valla benim abimde de var honda cbr 125 abimle 2 kişi otobanda 175 i gördü ....:bounce:
valla benim abimde de var honda cbr 125 abimle 2 kişi otobanda 175 i gördü ....:bounce:
BU RENK LERİN TÜRKİYEDE OLAMAMASI NE KÖTÜ
http://ww1.honda.co.uk/motorcycles/...g&hidHomePath=/jsp/msgCC125Home.jsp#focusHere




satılık larda yazıyorda koltuk altı bagaj oyğzden sordum suan cbr yok ama alıcam
ls 2 kask nasıl iyimi önerirmisiniz???
balaklava her halde sorun çıkartmazben tavsiye etmiyorum çene açilir modelini kullaniyorum cok fazla rüzgar alıyor..ugultu yapiyor..balaklava olmadan kullanmak mümkün degil bu havalarda özellikle..
balaklava her halde sorun çıkartmaz
:silent:
iyi bir balaklava kullanman gerekiyor..fullface termal balaklava şart.. yoksa rüzgardan durulmuyor..yazın gene o kadar rahatsiz etmiyorda kışın beş para etmez kendi görüşüm...
CbR de vites sıramalası nasıl böylemi 1 asagı 2yukarı bu şekildemi:silent:
CbR de vites sıramalası nasıl böylemi 1 asagı 2yukarı bu şekildemi:silent:
Ben hiç kullanmadım öyle garip vites.:bounce:Cgl125'de burundan bastı mı yükseltir,topuktan bastı mı alçaltır,5.vitesten boş yapılır,Tekrar 1'e de atılabilir,yüksek hızda tavsiye etmem.:queen:
aaa hocam ayıp ettin ama şimdi senin gibi 2010 yeni kasa cbr alacak abime yakışıyo mu hiç cıbırın vitesini bilmemekabicim şaka bi yana ben cglde de normal vites gibi 1 aşağı 2,3,4,5,6 yukarı sanıyodum fakat cbrda böyle aklında bulunsun :wiinkk::rendeer:
Asıl sen ayıp ettin:mrgreen: tarihini bilmemek gafletini gösterdin,kınıyorum![]()
deme hocam 2010 değil miydi yeni kasa istiyordun :silent:![]()