2 zamanlı yağın litresi ne kadar ki:silent:
sade benzın al ve yagını kendın kat....
onların kattıgı yagın ne mal oldugunu bılmıyorsun cunku...
adanadan jawa getırırken gördum yagıda cok katıyorlar...ben o yuzden yaglı benzın almayıp kendım karıstırmıstım...
sende haklısın şerefsiz bunlar ya ...Şikayet etsen ne olacak..Petrol işi pis iştir. Dünyada petrol ürünlerini en pahalı kullanan ülkeler sıralamasında ilk 3 teyiz zaten. normalde mazotun fiyatı 1.1 tlye iken vergiler ile birlikte 2,6 tllerde ÇOK BÜYÜK RANT VAR dikkat et şikayet ettiğin adamlarında biryerlerde istasyonları olabilir.
nerde 3.27
3.70 in üzerinde. kullanılan yagında litresi 5-6 civarında. yüze 5 yag karıştırsa 4 lira yapar maliyet. 4.5 anormal bir rakamdır. alma. kendin karıştır ama fazla koyarsan etraf duman olur ve performans azalır az koyarsan sekmanlar ses yapar sonrada silindir aşınır ve kitler.
ya dediğin doğru ama ne oranda yağ katacağımı bilmiyorum ki .
ben castrol 2t alıyorum litresi 6 tl 1 litreye 40 gr. katsan 1 lt. benzine maliyeti 24 krş oluyor
sen en iyisi kendin al kat yağını bide onlar hangi yağı katıyor bilemezsin