[M.T Bilgi İşlem ve Bilgisayarcılar]Grubu

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 tane lısanslı xp var...1ini kurduk...sımdı 2. sını basak bı pc ye kuracaz...ama bu lısanslardan hangısını kullandık bılmıyorum....
2 sınıde aynı lısansla da kurarsak aktıvasyon yapamayız..sonra tekrar bastan kuramk zorunda falan kalırız...
suan kurulu olan pc de kullandıgmız lısans bilgisayarın neresınde yazar...baslat-programlar...zart zurt...
sanırım derdımı anlatabıldım....
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bir virüs yaparım ki onu tıkladığınızda bir daha sisteminizi format atmadan açamazsınız :mrgreen:

şimdide virüsü tıkladığınızda C 4 etkisi yapacak bir yazılım aşamasındayım ::pcgum::
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
buralarda bi zamanlar çakma profösörü çerrahi vardı haberi olan nerde oldugunu bilen varsa desin :bounce:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 tane lısanslı xp var...1ini kurduk...sımdı 2. sını basak bı pc ye kuracaz...ama bu lısanslardan hangısını kullandık bılmıyorum....
2 sınıde aynı lısansla da kurarsak aktıvasyon yapamayız..sonra tekrar bastan kuramk zorunda falan kalırız...
suan kurulu olan pc de kullandıgmız lısans bilgisayarın neresınde yazar...baslat-programlar...zart zurt...
sanırım derdımı anlatabıldım....

sana mesaj attım programı ama kötü amaçlı kullanma :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:05 ----------

buralarda bi zamanlar çakma profösörü çerrahi vardı haberi olan nerde oldugunu bilen varsa desin :bounce:

Rahşan affından yaralanamadığı için göremiyor olabilirsin :bounce:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
sana mesaj attım programı ama kötü amaçlı kullanma :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:05 ----------



Rahşan affından yaralanamadığı için göremiyor olabilirsin :bounce:

yok o isterse cumhurbaşkanından izin cıkar :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sana mesaj attım programı ama kötü amaçlı kullanma :cat:


abı önce özel msj ı gördum işimi önceden hallettgım ıcın senın lınke tıklamamıstım...sımdı sen kötu amaclı kullanma dedın...merak ettım yanı :p:p:p:p ınsanın basına ne gelırse meraktan gelırmıs ama :queen::queen::queen: gene de dur bı bakayım...:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı önce özel msj ı gördum işimi önceden hallettgım ıcın senın lınke tıklamamıstım...sımdı sen kötu amaclı kullanma dedın...merak ettım yanı :p:p:p:p ınsanın basına ne gelırse meraktan gelırmıs ama :queen::queen::queen: gene de dur bı bakayım...:cherry::cherry::cherry:

pc deki tüm şifreleri gösterir o yüzden öyle yazdım :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pc deki tüm şifreleri gösterir o yüzden öyle yazdım :cat:

haaa...okk...tamam abı...buda zaten iş yerındekı pc server a baglı...
server şifresını falanda gösterır mı yanı :cherry::cherry:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
servere kurarsan gösterir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hee anladım bende baktım bu sadece sistem şifrelerini gösteriyor bir tane daha var o alayını :mrgreen:

abı o alayını göstereni bi şettiriversen olur mu acep :cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
ben bir virüs yaparım ki onu tıkladığınızda bir daha sisteminizi format atmadan açamazsınız :mrgreen:

şimdide virüsü tıkladığınızda C 4 etkisi yapacak bir yazılım aşamasındayım ::pcgum::

Abi cidden yaziyo musun?

Yaziyosan hangi dilde yaziyosun?

C yada C++ da yaziyorsan kaynak dosya atabilir misin?

Ben hala nasil yazildigini anlamaya calisiyorum?

Pislik saka dosyalarim var ama virus baska bisi, mesela acinca kapanmak icin sifre isteyen dosyalarim var klavye tus ayarlarini degistirip ama her bilgisayarda yemiyo dogal olarak bide acilmasi ve baslamsi cok uzun suruyor daha tam hakim degilim C ye uzun uzun yaziyorum dosyalar essek kadar oluyor.:cherry:
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi cidden yaziyo musun?

Yaziyosan hangi dilde yaziyosun?

C yada C++ da yaziyorsan kaynak dosya atabilir misin?

Ben hala nasil yazildigini anlamaya calisiyorum?

Pislik saka dosyalarim var ama virus baska bisi, mesela acinca kapanmak icin sifre isteyen dosyalarim var klavye tus ayarlarini degistirip ama her bilgisayarda yemiyo dogal olarak bide acilmasi ve baslamsi cok uzun suruyor daha tam hakim degilim C ye uzun uzun yaziyorum dosyalar essek kadar oluyor.:cherry:

boş ver usta ,bir kere msn de kız taklidi yaptığım bir brezilyalıya yedirdim virüsü :mrgreen: resmime bakmak istermisin dedim ,gönderdim resmi ,nasıl güzelmiyim dedim :mrgreen:açılmıyorki dedi :mrgreen:dedim zaten bi da hiç açılmayacak pc in
aynen disconnect :queen:

içime hicran oldu o gün bu gündür ,uğraşmıyorum valla artık ,düşünsene adamın pc sindeki foto ve bilgi arşivini ,o dkk dan sonra :pale:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
boş ver usta ,bir kere msn de kız taklidi yaptığım bir brezilyalıya yedirdim virüsü :mrgreen: resmime bakmak istermisin dedim ,gönderdim resmi ,nasıl güzelmiyim dedim :mrgreen:açılmıyorki dedi :mrgreen:dedim zaten bi da hiç açılmayacak pc in
aynen disconnect :queen:

içime hicran oldu o gün bu gündür ,uğraşmıyorum valla artık ,düşünsene adamın pc sindeki foto ve bilgi arşivini ,o dkk dan sonra :pale:

Oyle hazir virus bende cok yedirdim ya onu yapmakta ne var bulcaksin bi tane keylogger bilmeyene kakalicaksin ondan sonrasi malum.Okul bilgisayarlarina atmistim ben catir catir milletin msn sifresi gozukuyodu.:cherry:

racer2000:cherry:Cok arkadasim yaptiktan sonra bana da atsana dedi ama olmaaaz prensiplerime ters sadece bana surekli su "50 kisiye gonder o olsun", "bin kisiye dokun erceksin", "yok bilmem kim Kuran-i Kerim okurken fare oldu sen olma" maillerini gonderen insanlar ustunde deniyorum.Benim zararli yazilim denek kitlem bu kesim.:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
racer2000:cherry:Cok arkadasim yaptiktan sonra bana da atsana dedi ama olmaaaz prensiplerime ters sadece bana surekli su "50 kisiye gonder o olsun", "bin kisiye dokun erceksin", "yok bilmem kim Kuran-i Kerim okurken fare oldu sen olma" maillerini gonderen insanlar ustunde deniyorum.Benim zararli yazilim denek kitlem bu kesim.:queen:

abı banada öle msj gönderenler var yaw...bende onlara şeyttircem...:p:p:p
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
abı banada öle msj gönderenler var yaw...bende onlara şeyttircem...:p:p:p

Eger illa ben arkadaslarimi deli etcem diyorsan uzaktan erisim programlari var biraz arastir bulursun eger karsi makinaya fiziksel erisimin varsa ve programi ona atabilirsen artik 2 farkli yerde calisan ama tek merkezden kontrol edilen bi sistemin olur.

Ben evdekilere kurmustum boylece ben evde degilken bile sistemimdeki bi dosyaya ulasmam mumkun oluyordu.Ama bunun icin iki bilgisayarinda internete bagli olmasi sart.Birde firewall vs vs ayarlari ile oynamak gerek.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
selamlar millet :) kısmetse artık bende asp yi full + full çözeceğim Borusan OTO da bilgi işlem de bu yaz da stajım kesinleşti inş stajdan sonra da işim kesinleşir :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eger illa ben arkadaslarimi deli etcem diyorsan uzaktan erisim programlari var biraz arastir bulursun eger karsi makinaya fiziksel erisimin varsa ve programi ona atabilirsen artik 2 farkli yerde calisan ama tek merkezden kontrol edilen bi sistemin olur.

Ben evdekilere kurmustum boylece ben evde degilken bile sistemimdeki bi dosyaya ulasmam mumkun oluyordu.Ama bunun icin iki bilgisayarinda internete bagli olmasi sart.Birde firewall vs vs ayarlari ile oynamak gerek.

burda calısan yazılım muhendısı kıbrıstakı bı motorcu arkadasın pc sıne baglanıp onun pc nın arızasını gıderıyor...ordan ıp adresı gönderıyo bızımkıde burdan onun pc yı ele gecırıyor sorununu halledıyor...bunu dıyorsunuz sanırım...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst