Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Arkadaşlar;

Mont + Kask + A2 ehliyet tamamdır, eldiven ve dizlik alacağım bu ay sonunda. Sıra geldi motora ama ailem inanılmaz karşı çıkıyor, sürekli motoru sevdirme peşindeyim motorcu arkadaşlarımdan bahsediyorum . Motorun trafikteki rahatlığını ekonomikliğini ... Anlat anlat bitmiyor ama halen inat ve zıt duvarını bir türlü aşamadım.

Çok moralim bozuluyor, hadi diyelim kıyafetler tamamda , şu motoru aldığımda nasıl olacak :pale: . Bugün minibüsten indim balgat 'ta ki ışıklardan tam karşıya geçiyorum birtane cbf150 ışıklarda duruyor ama motordan çıt yok, sessiz sedasız aslan gibi duruyordu.

Nerede bir cbf görsem aklım gidiyor... :salut:

bugun bende ışıklarda durdum dedim şunu sesini bi dinliyim abi çıt yok ya inan millet motordan çıkan sese bayılır ben çıkmayan sese hayranım:queen:
dostum inş kısa zmanda ikna edersınde motoruna kavusursun:rendeer:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ya o bendim motor stop etti ondan kusura bakma :p

hayırlısı arkadaş. umarım sevdiğine kavuşursun. dizlik yerine pantolon öneririm ankaranın soğuklarına. yoksa ekimde sezon kapanır, mayısa kadar motor yatar.

ankaralı motorcular olarak gereken her türlü teknik yardımda bulunuruz. motoruna kavuşunca inşallah yol arkadaşlığımıza katılırsın. burada sürekli birarada takılan yaklaşık 15 kişi varız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Şub 2010
Mesajlar
154
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor dediğin ya 4 silindir olacak gök gürültüsü gibi gürleyecek , ya da cbf150 gibi hafiften hoş bir sesi olacak.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
hem 2,8 lt yakacak, hem trafikle akacak, üstüne üstük gören bir daha bakacak...var mı başka motor :mrgreen: varsa gidip alalım.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
mücahit, ailemin kalbi kırılmadan halletmek istiyorum şu meseleyi, sonuç belli motoru alacağım ama işte istiyorumki herkes mutlu olsun, mutlu olmuyorlar ise bile kırgınlık olmasın arada.

jr. ankara 'nın meşhur soğuğunu biliyorum ama motor üzerinden o soğuğu hiçhissetmetim, genelde minibüs beklerken, yada kızılayda otobüs beklerken keskin ayazı bilirim. Pantolon olarak kışlık öneriyorsunuz değilmi ? yaz ayları için dizlik yeterli diye düşünüyorum. Bu ay sonunda itibaren motor için para ayırmaya başlayacağım ve en erken birdahaki ay sonuna kadar alabilirim. tahmini 2 ay en kötü ihtimal 3 ay sonra.

Aranıza katılmayı çok istiyorum, inş. en kısa sürede bir araya gelebiliriz.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yaş meslek semt ne?

yaklaşık 15 dereceye kadar standart pantolon + içlik iş görüyor. daha soğuk için kışlık pantolon almalısın. yazlık pantolon sadece asfalt yanığından falan korunmak için iyi. özel malzeme sonuçta.

yazlık da kışlık da alsan iyi ama bi tane alacaksan kışlık al ki biz şubatta bile geziyoruz kışlıklarla. kayak pantolonu gibi meretler. eldivenleri de unutma. ekipmanı alacağın zaman sana yol gösteririz. hatta birlikte gideriz en uygun yerlere.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
yaş meslek semt ne?

yaklaşık 15 dereceye kadar standart pantolon + içlik iş görüyor. daha soğuk için kışlık pantolon almalısın. yazlık pantolon sadece asfalt yanığından falan korunmak için iyi. özel malzeme sonuçta.

yazlık da kışlık da alsan iyi ama bi tane alacaksan kışlık al ki biz şubatta bile geziyoruz kışlıklarla. kayak pantolonu gibi meretler. eldivenleri de unutma. ekipmanı alacağın zaman sana yol gösteririz. hatta birlikte gideriz en uygun yerlere.

ankara'da cbf kardeşliği istanbul'da cbf kardeşliği abi bu cbf farklı bişey ya:)burda da aynıyıs hep beraber gideris koruma vs almaya yarın erdiyle ön grenaj koruma almaya gidices:queen:

yaşasın cbf kardeşliği:cat:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
yaş meslek semt ne?

yaklaşık 15 dereceye kadar standart pantolon + içlik iş görüyor. daha soğuk için kışlık pantolon almalısın. yazlık pantolon sadece asfalt yanığından falan korunmak için iyi. özel malzeme sonuçta.

yazlık da kışlık da alsan iyi ama bi tane alacaksan kışlık al ki biz şubatta bile geziyoruz kışlıklarla. kayak pantolonu gibi meretler. eldivenleri de unutma. ekipmanı alacağın zaman sana yol gösteririz. hatta birlikte gideriz en uygun yerlere.

Yaş: 23
--
Meslek: Balgatta bir sigorta şirketinin Bölge Müdürlüğünde Teknik Kadro 'da çalışıyorum, acentelere bilgisayar üzerinden sigorta ile ilgili destek veriyorum.
--
Semt : Gölbaşı
--

Pantolon için yardımcı olursanız harika olur, ay sonunda araştırıp alabilirim, ama şu dizlik olayına taktım , neden diyeceksiniz bir motor grubunda tanıştığım bir kişi dizleri üzerine düşüyor ve diz kapakları paramparça oluyor...

Eksiğim olan ekipmanlar: eldiven + bot-ayakkabı + pantolon + dizlik ve bellik almayı düşünüyorum. Bu ay sonu bunları tamamlamak istiyorum bakalım bütçemiz ne alemde olacak. 12 gün kaldı maaşıma :).

Ay sonunda müsait olursanız birlikte bakabilirmiyiz ekipmanlara veya önerebileceğiniz yerler varsa tek başımada gidip bakabilirim. :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------

evet mücahit bu birlik-beraberliği farkettim, cbf150 kullananların birbirine olan bir bağı var, güçlü ve sağlam bir birliktelik.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
mücahit aslında bizde cbf 3-5 tane var ama grup karma. ankara mt 2009 kadrosu. çeşit bol olunca biz de paso motor deniyoruz :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:34 ----------

şimdi hesap çıkaralım www:

en ekonomik hesaba göre:

pantolon 100 lira
eldiven 25 lira
bot 140 lira
dizlik 40 lira
bellik de 30 lira ama full sırtlık tavsiye ederim o da 50-70 civarı

birlikte gideriz. sorun değil. bizim de haymana yolunda ofisimiz var aile şirketi "evren havuzculuk" çocukluğum gölbaşında geçti.

bir de pantolonlarda dizlik var abicim. tekrar alman yazın sokak pantolonu üzerine ancak gider. doktor arkadaşım dedi ki bir dizi bir çeneyi toplayamıyoruz :pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:39 ----------

toplaşmalar oluyor haftalık. motor olması şart değil. çevre yapayım diyorsan özelden mailini at, toplaşmalara gel tanışalım. hatta ekipmanı tamamlayıca gezi sezonu da başlıyor. artçı olarak mangala sucuğa katılırsın en kötü.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:40 ----------

(bak akşam akşam sucuk mangal dedik mahfolduk şimdi :pale:)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
[/COLOR](bak akşam akşam sucuk mangal dedik mahfolduk şimdi :pale:)[/QUOTE]

sen öle dedin bende gece gece burda mahvoldum:queen::queen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
haydi ahali mutfaklara sefer düzenliyoruz madem :mrgreen:

off harbi çok fena oldu kusura bakmayın ya :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
yapma be mücahit..tavayı ısıtacaksın şimdi..vereceksin sucuğu vereceksin sucuğu cozur cozur :p

alemin en geyik topakı olduk zaten :mrgreen:

yarın bakanlar ne olmuş burada diyecekler. sabah sabah ofislerinde canları sucuk isteyecek mahfolacaklar :)

millet saydırmadan konuyu değiştirelim.
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
Euro 3 lerde performans düşüklüğü oluyor.(Örnek:2004 ybr lerle 2006 ybrlerin arasındaki 2 hp fark)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Euro 3 lerde performans düşüklüğü oluyor.(Örnek:2004 ybr lerle 2006 ybrlerin arasındaki 2 hp fark)

evet o sman euro 3 gelsede bsim cbflere devam:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:02 ----------

yapma be mücahit..tavayı ısıtacaksın şimdi..vereceksin sucuğu vereceksin sucuğu cozur cozur :p

alemin en geyik topakı olduk zaten :mrgreen:

yarın bakanlar ne olmuş burada diyecekler. sabah sabah ofislerinde canları sucuk isteyecek mahfolacaklar :)

millet saydırmadan konuyu değiştirelim.

abi illa yaptırcaksın yok yok kendime yenilmicem:)evet sonradan okuyanlar ne der hakkımısda bilemem:queen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
öyle..eksozu, orayı, burayı kısa kısa ne ses kalıyor ne güç motorlarda..2 zamanlı canavarlara bak, attıkları dumandan buzulları erittiler ama 125 cc "aprilya ares 125" 170km hız görüyormuş.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
jr.
pazar günü 12.30da teknikokullar'da sınavdan çıkacağım tahminen 4-5'e kadar müsaitim. ismailde numaram var yapın organizasyonu ben ismailden öğrenirim nete bakma şansım olmayabilir.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Bu avrupa normları araçlarda güç düşüşüne neden oluyor malesef, yeni cbf ler gelirse 1 1,5 hp düşük olur sanıyorum, şu çiğ gazı tekrar yakan düzenek yeterince kasıyor motoru, adamlar gelişitrerek dahada kasanını yapıyor.. ben yeni kasa istemem, ayrıca hiçbir fark yok devir göstergesi haricinde.. diğer ekler istenirse mevcut modelede uyarlanabilir zaten..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst