabın arkasındada demirler var sivri sivri pikapdan dışarı taşmış,kenarda park halindeki bordo araç bir anda pikapın önüne kırınca pikap ani fren yaptı bende pikabın durduğunu görünce ön arka frenlere yüklendim,motor önce kaymadı lastik yola çok iyi yapıştı lastiğin yapıştığını hisettim çünkü orijinal lastiğinde biraz frene sert yüklenince tekeri kitliyo yağ gibi kayıyo,pikaba biraz daha yaklaşınca frenlere biraz daha sert bastım motor yan yan kaydı beni üstünden atıyodu,daha sonra pikaba 3-4 metre kala frenleri bıraktım ve frenlere pompalaya pompalaya bastım ama pikaba çarpmaktan korkuyorum çünkü pikabın arkasında demir çubuklar var pikaba çarpmadan aynen demirlere saplanırım ondan korktum baari direksiyonu sağa kırıp borda araca çarpim dedim,dierksiyonu sağa doğru kırdım daha sonra bordo araç hızlıca ilerleyince çarpmaktan kurtuldum Allah korudu,hemen pikabın ön camına yaklaştım adama küfürleri saydırdım adam benim suçum yok bordo araca çarpmamak için durdum dedi,hemen bordo araca yanaştım bi baktım bayan şoför,ağzıma gelen küfürü saydım kadın sonra gaza bastı kaçtı,motoru sağa çektim çünkü elim ayağım tutmuyodu,hemen arkamdada kırmızı cbr siyle kuzenim nooldu öyle yaa dedi,5 dk falan motoru kullanamadım Allah korudu,haalada yaşadığıma şükrediyorum...

Geçmiş olsun dostum büyük kaza atlatmışın.Allah korumuş.Bayan şoförede Allah akıl fikir versin.Bilinçlenir inş.Dar yolda kazık fren yapılırmı ya.İnş bidaha yaşamazsın ve bizlerde yaşamayız.:rendeer:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
arkadaşlar kaskların vizörleri nasıl çıkartılıyor ben daha önce hiç denemedim renkli olan vizörü diğer kaskıma takmak istiyorum tabi uyarsa,bu işin pratiği varmıdır yada bir video filan yardımcı olursanız sevinirim:wiinkk:
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
emre ve atmaca kardeş sağolun Allah hepimizi kazadan beladan korusun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:10 ----------

arkadaşlar kaskların vizörleri nasıl çıkartılıyor ben daha önce hiç denemedim renkli olan vizörü diğer kaskıma takmak istiyorum tabi uyarsa,bu işin pratiği varmıdır yada bir video filan yardımcı olursanız sevinirim:wiinkk:

kask vizörleri aynı marka ve aynı markanın aynı modellerine sadece olur,mesela bende lazer stroke var onun vizörü bırak başka markayı lazerin sadece stroke ve vertigo modellerine uyar,mesela agv nin K serisi vizörü agv nin diğer kask modellerine olmaz
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
bu sorun sadece bende var diye hayıflanıyordum yanlız değilmişim:p benimki şıngırtı değilde motor soukken metal metale carpıyor gibi bi ses cıkartıyor ısındıktan sonra ses kesiliyor saat gibi calısıyor motor.hangi servise gittiysem servise gidene kadar motor ısındığı için ses kendini gostermedi hiç.egzantirik zinciri diyen var debriyaj tası değişicek diyen var var olu var yani??ben subab ayarını yaptırdım subabtan değil sen cozum bulursan buradan paylasırsın

slm dostum ben o sesi aldım alalı var bu sadece cbr 125 için değil 600f'te de var bu kronik bi sorun diye duydum

gelen ses sübap sesine benziyor değil mi o egzantirik zincir sesi zincir değişmeden düzelmiyor gkn ve ismail usta bizat ilgilenmişlerdi saolsunlar
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
dostum bende motogen marka bir kask var onun vizörü hafif koyu renkli ve hafif büyük tam kapanmıyor belki LS2 ye olur diye şey ettim:cherry:renkli vizör alıcam en kötü ihtimal ama takmasını bilmiyorum ki :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 ----------

dostum bende motogen marka bir kask var onun vizörü hafif koyu renkli ve hafif büyük tam kapanmıyor belki LS2 ye olur diye şey ettim:cherry:renkli vizör alıcam en kötü ihtimal ama takmasını bilmiyorum ki :silent:

LS2 güneş vizörü nereden bulabilirim bilen yok mu?
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
__sArSıLmAz__ Abi çok geçmiş olsun.Allah korumuş gercekten okurken ben bile korktum sen yaşamışsın olayı.
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
dostum bende motogen marka bir kask var onun vizörü hafif koyu renkli ve hafif büyük tam kapanmıyor belki LS2 ye olur diye şey ettim:cherry:renkli vizör alıcam en kötü ihtimal ama takmasını bilmiyorum ki :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 ----------



LS2 güneş vizörü nereden bulabilirim bilen yok mu?

Ls2 Kask satan her yerde vardır. 10lira mı 20 lira mı öyle bişidi.

sahibinden deki ilanlar da bunlar pazarlıkla daha ucuza alabilirsin kanımca.
takıp çıkartması çok basit. vizör tamamen açıkken, bir tık kadar aşağı indir sonra orda mandal gibi bişi var onu çek sonra vizörü dışarı doğru çekebilirsin. ilk kez çıkartacaksın vizörü kırılcakmış gibi gelebilir korkma kırılmıyo. :):):)

@sarsılmaz verilmiş sadakan varmış. çok geçmiş olsun.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst