Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
belki haklısın ama o pejo%mobileytte'ler artık yerini cbr veya ybr'ye bıraktı kalite/teknoloji değişti,eskiden mobileytte çırçır/turbo egzoz takardık şimdi cbra egzoz takmışız çok mu:silent:ben kullanıyorum tavsiye ederim orjinalinde ses diye birşey yok hiç beğenmiyorum bir motorun geldiği egzozundan belli olmalı bence:cat: video çekemedim bir türlü hep pc başındayken aklıma geliyor camera ayarlarsam arada ki farkı belki anlatabilirim:bounce:

işte tam olarak bende onu diyorum. pejoda ses değişiyor doğru. değişiklik güzel hissettirebilir. ama güzel ses çıkıyor demek tam doğru değil. 2 silindirli veya 4 silindirliden çıkan sese göre oldukça kötü. ben de de açık hava filtresi var. ses değişiyor. ama takma sebebim ses ten çok motorun sıhhati
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
işte tam olarak bende onu diyorum. pejoda ses değişiyor doğru. değişiklik güzel hissettirebilir. ama güzel ses çıkıyor demek tam doğru değil. 2 silindirli veya 4 silindirliden çıkan sese göre oldukça kötü. ben de de açık hava filtresi var. ses değişiyor. ama takma sebebim ses ten çok motorun sıhhati

Açık hava filtresi derken? Nasıl taktınız tam olarak? Fotoğraf filan var mı?:cat:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Açık hava filtresi derken? Nasıl taktınız tam olarak? Fotoğraf filan var mı?:cat:

foto çekebilirim yarın .

performans hava filtresi de denebilir. ucuz olanlardan aldım ben. ses olarak değişik bir ses elde ediliyor.


1 senedir kullanıyorum herhangi bir sorun yaratmadı. belki çok az motora toz parçaları giriyordur ama çok küçük olduğundan subaplardan geri çıkıyordur.

çok tozlu toprak ypllarda belki sıkıntı gösterir ama asfaltta hiç bir şey olmaz.yakıtım da artmadı

otm752321.jpg


takılış olarak kutusuyla birlikte eski filtreyi karb boğazından çıkarıp, bunu kelepçesiyle boğaza sabitliyoruz
 
Katılım
10 Haz 2009
Mesajlar
232
çok tozlu toprak ypllarda belki sıkıntı gösterir ama asfaltta hiç bir şey olmaz.yakıtım da artmadı

otm752321.jpg


takılış olarak kutusuyla birlikte eski filtreyi karb boğazından çıkarıp, bunu kelepçesiyle boğaza sabitliyoruz

hmm.. bende grenajın dısına ya da motorun altına ya da önüne doğru boru filan uzattın sandım. :) alt devirlerde torkun arttığını, yakıtın azaldığını söylüyorlar. ama sanırım o gerçekten açıkta duran filtreler için geçerli.

yanlış hatırlamıyorsam senin motorunda iridyum buji fln da vardı. dolu dolu bir motosiklet.:) keyifli sürüşler:)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
işte tam olarak bende onu diyorum. pejoda ses değişiyor doğru. değişiklik güzel hissettirebilir. ama güzel ses çıkıyor demek tam doğru değil. 2 silindirli veya 4 silindirliden çıkan sese göre oldukça kötü. ben de de açık hava filtresi var. ses değişiyor. ama takma sebebim ses ten çok motorun sıhhati

çıkarttığı ses gayet tatminkar hatta senin o dediğin 2 silindirlilerden daha iyi ses veriyor 4 silindirle kıyaslamak zaten saçma olur(hyosung gt250r tiger vb egzozlara göre çok daha iyi hyo tırpotör gibi ötüyor resmen)birerbir gösterebilsem derdimi anlardın ya neyse...
bu arada hava filtresinin fotosunu bekliyoruz:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
beyler anes motordan spariş ettiğim metzeler marka 110-70-17 ebatındaki arka lastiğim bugün elime ulaştı,motorunda bu ebatlarda lastik kullanan varmı ?
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
çıkarttığı ses gayet tatminkar hatta senin o dediğin 2 silindirlilerden daha iyi ses veriyor 4 silindirle kıyaslamak zaten saçma olur(hyosung gt250r tiger vb egzozlara göre çok daha iyi hyo tırpotör gibi ötüyor resmen)birerbir gösterebilsem derdimi anlardın ya neyse...
bu arada hava filtresinin fotosunu bekliyoruz:wiinkk:

img1516.jpg


bendeki ucuz olanlardan. maksat taş ve toprak girmesin. toz da pek girmiyor ama bir miktar giriyor yine de.

çok etkilemiyor ama motor rahatladığından belki biraz daha etkileyebilir.

ses olarak dene belki beğenirsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:28 ----------

beyler anes motordan spariş ettiğim metzeler marka 110-70-17 ebatındaki arka lastiğim bugün elime ulaştı,motorunda bu ebatlarda lastik kullanan varmı ?

Pazar Kadirli gezisine geliyormusun
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
osmaniyeli herhangi bir filtre mi bu yoksa motordan motora değişiyor mu???hani belki boğazları uyan bir kaç değişik motordan birinin filtresidir bulmak kolay olur mu diye sordum...k&n performans filtresi 70tl civarı belki bir alternatif olur diye soruyorum...
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
osmaniyeli herhangi bir filtre mi bu yoksa motordan motora değişiyor mu???hani belki boğazları uyan bir kaç değişik motordan birinin filtresidir bulmak kolay olur mu diye sordum...k&n performans filtresi 70tl civarı belki bir alternatif olur diye soruyorum...

simotanın var hepsiburada.comda 27 lira

http://www.hepsiburada.com/simota-3...ls.aspx?productId=otm752321&categoryId=253701

38mm olması lazım bendeki.

birçok motorda aynı karb olduğundan uyar. zaten bir büyüğü 50mm o hiç olmaz

ama aklında soru işareti kalmasın dersen eski filtrenin boğazını ölç

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:50 ----------

eğer ölçtüğünde az büyük veya küçük ölçersen önemli değil çünkü giriş kısmı lastik sünerek yerine oturtup kelepçeleniyor. 38 mm +- yüzde 5 gibi düşün
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
çekişte bir fark var mı sende...etkilemeyecekse değiştirmeye gerek duymuyorum zaten motor daha 7.000kmde orjinali kalsın,bu sezon cc yükseltmekte istiyorum ama faydasını görürsün diyosan 27tl de ucuz verilir yani:wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
çekişte bir fark var mı sende...etkilemeyecekse değiştirmeye gerek duymuyorum zaten motor daha 7.000kmde orjinali kalsın,bu sezon cc yükseltmekte istiyorum ama faydasını görürsün diyosan 27tl de ucuz verilir yani:wiinkk:

hepsiburada da ürünün açıklamasında yüzde 2-5 artış yazmış. yüzde 2 lik artışı ayırtedemiyorum.

ama şöyle yapabilirsin 6 taksit kargo ücretsizmiş zaten ayda 5 lira 5 lira ödeyebilirsin.

yada sen al beğenmezsen bana gönder ben sana ödeyeyim ücretini. bende yedek dursun
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ayırt edilemeceyecek derecede bir fark varsa değmez bence,bir üye k&N kullandığını ve motorun kalkışta şaşırtacak derecede tepki gösterdiğini söylemişti bende merak ettim de ondan sordum.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ayırt edilemeceyecek derecede bir fark varsa değmez bence,bir üye k&N kullandığını ve motorun kalkışta şaşırtacak derecede tepki gösterdiğini söylemişti bende merak ettim de ondan sordum.

ses olarak evet öyle. motor 660cc tek silindirli sanki:) ben bu filtreyi 2-3 kere söktüm orjinalini taktım ama her defasında açık filtreye geri döndüm böyle daha çok zevk alıyorum motodan. bir zararı yok, yararı olabilir.

ilk bir hafta sesine alış bir daha bırakamazsın. sesi güzel diyemem ama psikolojik olarak yüksek cc sürüyor izlenimi yaratıyor.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ses olarak evet öyle. motor 660cc tek silindirli sanki:) ben bu filtreyi 2-3 kere söktüm orjinalini taktım ama her defasında açık filtreye geri döndüm böyle daha çok zevk alıyorum motodan. bir zararı yok, yararı olabilir.

ilk bir hafta sesine alış bir daha bırakamazsın. sesi güzel diyemem ama psikolojik olarak yüksek cc sürüyor izlenimi yaratıyor.

bende egzoz var aynı dediğin gibi zevkli hissettiriyor zaten:mrgreen: yüksek devirlerde yırtınıyor sanki görende bişi geliyo sanıp aval aval bakıyorlar birde hava filtresi takıp sesi arttırırsam ki düşünemiyorum artık:queen:mahalleden kesin kovarlar zaten bu şekilde ben bile rahatsız oluyorum ses yapmasın diye düşük devirlerde gitmekten motoru boğucam:pale:ben sesinide beğeniyorum yaaa:wiinkk:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
dyneer sen motorunu bir arkadaşına 3750ye satmamışmıydın hatta parayı vermiş ama birkaç ay sonra alacaktı ne oldu iş bozuldu galiba....neyse ya hayırlı müşteriler diyelim ayağını sürt satarken de motor değiştirme sırasına bizde girelim:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst