Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
146
her güzelin bir kusuru vardır bu motoruda böyle sevdik böyle gider. sonuçta 125cc motor fazlası gereksiz diye düşünüyorum mesela r125i gören büyük birşey sanıyor bi çalıştırıyorsun ses yok seda yok bunlarıda düşün.
bence şu anda 125 cc ss katagorisinde en iyi motor cbr 125r ne bir fazla bir eksik

çok doğru sölüosun kardeşim katılıorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 ----------

bu arada benim plaka 07 BTN 85 ben bunu satmak istiorum herhangi bir batuhan isimli birisine hatta 1985 doğumlu olursa daha da iyi olur satış fiyatını 500 tl olarak koydum nasıl??
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
146
inş. motoru aldığımda ilk işim egzos taktırmak olacak.. kalın boğuk sesli kaliteli iyi dediğiniz bi marka varmı??
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar 2010 modeli ben de gördüm rengi güzel iyi de biraz daha iri olsa....birkaç foto çekmiştim fuarda








---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:57 ----------

inş. motoru aldığımda ilk işim egzos taktırmak olacak.. kalın boğuk sesli kaliteli iyi dediğiniz bi marka varmı??

laser diyorum başka bişey demiyorum videoları var bakıp beğenebilirsin
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
inş. motoru aldığımda ilk işim egzos taktırmak olacak.. kalın boğuk sesli kaliteli iyi dediğiniz bi marka varmı??

dikkat çekici ve tok ses istiyorsan SBK Leovince:cat: (yaklaşık 700tl)
verdiğin paranın karşılığını emin ol büyük bir zevkle alırsın ben çok memnunum:wiinkk:
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
ben Tıger kullanıyorum çok güzel bi sesi var 450 TL... fabrikası birebir yoshimura yla aynı yapıyo elyafının ağırlığına kadar aynı,istersen ses olarakda yoshimurayla karşılaştır...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
ben Tıger kullanıyorum çok güzel bi sesi var 450 TL... fabrikası birebir yoshimura yla aynı yapıyo elyafının ağırlığına kadar aynı,istersen ses olarakda yoshimurayla karşılaştır...

cbr125te çoğu egzost aynı sesi verir,Dediğin gibi olsaydı millet 600rrına yoshi tri oval taktırcağına tiger taktırırdı :cat:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cıbır aşığı biri olarak yeni cıbırın rengini beğenmedim fazla , jantlarla çok alakasız bence :silent: Ama cıbır işte, cıbır olsun çamurdan olsun :mrgreen: Üzerine oturmadım yanında durmak bile yeterince acı verdi bir tarafımıza bakaraktan döndük yine eve :salut: Bir kaç foto çektim ben de ama Metehan'ınkilerle aynı olduğundan koymaya gerek yok sanırım :) Ayrıca Metehan fuarda seni göremedik ya bir ona yanarım :mrgreen:
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
dediğin gibi cbr 125 de çok farketmiyo ama işte bizim burda o işlerden çok iyi anlayan arkadaşlar ustalar falan var esasında bende onların yalancısıyım:cat: ama ben kullanıyorum sesi çok güzel ayrıcada performansıda etkiliyo...
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
yoshimura 10 numara bir eksozdur. fakat eksoza 700 çok para motor neki eksoz o olsun bırak dağınık kalsın orjinalini kullan ses istiyorsan açık filtre simoto yada kn tak bas bas bağırsın yada eksozu iptal et en iyi usta parça artıran ustaymış ,eksozun da eskimez evinde temizce durur öyle dolan hem beleşce tok bir ses alırsın sokaklar inler.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
slmlar geçen hafta en yakın arkadaşıma 2800km de kız gibi bir CBR aldık.motor sürmeye CBR ile başlayacağı için aldığımız gün kullanma şansım oldu ve ist trafiğinde yaklaşık 60km yol yaptık beraber.

YBR ye göre oturuşu alçak geldi ama sürüşü hoşuam gitti açıkçası, kontrolü sanki YBR den daha kolaydı.Motorda hiç bir problem yok allaha şükür ancak merak ettiğim bir soru olacak CBR ile ilgili;

belki kullananlara biraz garip gelebilir ama racing tarzı motor daha hiç kullanmadığımdan olsa gerek cahilliğime verin, yedek depo yokmu CBR larda benzin depo musluğu bulamadım da...arkadaşım da benden cahil olduğundan bir süre musluk aradık enteresan bir şekilde:)))
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
yok dostum yok boşa aramışınız zanten kırmızıya geldimi 2 lt benzin oluyor içinde
 
Katılım
30 Mar 2009
Mesajlar
31
arkadaşlar merhaba,

sonunda alış satış işlemlerini yaptık, kocaelinde siyahi cbr125ci doğdu ;)

fakat içimde öyle bir patlayan durum var ki sormayın...

ben motor konusunda 0 deneyimliyim, 1 2 saatlik sürüş deneyimim var sadece oda geçen hafta... dayım yıllardır motor kullanıyor ondan öğrenicem hayırlısıyla...

motoru aldıktan sonra dayımla kocaeliden istanbula gidecektik motorla, fakat dayım işleri nedeniyle gelemedi, benimde motoru eve getirecek kadar deneyimim yok, bana göre getiririm ama dayım izin vermiyor trafiğe çıkmama...

ancak pazartesi günü müsait olacağı için motor baktırmaya götürdüğümüz serviste bekliyor öylece... getirip evin önünde bir iki tur bile atamadım :(

nasıl geçecek 4 gün bilmiyorum walla...
 
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
2,875
arkadaşlar merhaba,

sonunda alış satış işlemlerini yaptık, kocaelinde siyahi cbr125ci doğdu ;)

fakat içimde öyle bir patlayan durum var ki sormayın...

ben motor konusunda 0 deneyimliyim, 1 2 saatlik sürüş deneyimim var sadece oda geçen hafta... dayım yıllardır motor kullanıyor ondan öğrenicem hayırlısıyla...

motoru aldıktan sonra dayımla kocaeliden istanbula gidecektik motorla, fakat dayım işleri nedeniyle gelemedi, benimde motoru eve getirecek kadar deneyimim yok, bana göre getiririm ama dayım izin vermiyor trafiğe çıkmama...

ancak pazartesi günü müsait olacağı için motor baktırmaya götürdüğümüz serviste bekliyor öylece... getirip evin önünde bir iki tur bile atamadım :(

nasıl geçecek 4 gün bilmiyorum walla...
Hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan :rendeer:
O kadar zaman beklemişşin 4 gün bişey mi ya :p:p:p

::pala::
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
cbr 125 e eksoz takmak, pejo mobilete eksoz takmakla aynı şey gözümde:queen:

belki haklısın ama o pejo%mobileytte'ler artık yerini cbr veya ybr'ye bıraktı kalite/teknoloji değişti,eskiden mobileytte çırçır/turbo egzoz takardık şimdi cbra egzoz takmışız çok mu:silent:ben kullanıyorum tavsiye ederim orjinalinde ses diye birşey yok hiç beğenmiyorum bir motorun geldiği egzozundan belli olmalı bence:cat: video çekemedim bir türlü hep pc başındayken aklıma geliyor camera ayarlarsam arada ki farkı belki anlatabilirim:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst