Pazar günü fuardayız kuzenle.
MT STANDI 11. SALONDA
11. salon fuar giriş çıkışlarının yapılacağı salon olup standımız girişin sağında vestiyer bölümünün yanında olacaktır.
Fuarda görüşmek üzere...
![]()
Fuara katılacakların dikkatine
Fuar Ziyaret Saatleri:
25 Şubat 2010 13:00 / 20:00
26 Şubat 2010 10:00 / 21:00
27 Şubat 2010 09:30 / 21:00
28 Şubat 2010 09:30 / 19:00
Çarşaba vip davetiyesi olup fuar açılışına gelecekler için.
VIP Davetiyeler 25 Şubat çarşamba 10:00 / 13:00
arasında geçerlidir.
Sevgili admin Skullhunter,
Bu krokiyi ayrı bir topic halinde belirtseniz daha faydalı olur umarım.Tesadüfen gördüm yahu:wiinkk:
Yavrucum ilk fuarınmı...:cherry:kaybolma aman buralarda...ben seni gezdircem merak etme...elimi sıkı tut sakın bırakma...ama çukulata standı yok sonra manken ablaların etek altlarından bakıp beni rezil etme tamammı abisi...![]()
Bana ne,bana ne bakıcam işte ablaların eteklerinin altına:queen:
Bana ne,bana ne bakıcam işte ablaların eteklerinin altına:queen:
Kuzenler varsa ben yokum...![]()
aye...aga...eyong..skull..elınt..forrap...görkem..bbrr...olcan138...egeknn...shadov-vt varsa yine yokum...![]()
Benden yana rahat ol yokum![]()
.ama bak standda Erhanın çekeceği baş ağrısını sen düşün...millet pley steyşınla oynar makara yaparken Skull tırmalıcak oralarda bizle uğraşcak... :cherry:
senlen bizzat ilgileneceğim yavrım :ala::
sen fuara ne ile gideceksin onu düşün...Allahın motorsuz moto forum üyesi...r::cherry: bin otobüse milletin ağız ve çorap kokusunu çek ...minibüse in para uzat arkadakilerin paralarınıda uzatmak zorunda kal emi...pis yaya...
![]()
Allaha şükür motorumuz var akbile muhtac değiliz...(çiçek abbas smıleysi)
istersen aciz bedenini taşıyam fuara...:bounce:
arkadaşım fuara motorla gidilir deyi bir kaide mi var?
yağmur yağarsa görürüm senin fiyakanı
hem korumalarım yok hem arkadaşla gelme ihtimalim var mete
senin fazlasıyla doldurduğun 2 kişilik istiap haddine 2 de biz eklenmeyelim![]()
Evet ya bilet bulanabilirmi yada ne kadardir fiyat bilgisi olan varmi ?