Regal Raptor DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
62
slm

Ne zamandır foruma girmek nasip olmuyordu..Bende regal kullanıcısıyım..Ayrıca kawasaki er6n kullanıyorum..Arkadaşın motorunun stoplaması konusuna değinicem...rölanti ayarından olabilir...motor soğukken rölantı vida fazla açıksa silindirlere fazla benzin gider...ve ıiçerdeli ısının düşük olması dolayısıyla düşük hacimli silindire sahip motorlarda yeterli hava silindir içinde ilk çalıştırma anında olmaz bujilerin benzinle ıslanır ve sürekli stop etme yaşarsın...çok uğraşırsan yada soğukken fazla gaz verirsen motoru boğarsın...Ben nadiren regali kullanıyorum..regallerin bu klasik sorunudur..soğukta (15 c altında ilk 1 dk ısıtmazsan stop eder..Ayrıca diğer bi konu...cikleyle çalıştırırsan cikleyide açık unutma derim...açık unutursan bujilerin 2 dakika içinde kömür gibi oksitlenir kararır..Bunlara dikkat et...
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Stop etme sorununu çözdüm. Hava ayarındanmış. Gerekli ayarlar yapıldı şimdi motorum çok sessiz ve stabil çalışıyor. Rölantide motosikletin çalıştığını bile duymuyorum. Şimdi yakıt tüketiminin azalacağına da eminim.

Motorumu yıkattıktan sonra belli bir süre çalışmama durumu da var. Sanırım bir yerden su giriyor. Usta ile konuştum. Haftaya 300 km ilk bakıma götüreceğim. Orada su kaçabilecek yerler kontrol edilip gereken izolasyon yapılacak.

Bakımdan fotoğraflar eklemeye çalışırım. Hareketlenelim biraz biz regalciler :)

er6n benim hayalimdeki motosikletlerden biri . Umarım bir gün sahip olabilirim.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
Ne zamandır foruma girmek nasip olmuyordu..Bende regal kullanıcısıyım..Ayrıca kawasaki er6n kullanıyorum..Arkadaşın motorunun stoplaması konusuna değinicem...rölanti ayarından olabilir...motor soğukken rölantı vida fazla açıksa silindirlere fazla benzin gider...ve ıiçerdeli ısının düşük olması dolayısıyla düşük hacimli silindire sahip motorlarda yeterli hava silindir içinde ilk çalıştırma anında olmaz bujilerin benzinle ıslanır ve sürekli stop etme yaşarsın...çok uğraşırsan yada soğukken fazla gaz verirsen motoru boğarsın...Ben nadiren regali kullanıyorum..regallerin bu klasik sorunudur..soğukta (15 c altında ilk 1 dk ısıtmazsan stop eder..Ayrıca diğer bi konu...cikleyle çalıştırırsan cikleyide açık unutma derim...açık unutursan bujilerin 2 dakika içinde kömür gibi oksitlenir kararır..Bunlara dikkat et...


sanırım regal satılık.bir arkadasıma regal alcaz sahibinden linki varsa bir bakalım
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
yağ-hava filtresi-buji bunların yenileme zamanı gelmiş desek bile bu kadar yakmaz:silent:
kesin karbüratör ayar istiyor belliki iyice aptallaşmış
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
İlk aldığımda benimde aşırı yakıyordu. 40 tl benzin ile 190km de stop edip yolda kalmıştım.

Şimdi hava ayarını yaptırdım. İlk ayarında rölantiye düşmüyordu motor. Şimdi çok sessiz ve stabil çalışıyor. Yakış değerlerinin de düşeceğine eminim.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
155
İlk aldığımda benimde aşırı yakıyordu. 40 tl benzin ile 190km de stop edip yolda kalmıştım.

Şimdi hava ayarını yaptırdım. İlk ayarında rölantiye düşmüyordu motor. Şimdi çok sessiz ve stabil çalışıyor. Yakış değerlerinin de düşeceğine eminim.

bende hava ayarlarını dün yaptırdım. yakıt değil ama titreşim nerdeyse sıfıra indi. ben zaten bir depo benzinle ortalama 290-300km yapıyordum eğer bu ayarla yakıt tasarrufuda başlıyacaksa süper :D
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bu makinalarda titreşim yok zaten. Belki artçı için sağ peg 'de biraz olduğu söylenilebilir yüksek devirlerde. Onun dışında rahatsız edici hiçbir durum yok.
 
Katılım
14 Şub 2010
Mesajlar
1
250e9 regal raptor almayı düşünüyorum .
bu makinelerde birtek hız göstergesi var.
ayrıca buna ilaveten devir saati ,yakıt göstergesi , hararet göstergesi gibi
ilave saatler takılabilirmi . yapan arkadaşlar var mı .
çok maliyetli olurmu.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
T gidon DD250E9-B Regal Raptorumu satıyorum.
Ayda 2000-3000 km yol yapacağım. Yakıt açısından istemiyerek yakışıklığı Honda 150 CBF'le değiştirmem lazım.
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
123
250e9 regal raptor almayı düşünüyorum .
bu makinelerde birtek hız göstergesi var.
ayrıca buna ilaveten devir saati ,yakıt göstergesi , hararet göstergesi gibi
ilave saatler takılabilirmi . yapan arkadaşlar var mı .
çok maliyetli olurmu.

eğer kartal gidon alacaksan takdır,olabilir ama class modeli yani T gidon alacaksan bence asla takdirma orjinalli çok güzel bozarsın

T gidon DD250E9-B Regal Raptorumu satıyorum.
Ayda 2000-3000 km yol yapacağım. Yakıt açısından istemiyerek yakışıklığı Honda 150 CBF'le değiştirmem lazım.

karbüratör ayarından sonra makina kendini toplar.birde 250 lilikten inip 150 binince kesmez :farao:
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
eğer kartal gidon alacaksan takdır,olabilir ama class modeli yani T gidon alacaksan bence asla takdirma orjinalli çok güzel bozarsın



karbüratör ayarından sonra makina kendini toplar.birde 250 lilikten inip 150 binince kesmez :farao:


[/COLOR]
Doğrusun mubarek. Suzuki 650 DR'dan inip Kewaay 150 SL bindim alışkınım. Bu ustalar bezdiriyor insanı zaman, para, onu değiştir bunu değiştir, sonuç bi de usta değiştir. İnsan soğuyor. Karbürotör körüklerini değiştirdik 70 lira olmadı, sibop ayarlarını yaptırdım 50 lira olmadı. Olmazsa karbüratörü değiştireceğim. 250 veya 400 liraya var. Netice alına kadar devam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2009
Mesajlar
194
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
karbüratör benimde arızalı idi geçenlerde emme borularını değiştirdim bide içini açtırdım gaz pistonları bozulmuş benzin kaçırıp çiğ atıyomuş, yenileri gelmedi bizde eski pistonlari yuvalarına derbiyle yapıstırdık. memelerinide değiştirdik ,şimdi süper gidiyo ancak memeler biraz dar sanırım çekiş düşdü. Yakıtıda depoyu doldurdum halen denemekteyim ne çıkar bakacaz
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
62
slm

Doğrudur kardeş..Gelip Bakan Çok oldu .Ölü fiyatına almak isteyen de oldu al sat yapıp makine üzerinden para kazanmak isteyende oldu ,ama istediğim fiyatı veren çıkmadı..Satıştan çekmiştim uzun bi dönem ama şimdi tekrar satışa koydum..Evlilik yaklaşıyor..Müstakbel yenge motora hayır diyor..mecbur bizim motor sevdası düğünden sonra imzadan sonraya kalıcak:cherry:....Makineyi gördüysen bakımını v.s fazla anlatmama da gerek yok.Zaten ilanda da herşey yazıyor resimler de ortada. 2 motorum var. ve bunu hemen hemen hiç kullanmıyorum..Gelen beğeniyor ama para veren çıkmıyor..Bende öldü pahasına 7000 km deki motoru vermem yani..:) Birde 500-600 lira bakım masrafı yapmışken..İsteyen gider 5500 lira verir sıfır alır...isteyen gider 2500 liraya 30.000 yapmış makine alır..tercih meselesi
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst