MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
İşte buna çok teşekkür ederim, Çarşamba günü bende ordayım o zaman, alışveriş yapıcam fuardan en azından boş olduğu gün daha rahat gezerim.

rica ederim 25 şubat 2010 10:00 ile 13:00 vip açılış davetiyen bende sana ulaştırırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
25/28 Şubat Moto Plus 2010 fuarı hakkında

Arkadaşlar bu fuar tam kapsamlı olacakmı acaba? bildiğim kadarıyla ilk fuar şubat ayında daha sonra mart aylarında bir fuar daha yapıldığını biliyorum, tüm motosiklet markaları bu fuara katılacakmı?

ben 25/28 şubat arası fuara motorumla gelmeyi düşünüyorum, işallah hava güzel olur:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Geçen fuarda başıma gelenleri anlatayım...Elimde 150-200 davetiye kalmış napim bari dağıtayım dedim...Çıkışa gittim davetiye lazımmı beyler dedim...başıma abartısız 50 kişi üşüştü...beklemediğim bir talep tabi...tek tek dağıtıp kahraman ünvanı almaya çalışırken adamın biri geldi...sen kimsin dedi...bakayım o davetiyede kimin kaşesi var dedi...sana dedim kardeşim dedim...ben CNR fuarcılığın sahibiyim demezmi...:queen:bekle burada polis çağırıcam dedi içeri gitti...bende tüydüm oradan...napim ...:cherry:
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
20
Tşk ler paylaşımın için
kesinlikle gideceğim
YANIMDA Fotograf makinası ile
ve NAKİT PARA ile :)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
eğer motoruma gösterge panelı bulup trafıge cıkarabılırsem bende 1 adet kask almak ıcın orda olucam :D
fuar oncesı kahvaltı duzenleyen yokmuuu
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
60
Selam millet benim bir sorum olacak bir motor alıcam ve şuana kadar hiç fuara gitmedim duyduğuma göre fuarda motor fiyatları piyasaya göre daha uygunmuş. Piyasa ile oran nedir acaba bu konuda bilgisi olan arkadaşım varsa bildiklerini paylaşırsa sevinirim herkeze hayırlı akşamlar.
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
Geçen fuarda başıma gelenleri anlatayım...Elimde 150-200 davetiye kalmış napim bari dağıtayım dedim...Çıkışa gittim davetiye lazımmı beyler dedim...başıma abartısız 50 kişi üşüştü...beklemediğim bir talep tabi...tek tek dağıtıp kahraman ünvanı almaya çalışırken adamın biri geldi...sen kimsin dedi...bakayım o davetiyede kimin kaşesi var dedi...sana dedim kardeşim dedim...ben CNR fuarcılığın sahibiyim demezmi...:queen:bekle burada polis çağırıcam dedi içeri gitti...bende tüydüm oradan...napim ...:cherry:

metehan usta nerden buldun okadar bileti ya ..bu sene eline geçerse bana bi 3 tane ayırsana ..eşim ben ve 3. kişi bonus :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yok usta bir daha davetiye ilerine girmem...Yenikapıda Tekay Motodan alabilirsin istediğin kadar...
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Arkadaşlar Fuar Davetiyeleri Motosiklet Malzemecılerınden Temin Edebilirsiniz Dün Bir Kaç Koruma Ekipmanı Aldım Sağolsunlar Bana 2 Adet Hediye Ettiler :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
B.cekmece civarından gidecek olan varmı :D aydın abide gitti(stoneofdeath) götürecek insan kalmadı:cherry:
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
117
2010 motosiklet fuarı

arkadaşlar 2010 motosiklet fuarı ne zaman bilen varmı ?..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst