150 zc sıkıntısı
Selamlar 150 zc kullanıcıları Bende 150 zc var yaklaşık 6 ay oldu alalı ama çok pişmanım
nedenmı sıkıntılar hiç bitmıyor,
arka plakalık çamurluk durmadan kırılıyor 4 defa değiştiriyor her defa 20 tl gidiyor, arka amortisörler çok sert çukurda rahatsızlık veriyor , ve dün beylikdüzünden şirinevlere gelirken e5 de 80 ila 90 hızla geldım avcılar taradında 80 le giderken birden ses geldir dırrrr diye kortum arka tekermı kopuyor hemen sakın bir şekılde kenara çektım kontrol ettım ve arka cıvata kopmus çok tehlikeli anlıcanız mondıallı toplu şekılde şikayette bulunalım arkadaşlar motorlarımızı geri çağirsınlar
Selamlar 150 zc kullanıcıları Bende 150 zc var yaklaşık 6 ay oldu alalı ama çok pişmanım
arka plakalık çamurluk durmadan kırılıyor 4 defa değiştiriyor her defa 20 tl gidiyor, arka amortisörler çok sert çukurda rahatsızlık veriyor , ve dün beylikdüzünden şirinevlere gelirken e5 de 80 ila 90 hızla geldım avcılar taradında 80 le giderken birden ses geldir dırrrr diye kortum arka tekermı kopuyor hemen sakın bir şekılde kenara çektım kontrol ettım ve arka cıvata kopmus çok tehlikeli anlıcanız mondıallı toplu şekılde şikayette bulunalım arkadaşlar motorlarımızı geri çağirsınlar