MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hadi davetiye yi dergi alıp kurtarırız da avrupa yakasından gitcek olanlar nerde toplancak kaçta toplancak onu bilmiyorum metehan abi sen bilirsin :cherry: bi çıtlat be abim nerde buluşcaz ben fuara nerden gidilcek bilmiyorum çünkü

hacı abi sen aç konuyu...geçen yıllardan kalma fuar buluşmaları varmı araştır bi organizasyon patlat...sonucta fuar girişinde herkes dağılacak...yani sorumluluk sende olur birazda...yolunuz e-5 veya Bakırköy sahil olacak...risk almayın bence...ben yerinizde olsam Hareme geçerim ordan Sirkeci oradan sahilden fuar en güzeli...

fuar motorcunun bayramı bence...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
temem abim sen ne zaman gitcen nerden gitcen bide abi

kanka eve 10 da geliyorum uyumak durumundayım gece çalıştığım için...akşam 18 de kalkıp 19.30 da sultanahmette oluyorum...ama izni dek getiricez illaki...geçen sene herkes kırmızı karanfil attım fuarda görüşelim diye mahcup olum...bu sene uzaktan uzaktan takipteyim...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
hmm tamam abim ben o zaman bi başlık acayım bari artık gelmek isteyen toplanmak isteyenlerle anlaşıp öle giderik
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Samsunda Lunapark illaki vardır sen minişken...orada çarpışan otolara binmek için sıra beklerken ben fuar kapılarında davetiye satıyordum teeee fi tarihlerde...naaaberrr...(çiçek abbas kahvede atışma smıleysi..):p

sen kısa donlan gezerken biz melmeketi kurtarmanın derdiyle haşı neşir idük ticari panda adi komandit şti :p
lunaparka yaş kemale erdikten sonra yeğenlerimi götürdüm hakkaten
ufakken babamın yaptığı kazaları saymazsak, hiç çarpışan arabaya binmedim biliyormusun :küçük emrah smileyi:
bu işler ufak bile olsak bizi bozar ulennnn :deli kadir smileyi:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
c.tesi ve pazar öglenden sonra sanırım orada olabilecegim. aslında c.tesi aksam 7 ye kadar calıstıgımdan gelemeyecektim ama patronla konustum önemli bir oplantı olmazsa izin alıcam. :)

bu arada insallah birisi var ki karsıma cıkar orada falan o zaman işte fuarda ünlü olurum tüm kameralar bizi ceker :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Erhan geçen senelerdeki gibi fuardan canlı WEB CAM seyrü olacak mı...eşe dosta el sallayabilecekmiyiz o kemereden...

hmm tamam abim ben o zaman bi başlık acayım bari artık gelmek isteyen toplanmak isteyenlerle anlaşıp öle giderik

aç hacı aç ama bak kazası belası var..İstanbul İl Sorumlusundan habarsız benmce evinden bile çıkma...:p

sen kısa donlan gezerken biz melmeketi kurtarmanın derdiyle haşı neşir idük ticari panda adi komandit şti :p
lunaparka yaş kemale erdikten sonra yeğenlerimi götürdüm hakkaten
ufakken babamın yaptığı kazaları saymazsak, hiç çarpışan arabaya binmedim biliyormusun :küçük emrah smileyi:
bu işler ufak bile olsak bizi bozar ulennnn :deli kadir smileyi:

arkadaşım kişisel mevzuları pmden halledin...:cherry:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
abi benim perşembe olayı yalan oldu bende pazar gitcem herkes o gün gitcekmiş bide elint abimiz benim başlığı açmadı burdan devam et dedi pazar kahvaltısnın başlığına yönlendirdi :salut:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi benim perşembe olayı yalan oldu bende pazar gitcem herkes o gün gitcekmiş bide elint abimiz benim başlığı açmadı burdan devam et dedi pazar kahvaltısnın başlığına yönlendirdi :salut:

Pazar günü saat 13 de herkes stand öününde olsun mesela...nasıl fikir...gidiş kolay mesele orada aynı anda bulunabilmek...:cat:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
öle olcak zaten bu gidişle abi :mrgreen: bu arada abi seni 1-2 ay önce levent mecidiyeköy sapağında kurye arkadaşların olduğu yerde gördüm gibi geldi hiç gdiyomusun oraya
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
öle olcak zaten bu gidişle abi :mrgreen: bu arada abi seni 1-2 ay önce levent mecidiyeköy sapağında kurye arkadaşların olduğu yerde gördüm gibi geldi hiç gdiyomusun oraya

orada cbfcilerin ybrcilerin toplaşma yeri bana benzeyen birini görmen gayet doğal...pek işim olmaz oralarda hacım...
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
61
offff

acaba fuara gitsem benim motor kullanmama izin vercek bi eş adayı bulabilirmiyim abim izin vermiyoda :wiinkk:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bu sene tek fuar olacakmış Motoplus fuarını iyi değerlendirin. 2010 nun ilk ve tek fuarı :)

motoshow 2010 fuarı iptal olmuş, sadece motoplus 2010 fuarı yapılacak. :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst