Bisan powercub modifiye yapacağım cubcular el atın

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
MOTORU İKİNCİ EL ALDIM.ALDIĞIMDA BÖYLEYDİ.ÇOK MASRAF ETMEDEN MODİFİYE DÜŞÜNÜYORUM.NELER YAPILABİLİR.BEN ÖNCELİKLE KULP TAKMAYI,JANTLARA ŞERİT ÇEKMEYİ VE STICKERLARI AZALTMAYI DÜŞÜNÜYORUM.CUB MODİFİYESİ YAPAN ARKADAŞLARIN TAVSİYELERİNİ BEKLİYORUM.BİRDE 1. VE 2. RESİMDE GÖRÜLÜYOR EGZOST KESİLMİS ÇOK SES ÇIKARTIYOR ORİJİNAL EGZOST RESİM 4 TE NASIL AZALTABİLİRİM(NOT:MOTORDA TURBO EGZOST VAR).ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.







 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öndeki örümceğe bittim,gerisini sök bence,jantlar çok hoş şeride lüzum yok,gazyağı ile yumuşatıp çıkartabilirsin stickerları.:cat:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
Öndeki örümceğe bittim,gerisini sök bence,jantlar çok hoş şeride lüzum yok,gazyağı ile yumuşatıp çıkartabilirsin stickerları.:cat:

sağol hocam ben de örümceğe kanıp aldım zaten:p.bir de yengeçleri bırakmak istiyorum fotoşopta denedim parklara(ana farın iki yanında) ve sinyallere karartma çok yakıştı.kadım çorabıyla halletmeyi düşünüyorum.ayrıca ön çamurluğu alçaltmalıyım.sonra çamurluk üstünden ve kafalıktan geçip arkaya uzanan iki beyaz şerit istiyorum.motor siyah eyaz olacak genel olarak.biraz da mavi ışık altına.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Bence beyaz yanak takabilirsin.Ya da jant şeridi.Motor modifiyesi düşünürsen hava filtresinden öteye gitme. . . Park ampülleri,gösterge ampüllerini renklendir.Ne kadara aldın sorması ayıp?
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
şu andaki hali burada artık kalanını yaza tamamlarım.yeni kulp takıldı,rüzgar grenajlarının yanların metalik damalı şerit çekildi,parklara kadın çorabı takıldı:cherry:.egzost hala sorun artık ayarlayacağız birşeyler.tavsiye bekliyorum::sos::
2daeogl.jpg


swz4fb.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
yazıları falan azalt bence biraz.. sonra jantlara şerit beyaz ampül, güzel bi egzosla başlayabilirsin..
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
yazıları falan azalt bence biraz.. sonra jantlara şerit beyaz ampül, güzel bi egzosla başlayabilirsin..

tam yapacağım şeyleri yazmışsın.ne renk jant şeridi yakışır sence.bir de turbo egzosta uç takılır mı ya da susturucu.amacım sesi azaltmak.susturucuların bulunduğu kesim gitmiş sanırım kesilirken.sesi azaltamazsam güzelleştirmr yoluna gideceğim.kesim motoru gibi çalışıyor:cherry:.turbo egzosya uç takılmaz diye duydum doğru mu?::thanks::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:02 ----------

bunu satacağım piyasa değeri ne olur acaba 650 700 800 :silent:

marka model ne motorunun belki piyasasını bilen çıkar.ikinci el sitelerinde fiyatlarına da bakabilirsin
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bu arada tip i cup a benzesede kendisi aslında bir scooterdir :cat: bkz:yamaha nouvo
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
O motorun üstündeki bütün stickerları ve gereksiz armaları çek motorun önünü indir
Öndeki sinyalleri sök FARIN YANINDAKİ BÖLÜMLERE TAK aynı işlemi arka sinyallere yap arka stobun yanındaki boşluklara tak
Jantları beyaza boya
Arka tutma demirini sök :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
O motorun üstündeki bütün stickerları ve gereksiz armaları çek motorun önünü indir
Öndeki sinyalleri sök FARIN YANINDAKİ BÖLÜMLERE TAK aynı işlemi arka sinyallere yap arka stobun yanındaki boşluklara tak
Jantları beyaza boya
Arka tutma demirini sök :)

motorun önünü nasıl indireceğim.arka bagayı sökme fikri güzelmiş.teşekkürler
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
motorun önünü nasıl indireceğim.arka bagayı sökme fikri güzelmiş.teşekkürler

Ön maşanın içinde yaylar var onları kesiyosun motor iniyor :cat:
Bak Motorun üstündeki bütün stickerleri SÖK inan çok güzel olucak ne bu böyle aksesuarcı motoru gibi ne görmüşsen yapıştırmışsın sök herşeyi sök üstünde gördüğün bütün yapışkanları sök :cat:
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
Ön maşanın içinde yaylar var onları kesiyosun motor iniyor :cat:
Bak Motorun üstündeki bütün stickerleri SÖK inan çok güzel olucak ne bu böyle aksesuarcı motoru gibi ne görmüşsen yapıştırmışsın sök herşeyi sök üstünde gördüğün bütün yapışkanları sök :cat:

birkaçı hariç hepsi sökülecek aldığımda böylleydi çok değiştirme vaktim olmadı öğrenciyim motor memlekette

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:52 ----------

motorun eski sahibi aksesuarcıydı zaten:cherry:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Aynalarını sökme de ne yaparsan yap :)
Ama bence de stickerlar çok aşırı olmuş..

Zaten kişisel olarak motosiklet/araba üzerine sticker yapıştırmayı şu yaşıma geldim hala anlayamadım, sevmedim..
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
Aynalarını sökme de ne yaparsan yap :)
Ama bence de stickerlar çok aşırı olmuş..

Zaten kişisel olarak motosiklet/araba üzerine sticker yapıştırmayı şu yaşıma geldim hala anlayamadım, sevmedim..

zaten aynaları ben taktım sökme niyetim yok kaskım var ehliyete yazıldım.önce güvenlik :cat:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Dostum ne oldu hala yapamadın mı başka birşeyler.Elinden biraz iş geliyorsa indir gösterge panelini.Komple renkli ampül yap.Gösterge tabanlarını değiştir.Cup motorlar için egsoz var.Ondan al.(Apaçi egsozu değil gerçekten modifiye egsoz.) Yazıları da sök.Ama motoru alçaltma.Sorunlar olabilir.
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
Dostum ne oldu hala yapamadın mı başka birşeyler.Elinden biraz iş geliyorsa indir gösterge panelini.Komple renkli ampül yap.Gösterge tabanlarını değiştir.Cup motorlar için egsoz var.Ondan al.(Apaçi egsozu değil gerçekten modifiye egsoz.) Yazıları da sök.Ama motoru alçaltma.Sorunlar olabilir.

yapamadım.motorumla ayrı düştük:salut:yarıyıl tatili bitince istanbula döndüm.hepsi yaza kaldı.ara verdim anlayacağın.en son hızı ölçen distribütörü değiştirdim çalışmıyordu ibre düzeldi.ben(65 kg) ve annem(85 kg) 78 bastı en son düz yolda.onun dışında birkaç grenaj sorunu vardı sağa dönerken kafalık arka freni kastırıp fren yapıyordu(fren elle benim motorda).sola dönerken gaz telini kastırıp otomatik gaz veriyordu.onları düzelttim.aküyü değiştirdim şimdilik sorunsuz artık görsele ağırlık vereceğim ama yaza kaldı.
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
288
marka model ne motorunun belki piyasasını bilen çıkar.ikinci el sitelerinde fiyatlarına da bakabilirsin[/QUOTE]

yav işde seninkinden bisan powercup 70 turuncu:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:18 ----------

tam yapacağım şeyleri yazmışsın.ne renk jant şeridi yakışır sence.bir de turbo egzosta uç takılır mı ya da susturucu.amacım sesi azaltmak.susturucuların bulunduğu kesim gitmiş sanırım kesilirken.sesi azaltamazsam güzelleştirmr yoluna gideceğim.kesim motoru gibi çalışıyor:cherry:.turbo egzosya uç takılmaz diye duydum doğru mu?::thanks::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:02 ----------



marka model ne motorunun belki piyasasını bilen çıkar.ikinci el sitelerinde fiyatlarına da bakabilirsin

yav işde seninkinden bisan powercup 70 turuncu 1 sene kullandım burda kimisi 300 diyor kimisi 650 ye ver bana diyor acaba en fazla kaça satabilirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst