- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 62
slm
Ne zamandır foruma girmek nasip olmuyordu..Bende regal kullanıcısıyım..Ayrıca kawasaki er6n kullanıyorum..Arkadaşın motorunun stoplaması konusuna değinicem...rölanti ayarından olabilir...motor soğukken rölantı vida fazla açıksa silindirlere fazla benzin gider...ve ıiçerdeli ısının düşük olması dolayısıyla düşük hacimli silindire sahip motorlarda yeterli hava silindir içinde ilk çalıştırma anında olmaz bujilerin benzinle ıslanır ve sürekli stop etme yaşarsın...çok uğraşırsan yada soğukken fazla gaz verirsen motoru boğarsın...Ben nadiren regali kullanıyorum..regallerin bu klasik sorunudur..soğukta (15 c altında ilk 1 dk ısıtmazsan stop eder..Ayrıca diğer bi konu...cikleyle çalıştırırsan cikleyide açık unutma derim...açık unutursan bujilerin 2 dakika içinde kömür gibi oksitlenir kararır..Bunlara dikkat et...
Ne zamandır foruma girmek nasip olmuyordu..Bende regal kullanıcısıyım..Ayrıca kawasaki er6n kullanıyorum..Arkadaşın motorunun stoplaması konusuna değinicem...rölanti ayarından olabilir...motor soğukken rölantı vida fazla açıksa silindirlere fazla benzin gider...ve ıiçerdeli ısının düşük olması dolayısıyla düşük hacimli silindire sahip motorlarda yeterli hava silindir içinde ilk çalıştırma anında olmaz bujilerin benzinle ıslanır ve sürekli stop etme yaşarsın...çok uğraşırsan yada soğukken fazla gaz verirsen motoru boğarsın...Ben nadiren regali kullanıyorum..regallerin bu klasik sorunudur..soğukta (15 c altında ilk 1 dk ısıtmazsan stop eder..Ayrıca diğer bi konu...cikleyle çalıştırırsan cikleyide açık unutma derim...açık unutursan bujilerin 2 dakika içinde kömür gibi oksitlenir kararır..Bunlara dikkat et...