Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Arkadaşlar motorlarınızın kıymetini bilin, bugün hava müsait olup motora binemeyişimin 5. günü.Normalde en fazla 2 gün oluyodu.Gözümde tütüyo kereta, bugünden itibaren motoru yaptırmak için bi yerde çalışmaya girdim, gitmem dediğim yere sırf motoru yaptırmak için gidiyorum.Ama bi yapılsın bunların acısını cıkartacam.
Ama en kötüsüde 1 ay kadar binemiyecem :( motoru düşünmekten uyuyamıyom ya erkenden kalkıyom.
Büyük ihtimal sevise götürcem ya Ankara yada İstanbul.Artık onun hayalini kuruyom hergün.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Virajlarda da iyi ya ben yatıyom ama tekerlekler tam ısınmayınca hafiften kayıyo.Abileri gibi yatılmıyo ama yinede bana yetiyo :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:44 ----------



Maşallah çankırılılar cıkmaya başladı :) yokmu artıran :mrgreen::mrgreen:

Bana gore motorun tek anlami viraj.

Son hiz falan tirt cafe gazcilari yapar onu 299 u duz yolda gorup sonra ne gazladik be abi derler kendilerini arabalarla kiyaslarlar.

120 kglik motorla 130la viraja girmek bana daha eglenceli geliyor.

Ama iste ne olurdu su arka salincak az daha genis yapilip lastigi kalin koysalardi.Fazla beygirde istemiyorum 2 beygir versinler yeter ekstradan.Goruntusude yine boyle kalsin o da umrumda degil benim derdim virajda cok sakat olmasi bu motorun.

Valla lastik fotosu vardi bende bi tane viraja nasil yattigimi gostermek icin ama Turkiye deki bilgisayarda kaldi o zaman belki anlasilirdi dediklerim.
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Bana gore motorun tek anlami viraj.

Son hiz falan tirt cafe gazcilari yapar onu 299 u duz yolda gorup sonra ne gazladik be abi derler kendilerini arabalarla kiyaslarlar.

120 kglik motorla 130la viraja girmek bana daha eglenceli geliyor.

Ama iste ne olurdu su arka salincak az daha genis yapilip lastigi kalin koysalardi.Fazla beygirde istemiyorum 2 beygir versinler yeter ekstradan.Goruntusude yine boyle kalsin o da umrumda degil benim derdim virajda cok sakat olmasi bu motorun.

Valla lastik fotosu vardi bende bi tane viraja nasil yattigimi gostermek icin ama Turkiye deki bilgisayarda kaldi o zaman belki anlasilirdi dediklerim.

Gecen sene balık tutmaya giderken cıbırla iki kişi virajlı yerlerden geçmiştik.Çok güzelde yatmıştım (belki bana öle geldi çünkü zevk almıstım).Yol bittikten sonra lastiklerin fotosunu çekmiştim.Belki çok yatmış olmayabilirim ama konu açılmışken göstermek istedim.
2441ua9.jpg


Ön tekerler çekim hatası yüzünden cok net cıkmadı ama azda olsa belli oluyo
fvwwns.jpg
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
@Emre18
oldukça çok yatmışsın az daha yatsan düşersin tahminim. ben ön tekeri o açıya getiremiyorum
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Bende yatarken o duyguları yaşamıştım.Biraz daha yatırsam tekerler kayacak gibi hissettim.Motorla yattığım yollar anayol değildi tali yoldu.Çok fazla arabanın geçmediği bi yer.
Teşekkür ederim yorumun için :rendeer:
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
emre18 : motorumun yattığı zamanları hatırlıyorumda anlıyorum seni bende 40 gün kadar binememiştim motora bir ara motor serviste yatmıştı.

ama bu arada sana öyle gelmemiş iyi yatırmışsın motoru her babayiğit bu motorla o kadar yatıramaz arka lastiğin markası falan nedir sanırım ona güvenip o kadar yatırdın orjnal lastiklerle bu kadar yatırmayı gözüm kesmiyorda benim :)
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
ya ben viraj konusunda titan ımı arıyorum valla bununla yatamıyom.geçen yatırayım dedım karşı şeride geçtim allahtan araba gelmıodu
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
emre18 : motorumun yattığı zamanları hatırlıyorumda anlıyorum seni bende 40 gün kadar binememiştim motora bir ara motor serviste yatmıştı.

ama bu arada sana öyle gelmemiş iyi yatırmışsın motoru her babayiğit bu motorla o kadar yatıramaz arka lastiğin markası falan nedir sanırım ona güvenip o kadar yatırdın orjnal lastiklerle bu kadar yatırmayı gözüm kesmiyorda benim :)

Teşekkür ederim dostum sağol :rendeer:
Lastiğin markası pirelli mt75, birazda ona güvenerek bu kdar yatmıştım.Ama her yolda böyle yatıramıyorum.Mesela yol çok parlak duruyosa (yağ dökülmüş gibi) yatamıyom bi kaç kez denedim ön tekerleği kaydırmıştım, zor toparladım.Buda biraz güven meselesi.Yatabileceğime inandığım yerlerde yatıyom.Her yolda fotodaki gibi yatmayı denesem çok düşerdim.:cat:
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
cbr yakıt

arkadaşlar size 1 sorum olucak cok fazla ınceleyemedım daha önce yazıldıysa kusura bakmayın
1-cbr 125 sehır ıcınde km kac kurus yakar(lütfen yaklasık yada tahmin degil gerçek ölçen arkadaşlar yardım
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
arkadaşlar size 1 sorum olucak cok fazla ınceleyemedım daha önce yazıldıysa kusura bakmayın
1-cbr 125 sehır ıcınde km kac kurus yakar(lütfen yaklasık yada tahmin degil gerçek ölçen arkadaşlar yardım

benzin aldım dün 3.80 olmuş. tam bir rakam söylenemez kuruş olarak çünkü kullanıma göre değişir. son gaz sürüyorsanız motoru başka yakar, sakin kullanıyorsanız başka yakar. 110 kilo iseniz daha da başka yakar.

şöyle denebilir. trafiğe uyarak kullanıyorsanız, km de 12 kuruş civarı
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
92
Arkadaşlar motoru 1-2 hafta içinde yaptırmaya götürcem inş.Götürmüşken lastiklerinide değiştimek istiyorum.Yol tutuşu zayıfladı.Belki asfaltın ve lastiklerin soğuk oluşundandır ama yinede değiştircem.Lastikler bu yaz 4. senesini tamamlıyacak.Linkteki lastik nasıldır.Yada önerebileceğiniz lastik varmı 120-70 ebatında.linkteki lastiğin diş derinliği iyi gibi o yüzden ilgimi çekti.Ön tekerleğin ebatını değiştirmiyecem.Bana önerebileceğiniz ön arka lastik modeli varmı yada linkteki lastiği almaya değermi :silent: 2.el lastik almayı pek istemiyom ama motora baya bi para bayılacağımdan :pr: düşündürmeye başladı.Tavsiyelerinize ihtiyacım var.Şimdikten teşekkürler :rendeer:

http://www.sahibinden.com/2_el_cikm...-3777145_-62WQQaXQQ22399311WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
beyler film olarak Tork (böylemi yazılıyo bilmiyorum) bide Efsane Adam filmini izlemenizi öneririm:cat:

evet bekir türkçe okunuşu tork ortaokuldayken falan izlemiştim sanırım o filmi fena değildi :)

Teşekkür ederim dostum sağol :rendeer:
Lastiğin markası pirelli mt75, birazda ona güvenerek bu kdar yatmıştım.Ama her yolda böyle yatıramıyorum.Mesela yol çok parlak duruyosa (yağ dökülmüş gibi) yatamıyom bi kaç kez denedim ön tekerleği kaydırmıştım, zor toparladım.Buda biraz güven meselesi.Yatabileceğime inandığım yerlerde yatıyom.Her yolda fotodaki gibi yatmayı denesem çok düşerdim.:cat:

evet usta o lastiği biraz araştırdım şimdi önüde değiştir aynı modelle adam yağmurda yanlamaya çalışıyordum kaymıyordu diyor bu lastiği düşünebilirim nasıl memnunsun dimi lastikten ben ön arka almayı düşünüyorum

tabi birde viraja odaklanıp güzel bir şekilde yatıracağını inanırsan çok daha güzel oluyor :wiinkk:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
146
selam beyler motoru almam cevabınıza bağlı ben 04.08.1993 doğumluyum şu an a2 motor ehliyeti alabilirmiyim??? alabilirsem yarın gidip hondaya cbr siparişini vericem :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst