- Katılım
- 23 Mar 2009
- Mesajlar
- 2,946
sen hafta sonu gel biz 4 kişi bulur seni taşırız :queen:
erdem,
sarkıntılık etme yakışıklıya
sen hafta sonu gel biz 4 kişi bulur seni taşırız :queen:
sen hafta sonu gel biz 4 kişi bulur seni taşırız :queen:
Pek gündüzleri çıkmadığım için vip bileti alamadım çocuklardan, varmı elinizde?
benim giriş kartım olacak,
sanada bir adet vip bileti ok:cat:
İşte buna çok teşekkür ederim, Çarşamba günü bende ordayım o zaman, alışveriş yapıcam fuardan en azından boş olduğu gün daha rahat gezerim.
Geçen fuarda başıma gelenleri anlatayım...Elimde 150-200 davetiye kalmış napim bari dağıtayım dedim...Çıkışa gittim davetiye lazımmı beyler dedim...başıma abartısız 50 kişi üşüştü...beklemediğim bir talep tabi...tek tek dağıtıp kahraman ünvanı almaya çalışırken adamın biri geldi...sen kimsin dedi...bakayım o davetiyede kimin kaşesi var dedi...sana dedim kardeşim dedim...ben CNR fuarcılığın sahibiyim demezmi...:queen:bekle burada polis çağırıcam dedi içeri gitti...bende tüydüm oradan...napim ...:cherry:
benim giriş kartım olacak,
sanada bir adet vip bileti ok:cat:
B.cekmece civarından gidecek olan varmıaydın abide gitti(stoneofdeath) götürecek insan kalmadı:cherry: