- Katılım
- 21 Kas 2009
- Mesajlar
- 5,302
- Motosikleti
- 750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğru düşünüyosun abi.bende öle düşünüyorumartık bi kalabalık yaratmamız lazım orda
:rendeer: :rendeer: :rendeer:
doğru düşünüyosun abi.bende öle düşünüyorumartık bi kalabalık yaratmamız lazım orda