- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
hadi davetiye yi dergi alıp kurtarırız da avrupa yakasından gitcek olanlar nerde toplancak kaçta toplancak onu bilmiyorum metehan abi sen bilirsin :cherry: bi çıtlat be abim nerde buluşcaz ben fuara nerden gidilcek bilmiyorum çünkü
hacı abi sen aç konuyu...geçen yıllardan kalma fuar buluşmaları varmı araştır bi organizasyon patlat...sonucta fuar girişinde herkes dağılacak...yani sorumluluk sende olur birazda...yolunuz e-5 veya Bakırköy sahil olacak...risk almayın bence...ben yerinizde olsam Hareme geçerim ordan Sirkeci oradan sahilden fuar en güzeli...
fuar motorcunun bayramı bence...