- Katılım
- 13 Nis 2009
- Mesajlar
- 146
her güzelin bir kusuru vardır bu motoruda böyle sevdik böyle gider. sonuçta 125cc motor fazlası gereksiz diye düşünüyorum mesela r125i gören büyük birşey sanıyor bi çalıştırıyorsun ses yok seda yok bunlarıda düşün.
bence şu anda 125 cc ss katagorisinde en iyi motor cbr 125r ne bir fazla bir eksik
çok doğru sölüosun kardeşim katılıorum
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 ----------
bu arada benim plaka 07 BTN 85 ben bunu satmak istiorum herhangi bir batuhan isimli birisine hatta 1985 doğumlu olursa daha da iyi olur satış fiyatını 500 tl olarak koydum nasıl??


