- Katılım
- 2 Ara 2007
- Mesajlar
- 398
yok dostum yok boşa aramışınız zanten kırmızıya geldimi 2 lt benzin oluyor içinde
ilgin için teşekkürler dostum.Bilgilenmiş olduk.
yok dostum yok boşa aramışınız zanten kırmızıya geldimi 2 lt benzin oluyor içinde
belki haklısın ama o pejo%mobileytte'ler artık yerini cbr veya ybr'ye bıraktı kalite/teknoloji değişti,eskiden mobileytte çırçır/turbo egzoz takardık şimdi cbra egzoz takmışız çok mu:silent:ben kullanıyorum tavsiye ederim orjinalinde ses diye birşey yok hiç beğenmiyorum bir motorun geldiği egzozundan belli olmalı bence:cat: video çekemedim bir türlü hep pc başındayken aklıma geliyor camera ayarlarsam arada ki farkı belki anlatabilirim:bounce:
işte tam olarak bende onu diyorum. pejoda ses değişiyor doğru. değişiklik güzel hissettirebilir. ama güzel ses çıkıyor demek tam doğru değil. 2 silindirli veya 4 silindirliden çıkan sese göre oldukça kötü. ben de de açık hava filtresi var. ses değişiyor. ama takma sebebim ses ten çok motorun sıhhati
Açık hava filtresi derken? Nasıl taktınız tam olarak? Fotoğraf filan var mı?:cat:
Hayırlı satışlar :cat: Yaza kadar satılmazsa talip olabilirim :bounce:
çok tozlu toprak ypllarda belki sıkıntı gösterir ama asfaltta hiç bir şey olmaz.yakıtım da artmadı
![]()
takılış olarak kutusuyla birlikte eski filtreyi karb boğazından çıkarıp, bunu kelepçesiyle boğaza sabitliyoruz
işte tam olarak bende onu diyorum. pejoda ses değişiyor doğru. değişiklik güzel hissettirebilir. ama güzel ses çıkıyor demek tam doğru değil. 2 silindirli veya 4 silindirliden çıkan sese göre oldukça kötü. ben de de açık hava filtresi var. ses değişiyor. ama takma sebebim ses ten çok motorun sıhhati
çıkarttığı ses gayet tatminkar hatta senin o dediğin 2 silindirlilerden daha iyi ses veriyor 4 silindirle kıyaslamak zaten saçma olur(hyosung gt250r tiger vb egzozlara göre çok daha iyi hyo tırpotör gibi ötüyor resmen)birerbir gösterebilsem derdimi anlardın ya neyse...
bu arada hava filtresinin fotosunu bekliyoruz:wiinkk:
beyler anes motordan spariş ettiğim metzeler marka 110-70-17 ebatındaki arka lastiğim bugün elime ulaştı,motorunda bu ebatlarda lastik kullanan varmı ?
osmaniyeli herhangi bir filtre mi bu yoksa motordan motora değişiyor mu???hani belki boğazları uyan bir kaç değişik motordan birinin filtresidir bulmak kolay olur mu diye sordum...k&n performans filtresi 70tl civarı belki bir alternatif olur diye soruyorum...
çekişte bir fark var mı sende...etkilemeyecekse değiştirmeye gerek duymuyorum zaten motor daha 7.000kmde orjinali kalsın,bu sezon cc yükseltmekte istiyorum ama faydasını görürsün diyosan 27tl de ucuz verilir yani:wiinkk:
ayırt edilemeceyecek derecede bir fark varsa değmez bence,bir üye k&N kullandığını ve motorun kalkışta şaşırtacak derecede tepki gösterdiğini söylemişti bende merak ettim de ondan sordum.
ses olarak evet öyle. motor 660cc tek silindirli sankiben bu filtreyi 2-3 kere söktüm orjinalini taktım ama her defasında açık filtreye geri döndüm böyle daha çok zevk alıyorum motodan. bir zararı yok, yararı olabilir.
ilk bir hafta sesine alış bir daha bırakamazsın. sesi güzel diyemem ama psikolojik olarak yüksek cc sürüyor izlenimi yaratıyor.