Arazide ABS açık gidilirse ne olur?

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne oldu armut piş ağzıma düş durumu. Alayım F800'ümü @Halis :p Seninle iddialaşmak zevkti.Mahkemeyle uğraştırma da fuara tertemiz şekilde hazır et onu,kurcalama bozma düğme de arama senin modelde yok.:p:mrgreen::queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Yaw bırak 675 i..... :p:p Kimse almaz zaten... :cherry::cherry:

Abi buldumdu adamımı son anda kaçtı.:queen:

O konu aydınlığa kavuştu... Şimdi konu başka....
Bizim sitede arazide ABS kullanan kişilerin olduğunu sanmıyorum... :p:p

Mantıklı.:p


Şimdi de Halis Tüyer gider buralardan..Fuar öncesi bir kazık daha yedi BMW den.....:queen::queen::queen::queen::queen:

Az önce tüyen motorhocası başlığa gizli gizli misafir olarak bakmakdan vazgeçmiş, bah bah aşada nasılda aslan kesilmiş:queen::queen::queen:

Ne oldu armut piş ağzıma düş durumu. Alayım F800'ümü @Halis :p Seninle iddialaşmak zevkti.Mahkemeyle uğraştırma da fuara tertemiz şekilde hazır et onu,kurcalama bozma düğme de arama senin modelde yok.:p:mrgreen::queen:

Vah canımmm üylemii.:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Tamam çözdük işi bak hem @Halis'e yardım olur, farketmez Bmw karşıtı pankartla da bir tur atabilirim.:queen:

Bah bah iş ciddye binince bana kaptırmamak için ilk sahibine sözlü iade:p

Sahi sen nerdeydin abi? yazın oralara gazlamaya gelelim, yanıksız kaz çevirmesi yeriz.:queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bah bah iş ciddye binince bana kaptırmamak için ilk sahibine sözlü iade:p

Sahi sen nerdeydin abi? yazın oralara gazlamaya gelelim, yanıksız kaz çevirmesi yeriz.:queen:

Kaz dağlarındayım ben orada kaz dolu gel çevirelim.:mrgreen: Ayvalık.:wiinkk:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Kaz dağlarındayım ben orada kaz dolu gel çevirelim.:mrgreen: Ayvalık.:wiinkk:

Abi geçen yaz çanakkale'den dönerken, bi yerlere daldım ezineden sağa mı dödüm naaptım neyse yol kenarında elma ağaçlarına saldıran tipler...

Başladım sövmeye, taam göz hakkı bi tane al yürü niye torbaya topluyosun diye.:pr:

Sonra bi yerde çektim sağa bir tane elma aldım, bi diş ısırdım.::baaas::

En son elimde çuval elma topluyodum.:queen:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
bildiğim tek şey hiç bir insanın bir bilgisayar kadar iyi fren kontrolü yapamayacağı.

Katiliyorum.Bu amac icin yazilmis bi program gerekli donanima sahip olursa hic bir insan evladi kim olursa olsun Polat Alemdar bile olsa yine de bi yazilim kadar iyi yapamaz o isi.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi geçen yaz çanakkale'den dönerken, bi yerlere daldım ezineden sağa mı dödüm naaptım neyse yol kenarında elma ağaçlarına saldıran tipler...

Başladım sövmeye, taam göz hakkı bi tane al yürü niye torbaya topluyosun diye.:pr:

Sonra bi yerde çektim sağa bir tane elma aldım, bi diş ısırdım.::baaas::

En son elimde çuval elma topluyodum.:queen:

Edremit'in içinden Çanakkale'nin Çan ilçesine bir yol gider,şiddetle tavsiye ederim.Şimdiye kadar öyle bir tabiat ve viraj dünyası görmedim. (100 km)Çanakkale'ye Balıkesir yolundan çıkacaklar Akçay'ın sıkıcı düz yolunu değil dediğim yolu geçsin, muhteşemdir.:cat:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Abi abs tekere şok vermez, PWM (pulse width modulasyon (darbe ile modülasyon)) denilen bir kontrol tekniği kullanılır, bunun frekansı(üst sınırlayıcı etken hidrolik selonoidlerinin tepki süreleri) sabitken, duty cycle 8,16,24,48 bit v.s değişken olarak 256 ila milyon değerler arasında hassasiyetle yazılım tarafından kontrol edilir ve neredeyse bir kaç nano saniye sonra yeni duruma göre yeni değer hesaplanır.


BMW örneği için, arazide yokuş aşağı durumlarda ABS yazılımı yetersizmiş diyebilirim, ABS'ye bilya etkisi top tüfek etkisi demem.
.

Dostum Aye ben tum bu hesaplari biliyorum , 3 sene General Motorda calistim ama bu sitede her insan oglu benim bildigimi bilemiyecegine gore cok cok daha basit dile indirgemek lazim bazi seyleri. Her kez ABS nin nasil calistigini net bir sekilde bilmek istemez yada kafasina bunu sokmak istemez. Yada egitimi yuzunden okur ama anlmaz. Bilya yada top tufek etkiside sadece sana degil tum site okurlarina yazilmis anlasilmasi basit bir benzetme.

Bu yazi ile ne Nobel bilim odulu almayi dusunmuyoruz. :) BMW ninde abs fren sistemeni off road ta denemedigini sanmiyorum. BMW arkadaslarimiz bir zahmet el kitapciginda ABS si offroad da kullanma ile ilgili fabrika tavsiyelerini bize okur ise seviniriz. Komik bir durum ama Ducati mesala ilk defa 2010 da ABS fren kullanmaya basladi.
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Dostum Aye ben tum bu hesaplari biliyorum , 3 sene General Motorda calistim ama bu sitede her insan oglu benim bildigimi bilemiyecegine gore cok cok daha basit dile indirgemek lazim bazi seyleri. Her kez ABS nin nasil calistigini net bir sekilde bilmek istemez yada kafasina bunu sokmak istemez. Yada egitimi yuzunden okur ama anlmaz. Bilya yada top tufek etkiside sadece sana degil tum site okurlarina yazilmis anlasilmasi basit bir benzetme.

Bu yazi ile ne Nobel bilim odulu almayi dusunmuyoruz. :) BMW ninde abs fren sistemeni off road ta denemedigini sanmiyorum. BMW arkadaslarimiz bir zahmet el kitapciginda ABS si offroad da kullanma ile ilgili fabrika tavsiyelerini bize okur ise seviniriz. Komik bir durum ama Ducati mesala ilk defa 2010 da ABS fren kullanmaya basladi.

Çok haklısın, ben kaptırınca başkalarını unutuyorum, anlattıklarımı anlayacak altyapıya sahip olduğunu düşündüğüm için böyle yazmıştım, yinede haklısın.:cat:

Nobel ödülü almak için bilime gerek yok abi, geçmişimize iki salla tamamdır.:p

Valla bende anlamadım ancak videodaki arkadaş fren yapmıyor adeta gaza asılıyor, yani tamam fren tutmadı, duramadın ama bu resmen roketlemiş gidiyor, hani videoyu izleyince ABS ye mok atmak aklıma gelen en son şey oluyor...:sunny:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw bırak 675 i..... :p:p Kimse almaz zaten... :cherry::cherry:



O konu aydınlığa kavuştu... Şimdi konu başka....
Bizim sitede arazide ABS kullanan kişilerin olduğunu sanmıyorum... :p:p



Şimdi de Halis Tüyer gider buralardan..Fuar öncesi bir kazık daha yedi BMW den.....:queen::queen::queen::queen::queen:

Halis tüymez
Halis sözünün eridir
Üç kuruşluk F800 için tırtoluk etmez.
mert adamdır; kaybettiği iddia için sözünden dönmez
Yalan mı Halis?

 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Halis tüymez
Halis sözünün eridir
Üç kuruşluk F800 için tırtoluk etmez.
mert adamdır; kaybettiği iddia için sözünden dönmez
Yalan mı Halis?


Verin gazı, F800'ün son sahibi benim mevcut durumda, hakkımı ara avukat abeyyy.:queen:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Verin gazı, F800'ün son sahibi benim mevcut durumda, hakkımı ara avukat abeyyy.:queen:

Ben vazgeçtim @Halis'in halis F800'ünü istiyorum,sen haksız kazanç sağlama çık aradan:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst