MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Bugün bilet için motorbıke dergisi aldım. Fakat içinde bilet filan yok.

Başka bir arkadaşa daha olmuştu sanırım.Yarın motoronda da şansımızı deneyelim bakalım.

Normal bilet fiyatı ne kadardır ve fuar girişinde satılacak mı?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:09 ----------

bilet fiyatları hafta içi 25 tl
hafta sonu 30 tl

fuar alnındayım bana ulaşın biraz bilet var :bounce:

Teşekkürler..
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
duyup da gelen çok olur, özellikle manken varsa mankenler için bir ton tip gelir, o yüzden caydırıcı olsun diye yüksek olmuştur, ilgili alakalı adam zaten davetiyeleri ediniyor. en azından cüzi fiyatlara edinebiliyor.
 
Katılım
27 Eyl 2009
Mesajlar
54
5 arkadas gelmei düşünüoz ama bilet sorunumuz var :( yardım gerekli :) 2008 dekine gitmiştim müthişti bunu kacırmak istemiorum
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar elimde bilet yok, olsa yollarım ama en azından alışverişinizin olduğu motosiklet mağazalarına sorun derim. bir ihtimal size yardımcı olabilirler.
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
arkadaşlar ben ikinci el de olacagım bana ulaşabilirseniz elimde 10 tane kadar bilet var elimden geleni yaparımm sizleri içeriye almaya çalışacağımm
bendeki bilet sayısı az olduğu için mazur görün

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:08 ----------

DUYURU!!!
fuarda motosikletini ikinci el pazarında satmak isteyen arkadaşlar varsa motosikletini fuar alanına 24-25 şubat tarihleri arası saat 12:00 kadar fuar alanına getirmeri rica olunur motosikletlerini temiz olarak getirmeleri yerlidir. ÜCRET YOK yerimiz MT stan dının karşısında olacaktır (oktay motor).
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
DUYURU!!!
fuarda motosikletini ikinci el pazarında satmak isteyen arkadaşlar varsa motosikletini fuar alanına 24-25 şubat tarihleri arası saat 12:00 kadar fuar alanına getirmeri rica olunur motosikletlerini temiz olarak getirmeleri yerlidir. ÜCRET YOK yerimiz MT stan dının karşısında olacaktır (oktay motor). [/QUOTE]

Fuarda görüşürüz. Şu an elimde 100e yakın bilet kaldı. Pazar günü olan buluşmada bileti olmayanlara verilecek.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
DUYURU!!!
fuarda motosikletini ikinci el pazarında satmak isteyen arkadaşlar varsa motosikletini fuar alanına 24-25 şubat tarihleri arası saat 12:00 kadar fuar alanına getirmeri rica olunur motosikletlerini temiz olarak getirmeleri yerlidir. ÜCRET YOK yerimiz MT stan dının karşısında olacaktır (oktay motor).

Fuarda görüşürüz. Şu an elimde 100e yakın bilet kaldı. Pazar günü olan buluşmada bileti olmayanlara verilecek.[/QUOTE]

pazar gününden önce verebilirmisin 4-5 tane:), geliyim aliyim neredeysen:)
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Biz Cumartesi günü 17:00 gibi orada olmayı planlıyoruz. Umarım bu sene güzel bir fuar olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst