MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Demekki önce MT standı ziyaret edilecek.İcazet alınıp fuar dolaşılacak.çıkışta yine MT standına uğranılacak ve çıkış icazeti alınacak :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:53 ----------

MT STANDI 11. SALONDA
11. salon fuar giriş çıkışlarının yapılacağı salon olup standımız girişin sağında vestiyer bölümünün yanında olacaktır.

Fuarda görüşmek üzere...

mtfuar.jpg



Fuara katılacakların dikkatine
Fuar Ziyaret Saatleri:

25 Şubat 2010 13:00 / 20:00
26 Şubat 2010 10:00 / 21:00
27 Şubat 2010 09:30 / 21:00
28 Şubat 2010 09:30 / 19:00



Çarşaba vip davetiyesi olup fuar açılışına gelecekler için.
VIP Davetiyeler 25 Şubat çarşamba 10:00 / 13:00
arasında geçerlidir.



Sevgili admin Skullhunter,
Bu krokiyi ayrı bir topic halinde belirtseniz daha faydalı olur umarım.Tesadüfen gördüm yahu:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sevgili admin Skullhunter,
Bu krokiyi ayrı bir topic halinde belirtseniz daha faydalı olur umarım.Tesadüfen gördüm yahu:wiinkk:

Yavrucum ilk fuarınmı...:cherry:kaybolma aman buralarda...ben seni gezdircem merak etme...elimi sıkı tut sakın bırakma...ama çukulata standı yok sonra manken ablaların etek altlarından bakıp beni rezil etme tamammı abisi...:p
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Yavrucum ilk fuarınmı...:cherry:kaybolma aman buralarda...ben seni gezdircem merak etme...elimi sıkı tut sakın bırakma...ama çukulata standı yok sonra manken ablaların etek altlarından bakıp beni rezil etme tamammı abisi...:p

Bana ne,bana ne bakıcam işte ablaların eteklerinin altına:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Benden yana rahat ol yokum:)

DÜnya gözüyle seni kimse göremeyecek galiba...Efsaneye göre msnde bile kamera görüşmesi yapmıyormuşsun...:queen: fuara gelsen bile kafan o kadar rahat olacak ki...oh mis rahat rahat gezersin...ama bak standda Erhanın çekeceği baş ağrısını sen düşün...millet pley steyşınla oynar makara yaparken Skull tırmalıcak oralarda bizle uğraşcak... :cherry:
 
Katılım
25 Kas 2009
Mesajlar
58
fuar

merhaba arkadaslar ben sıteye yenı uye oldum ne zamandır fuar ıle ılgılı bılgı ve notlarınızı takıp edıyordum herkeze cok tesekkur edıyorum saglıklı ve huzurlu gunler dılıyorum fuarda gorusmek dıleklerımle orta yaslı motor tutkunu abınız
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
senlen bizzat ilgileneceğim yavrım ::pala::

sen fuara ne ile gideceksin onu düşün...Allahın motorsuz moto forum üyesi...:pr::cherry: bin otobüse milletin ağız ve çorap kokusunu çek ...minibüse in para uzat arkadakilerin paralarınıda uzatmak zorunda kal emi...pis yaya...:p

Allaha şükür motorumuz var akbile muhtac değiliz...(çiçek abbas smıleysi):p

istersen aciz bedenini taşıyam fuara...:bounce:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
sen fuara ne ile gideceksin onu düşün...Allahın motorsuz moto forum üyesi...:pr::cherry: bin otobüse milletin ağız ve çorap kokusunu çek ...minibüse in para uzat arkadakilerin paralarınıda uzatmak zorunda kal emi...pis yaya...:p

Allaha şükür motorumuz var akbile muhtac değiliz...(çiçek abbas smıleysi):p

istersen aciz bedenini taşıyam fuara...:bounce:

arkadaşım fuara motorla gidilir deyi bir kaide mi var?
yağmur yağarsa görürüm senin fiyakanı

hem korumalarım yok hem arkadaşla gelme ihtimalim var mete
senin fazlasıyla doldurduğun 2 kişilik istiap haddine 2 de biz eklenmeyelim :p
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
ya bu fuar günü bilet bulunabilir di mi ..birileri içerde stantarda cok var davetiye demiştide ..bu yüzden dergi almadım bende
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşım fuara motorla gidilir deyi bir kaide mi var?
yağmur yağarsa görürüm senin fiyakanı

hem korumalarım yok hem arkadaşla gelme ihtimalim var mete
senin fazlasıyla doldurduğun 2 kişilik istiap haddine 2 de biz eklenmeyelim :p

valla biz böyle gördük atalarımızdan...senin zamanında fuarmı vardı kekoro...:p fuar deyince Yeşilçam filmlerindeki İzmir fuarındaki sanatçılar sanırdın...Samsunda Lunapark illaki vardır sen minişken...orada çarpışan otolara binmek için sıra beklerken ben fuar kapılarında davetiye satıyordum teeee fi tarihlerde...naaaberrr...(çiçek abbas kahvede atışma smıleysi..):p
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
hadi davetiye yi dergi alıp kurtarırız da avrupa yakasından gitcek olanlar nerde toplancak kaçta toplancak onu bilmiyorum metehan abi sen bilirsin :cherry: bi çıtlat be abim nerde buluşcaz ben fuara nerden gidilcek bilmiyorum çünkü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst