yağlı benzin litre fiyatı 4.5 tl sizce normal mi ?

Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
76
benzincimiz yağlı benzinin litre fiyatını 4.5 tlye satıyor.Bildiğim kadarıyla benzinin litresi şu anda 3.27 falan sırf yağ katıyor diye bu kadar fiyat arttırmaya hakkı var mı sizce yada normal bişey mi bu ? :silent:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 zamanlı yağın litresi ne kadar ki:silent:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
nerde 3.27

3.70 in üzerinde. kullanılan yagında litresi 5-6 civarında. yüze 5 yag karıştırsa 4 lira yapar maliyet. 4.5 anormal bir rakamdır. alma. kendin karıştır ama fazla koyarsan etraf duman olur ve performans azalır az koyarsan sekmanlar ses yapar sonrada silindir aşınır ve kitler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
4 Şub 2010
Mesajlar
38
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence normal..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sade benzın al ve yagını kendın kat....
onların kattıgı yagın ne mal oldugunu bılmıyorsun cunku...
adanadan jawa getırırken gördum yagıda cok katıyorlar...ben o yuzden yaglı benzın almayıp kendım karıstırmıstım...
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
76
sade benzın al ve yagını kendın kat....
onların kattıgı yagın ne mal oldugunu bılmıyorsun cunku...
adanadan jawa getırırken gördum yagıda cok katıyorlar...ben o yuzden yaglı benzın almayıp kendım karıstırmıstım...

ya dediğin doğru ama ne oranda yağ katacağımı bilmiyorum ki .
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
1 litre 2T motor yağının fiyatı 7.5- 8 lira arası değişiyor. buradan yola çıkarak hesapla işte. 1 lt benzine 0,40 gr yağ katsan ( yani mobilet yıllarımdan aklımda kalan) yağ 8 tl desek 8 bölü 1000 grm eder 0,008 krş. x 0,40 = 32 krş yani benzi 3,30 desek artı 35 krş yağ desen litre başına 3,65 tl eder. bence sen yağını benzinini kendin karıştır derim.
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
76
acaba firmalar fiyat konusnda özerk mi yoksa üst sınırı mı var yoksa şikayet etmeyi düşünüyorum...
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Türkiyede zaten ne normalki benzinle 2t yağı ayrı ayrı al Bir litrede 40 gram yağ karıştır benzine.:wiinkk::cat:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Şikayet etsen ne olacak..Petrol işi pis iştir. Dünyada petrol ürünlerini en pahalı kullanan ülkeler sıralamasında ilk 3 teyiz zaten. normalde mazotun fiyatı 1.1 tlye iken vergiler ile birlikte 2,6 tllerde ÇOK BÜYÜK RANT VAR dikkat et şikayet ettiğin adamlarında biryerlerde istasyonları olabilir.
 
Katılım
29 Ağu 2009
Mesajlar
76
Şikayet etsen ne olacak..Petrol işi pis iştir. Dünyada petrol ürünlerini en pahalı kullanan ülkeler sıralamasında ilk 3 teyiz zaten. normalde mazotun fiyatı 1.1 tlye iken vergiler ile birlikte 2,6 tllerde ÇOK BÜYÜK RANT VAR dikkat et şikayet ettiğin adamlarında biryerlerde istasyonları olabilir.
sende haklısın şerefsiz bunlar ya ...
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
nerde 3.27

3.70 in üzerinde. kullanılan yagında litresi 5-6 civarında. yüze 5 yag karıştırsa 4 lira yapar maliyet. 4.5 anormal bir rakamdır. alma. kendin karıştır ama fazla koyarsan etraf duman olur ve performans azalır az koyarsan sekmanlar ses yapar sonrada silindir aşınır ve kitler.

arkadas yazalı 2 hafta olmuş normaldir ..her hafta bidünya zam geliyor malesef:pr:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
13
ben castrol 2t alıyorum litresi 6 tl 1 litreye 40 gr. katsan 1 lt. benzine maliyeti 24 krş oluyor
sen en iyisi kendin al kat yağını bide onlar hangi yağı katıyor bilemezsin
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bu hizmeti veren kuruluşu ilk defa duyuyorum heee:) ee malum yurdum yer yaaa hizmette sınır yok
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
1,342
ya dediğin doğru ama ne oranda yağ katacağımı bilmiyorum ki .

arkadasim zaten kutunun ustunde hersey yaziyo,depona koydugun benzin miktarina gore olcekle dokersin.hem benzincininde bu orani goz karari yapiyor olabilir.bence cok fazla guvenme.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:09 ----------

:cat:
ben castrol 2t alıyorum litresi 6 tl 1 litreye 40 gr. katsan 1 lt. benzine maliyeti 24 krş oluyor
sen en iyisi kendin al kat yağını bide onlar hangi yağı katıyor bilemezsin

bencede
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst