Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
ne var ya ben cbr 125 in kadranda 200e dayıyanını gördüm:queen:
ama km telini matkapla sardırıyorlardı videoda:pr:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
valla benim abimde de var honda cbr 125 abimle 2 kişi otobanda 175 i gördü ....:bounce:

Oh ye Man Sana puanım dokus Ganka

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:29 ----------

8 bin bakımında filtre temizlenir buji deişir yag deişir

Bunları sizde yapabilirsiniz,boş yere bakım masrafı yapmamanızı öneririm
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Koltuk altı nagaj dediğin, artçı selesinin altındaki boşluk ise tüm modellerde var.Senin cbrda da olması lazım.
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
66
satılık larda yazıyorda koltuk altı bagaj oyğzden sordum suan cbr yok ama alıcam


ls 2 kask nasıl iyimi önerirmisiniz???
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
66
CbR de vites sıramalası nasıl böylemi 1 asagı 2yukarı bu şekildemi:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:23 ----------

ayriyetten bu 2o1o modeller biraz kaslandırılmış mı banamı öyle geliyor??
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
satılık larda yazıyorda koltuk altı bagaj oyğzden sordum suan cbr yok ama alıcam


ls 2 kask nasıl iyimi önerirmisiniz???


ben tavsiye etmiyorum çene açilir modelini kullaniyorum cok fazla rüzgar alıyor..ugultu yapiyor..balaklava olmadan kullanmak mümkün degil bu havalarda özellikle..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CbR de vites sıramalası nasıl böylemi 1 asagı 2yukarı bu şekildemi:silent:

Ben hiç kullanmadım öyle garip vites.:bounce:Cgl125'de burundan bastı mı yükseltir,topuktan bastı mı alçaltır,5.vitesten boş yapılır,Tekrar 1'e de atılabilir,yüksek hızda tavsiye etmem.:queen:
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
Ben hiç kullanmadım öyle garip vites.:bounce:Cgl125'de burundan bastı mı yükseltir,topuktan bastı mı alçaltır,5.vitesten boş yapılır,Tekrar 1'e de atılabilir,yüksek hızda tavsiye etmem.:queen:

aaa hocam ayıp ettin ama şimdi senin gibi 2010 yeni kasa cbr alacak abime yakışıyo mu hiç cıbırın vitesini bilmemek :p abicim şaka bi yana ben cglde de normal vites gibi 1 aşağı 2,3,4,5,6 yukarı sanıyodum fakat cbrda böyle aklında bulunsun :wiinkk::rendeer:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aaa hocam ayıp ettin ama şimdi senin gibi 2010 yeni kasa cbr alacak abime yakışıyo mu hiç cıbırın vitesini bilmemek :p abicim şaka bi yana ben cglde de normal vites gibi 1 aşağı 2,3,4,5,6 yukarı sanıyodum fakat cbrda böyle aklında bulunsun :wiinkk::rendeer:

Asıl sen ayıp ettin:mrgreen: tarihini bilmemek gafletini gösterdin,kınıyorum:p
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deme hocam 2010 değil miydi yeni kasa istiyordun :silent::p

Anladın sen onu:wiinkk:,Cgl'nin vitesleri kadar kolay geçeni yoktur,kaymak gibi,debriyaj teli koptuğunda 2 kişi seri vites değiştirmek mümkün.:cat:

Gelsin bakalım 2010'u.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst