MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
dergilerin hepsi motoron, motorbike zaten her sene şubat veya ocak(fuar tarihine göre) sayılarında veriyor. sormaya gerek yok.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
karizmatik rümuzumu hoşaf etmişiniz ayıptır.
ayarlayın bu işleri, "malik-i mahlas ül tiger"in gül cemalini görelim fuarda.
ev sahabı olarak bi meyveli meşrubatını içelim.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
karizmatik rümuzumu hoşaf etmişiniz ayıptır.
ayarlayın bu işleri, "malik-i mahlas ül tiger"in gül cemalini görelim fuarda.
ev sahabı olarak bi meyveli meşrubatını içelim.

çok geriye sarmışın ileri al biraz:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:51 ----------

kuvvet macunu olsada yisek
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
meşrubat sponsorumuz halis abidir.
biz muhabbetin sponsoruyuz :p
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
arkadaşlar fuar davetiyesi 30 lira gibi birşeymiş duyduğuma göre; haliye öğrenci bütçemle yol-konaklama-yemek vs. gibi giderlerim varken fuara 30 lira veremem.

elinde fazla davetiye olan varsa benimle paylaşabilir mi? ya da daha ucuza davetiyeyi ne kadara temin edebilirim? bu dergiler vs. ne kadardır?
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
arkadaşlar fuar davetiyesi 30 lira gibi birşeymiş duyduğuma göre; haliye öğrenci bütçemle yol-konaklama-yemek vs. gibi giderlerim varken fuara 30 lira veremem.

elinde fazla davetiye olan varsa benimle paylaşabilir mi? ya da daha ucuza davetiyeyi ne kadara temin edebilirim? bu dergiler vs. ne kadardır?

biznie burda bekliyoz
sırayı bozma hacıı kaynak olma hemen :mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
153
30 lira bilet parası çokmuş yaa ama neyse gideceğiz bir yolunu bulup bu fuarı kaçırmayı istemiyorum mt olarak gidilecekmi
 
Katılım
6 Tem 2009
Mesajlar
41
motorbike dergisinden fuar bileti çıkmıyormu?

merhaba arkadaşlar,
geçenlerde motorbike dergisinin şubat sayısını aldım, üzerinde Motoplus fuar bileti hediye yazıyordu. dergi poşette olduğu için bakındım ama görünmüyodu heralşde derginin arasına koydular dedim, fakat eve gittim içinden çıkmadı. motoron dergisi aldım birde ondan bilet çıkmıştı halbuki.
bende mail attım motorbike dergisine cevap alamadım henüz. acaba anadoluya dağıtılmıyormu biletler diye veya bilet çıkmıyorda göndereceklermi, yoksa hileli bir reklemmı çözemedim.
şunu sormak istiyorum motorbike dergisi alıpta içinden bilet çıkan varmı yada çıkmayan, birde hangi şehirden satın aldınız.
umarım cevaplayan arkadaşlar olur teşekkür ederim...
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
merhaba arkadaşlar,
geçenlerde motorbike dergisinin şubat sayısını aldım, üzerinde Motoplus fuar bileti hediye yazıyordu. dergi poşette olduğu için bakındım ama görünmüyodu heralşde derginin arasına koydular dedim, fakat eve gittim içinden çıkmadı. motoron dergisi aldım birde ondan bilet çıkmıştı halbuki.
bende mail attım motorbike dergisine cevap alamadım henüz. acaba anadoluya dağıtılmıyormu biletler diye veya bilet çıkmıyorda göndereceklermi, yoksa hileli bir reklemmı çözemedim.
şunu sormak istiyorum motorbike dergisi alıpta içinden bilet çıkan varmı yada çıkmayan, birde hangi şehirden satın aldınız.
umarım cevaplayan arkadaşlar olur teşekkür ederim...

merhaba bende motorbıke dergısı aldım içinden 3 adet davetiye çıktı.Belki fuar istanbulda diye anadoluyo dağıtmamışlar olabilir ama saçmalık bence :farao:
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
ben ayın 25 de mutlaka fuarda olacağım siteden gitmek isteyen anadolu yakasında oturan arkadaşlarla buluşma yeri harem iskelesi olsa çok iyi olur ordan hep beraber gelecek arkadaşlarla,gideriz tabi o gün müsait, vakti olan arkadaşlara duyrulur, sabah saat 10-00 da haremda iskelesinde buluşmak üzere derim....
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2009
Mesajlar
101
mt katılıyorsa standı nerelerdedır gecen senekı yerındemıdır arayıp ta bulamazsam uzulurum:D
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
MT STANDI 11. SALONDA
11. salon fuar giriş çıkışlarının yapılacağı salon olup standımız girişin sağında vestiyer bölümünün yanında olacaktır.

Fuarda görüşmek üzere...

mtfuar.jpg



Fuara katılacakların dikkatine
Fuar Ziyaret Saatleri:

25 Şubat 2010 13:00 / 20:00
26 Şubat 2010 10:00 / 21:00
27 Şubat 2010 09:30 / 21:00
28 Şubat 2010 09:30 / 19:00



Çarşaba vip davetiyesi olup fuar açılışına gelecekler için.
VIP Davetiyeler 25 Şubat çarşamba 10:00 / 13:00
arasında geçerlidir.


 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
MT yi tarif etmek bu fuarda çok kolay...Veestiyerin yanı derseniz kolaylıkla anlaşılır...:p
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
MT yi tarif etmek bu fuarda çok kolay...Veestiyerin yanı derseniz kolaylıkla anlaşılır...:p

Reklam yapmak yasak hadi canım. :cherry: Mesajın düzenlendi.
Lütfen forum kurallarına uyalım:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Skul sana indirim mindirim yog...::evil::::blusssh:::asker::


god bless MT...every tıme MT...non stop eMTi...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst