Motosiklet Net ve Fuar????

Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
919
her sene stand acılıyor zaten. gecen seneki resimde buragın tipi neden öyle :p bilet problemi yasayan arkadaslar bende fazladan biraz var pm den ulasın ben c.tesi öglenden sonra 1-2 gibi orada olacagım o zamana denk gelirse bilet temin ederim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:10 ----------

ya da herhangi bi motor magazasında zaten biletler mevcuttur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst