- Katılım
- 27 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,367
- Konu Yazar
- #1
Motosiklet Net,motosiklet fuarında bir stant açmayı düşünüyormu?
Aslında bir stant açılsa ve Üyeler gerçek hayatta birbirini tanıyabilse ne hoş olurdu.
Örneğin,
stant önünde buluşulup birer çay içmek ve sohbet etmek,
Birbirimizi yüz yüze tanımak,
Aramızdaki yanlış anlamaları giderebilmek,
Yöneticileri tanımak açısından çok faydalı olurdu sanırım.
Bu fuar olmasa bile önümüzdeki fuarlarda bunu gerçekleştirmek dileğiyle...
Aslında bir stant açılsa ve Üyeler gerçek hayatta birbirini tanıyabilse ne hoş olurdu.
Örneğin,
stant önünde buluşulup birer çay içmek ve sohbet etmek,
Birbirimizi yüz yüze tanımak,
Aramızdaki yanlış anlamaları giderebilmek,
Yöneticileri tanımak açısından çok faydalı olurdu sanırım.
Bu fuar olmasa bile önümüzdeki fuarlarda bunu gerçekleştirmek dileğiyle...
