Motosiklet Net ve Fuar????

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Motosiklet Net,motosiklet fuarında bir stant açmayı düşünüyormu?
Aslında bir stant açılsa ve Üyeler gerçek hayatta birbirini tanıyabilse ne hoş olurdu.
Örneğin,
stant önünde buluşulup birer çay içmek ve sohbet etmek,
Birbirimizi yüz yüze tanımak,
Aramızdaki yanlış anlamaları giderebilmek,
Yöneticileri tanımak açısından çok faydalı olurdu sanırım.
Bu fuar olmasa bile önümüzdeki fuarlarda bunu gerçekleştirmek dileğiyle...
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Motosiklet Net,motosiklet fuarında bir stant açmayı düşünüyormu?
Aslında bir stant açılsa ve Üyeler gerçek hayatta birbirini tanıyabilse ne hoş olurdu.
Örneğin,
stant önünde buluşulup birer çay içmek ve sohbet etmek,
Birbirimizi yüz yüze tanımak,
Aramızdaki yanlış anlamaları giderebilmek,
Yöneticileri tanımak açısından çok faydalı olurdu sanırım.
Bu fuar olmasa bile önümüzdeki fuarlarda bunu gerçekleştirmek dileğiyle...

stand olucaksa bi kaç t-shirt ve sticker falan alıcam :queen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Bu sene MT resmi olarak katılım göstermiyor diye biliyorum..Elbette katılsa çok iyi olurdu..
 
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
153
katılsın yaa ürünleri en azından ordan alırız hafta içi bankaya bile gidemşiyroum bu aralar
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
464
Altdaki resimde gördüğünüz gibi:cat:
2a99m2q.jpg
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
221
bende bitane bilet var ama bi arkadasımla gelicem hicbiyerde motoron dergisi bulamadım hatta herhangi bi motor dergisi bulamadım desem yeridir :D orda satın alabilirmiyiz yoksa biletsiz giriş sorun oluo mu kontrol falan var mı yani?bilen biri yardımcı olsun da ona göre hareket edelim dimi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
25-28 şubat arası - mt standı - istanbul fuar merkezi - 11 nolu salon
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MT klubu hayata geçirilirse daha iyi işler çıkartılabilir diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst