- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
fuarda tanışalım bi sende tek ayak ramço:mrgreen:
Selam.. Elimde kırmızı bi teğnek yakamda da bi kart olucak üzerinde TOPAL yazılı ..
fuarda tanışalım bi sende tek ayak ramço:mrgreen:
Motorbike dergisinde 1 tane çıktı bende
Bunu siteye yazip bu sekilde istemek bana biraz garip gibi geldi acikcasi. Esinden dostundan hani rica edersin anlarim ama. Fuar bu yani sonucta ticari bir amaci var. Orayan gelen firmalar nasil binlerce TL dokuyor ise sizde giriste uc bes kurus verebilirisiniz. En azindan onca harcanan promosyon , park alani , guvenlik ve hizmet adina. Sinemaya gidip beles bilet istemek gibi ters bir sey bu. Icerde gosterilen filmi izlemek istiyor isen bu parayi odersin.Turkiyede yiyecek icecek fuarlarinda kesinlikle online bilet vermemeye ozen gosteriyorlar, insanlar yemek yemeden ac gidip verilen uc bes gramlik promosyonlar ile karinlarini doyurmaya gidiyor.Bazi seylerin hakkini ve degerini odemeyi bilmek lazim , bedava imkaniniz olsa bile... Sahsi degil, seni tanimiyorum bile ama sadece kisisel gorusum uslubun biraz ukalaca geldi simarik cocuklar gibi. Ben seker istiyorum , ben fuara bilet istiyorum....
MT Yönetimin bu hususta net adımlar atması lazım...yani mt üyesi herkese bir şekilde orada davetiye ulaştırması lazım...isterseniz ben kıdemli modlardan birinin telefonunu buraya yazayım...fuar kapısında kendisini arayın size davetiye getirsin...![]()