Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Peki bu motorda hangi modelini almak daha mantıklı olur? Uzun zamandır inceliyorum ve param Comet 250 ye yetiyor ve hoşuma da gitti açıkçası. 2007 model 11000 km de bir modelin ederi ne kadar olur sahibi 5000 lira istiyor daha hiç konuşmadım, pazarlık yapılır mı bilmiyorum fakat temiz bir model ise 5000 lira eder mi?

GT 250 iyi bir motor. Pazarlık edersen 4500 e falan alabileceğini umuyorum.
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Ben 2007 modelini 5000 tlye 4400 km deyken almıştım
şimdi 11000 km oldu.

Fiyatlar bu seviyelerdedir. Daha tecrübelilerde var
ama benim ilk motorum ve çok memnunum
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Hımm anladım. Çok teşekkür ederim fikirleriniz için. Havalar ısınmaya başlayınca birkaç model bakmaya başlayayım ben. Ankarada olmanın dezavantajı satılık modeller de çok az. En kötü ihtimal şehir dışından araştıracağım.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Arkadaşlar bugün hava güzeldi.Yaklaşık bir aydır yatan motorumu çıkardım. Özlemişim.Aküsünü şarz etmek amacıyla kısa bir tur attım.Bu arada fotografta çektim.Onları sizinle paylaşıyorum.




 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
BIR EL ATIN KONU ACTIM KIMSE TINMIYOR INSANLAR SADECE BAKIYOR HERALDE YARDIMCI OLMAZ ZOR GELIYOR.NEYSE BELKI SIZ YARDIMCI OLURSUNUZ IKI MOTOR ARASINDA KALDIM ER 5 ALCAKTIM VAZGECTIM. BU IKI HYOSUNG'DAN SIZCE HANGISI.

İkisi farklı biri race diğeri naket. Kullanım amaçları farklı.Siz önce motorun tipine karar verin
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
Korucu abıcım naketten yanayım ama motor nasıl bılmıyorum kullanma şansım olmadı.tek korkum nette denılene göre krank arızası felan dıye bı dolu yazı var siz bu motoru kullanan bırı olarak ılandakı naketı onerırımısın bana...
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Bizde 5 tane 250 Comet var.Kullanımı rahat.Günlük 800km yaptım yorulmadım.Oturma pozisyonu iyi.Adam gibi kullanılırsa kırank kırmaz. 2006 modellerin GTR larında bu olay görüldü.250 lik makinadan kasa iri diye 600 lük güç bekler süreli sıkıştırırsan her motor krank kırmaya adaydır. 20007 ve2008 lerde zaten duymadım sorunun giderildiği söylendi. Zaten Hyosung'un tüm 250lik modellerinde aynı motor kullanılıyor.
Motosiklet deneyimini bilmiyorum ama O motoru mutlaka anlayan birine göster ondan sonra al.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Eveeet, sonunda bugün kırmızı GT250 me kavuştum. Kendisi 14300 km de ve 2007 model. Daha kullanmaya başlamadım işallah haftaya yavaş yavaş alıştırmalara başlarım. Bu arada sormak istediğim bişey var GT250 de benzin vanası var mı acaba bugün kapatayım dedim ama bulamadım varsa nerededir?
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Eveeet, sonunda bugün kırmızı GT250 me kavuştum. Kendisi 14300 km de ve 2007 model. Daha kullanmaya başlamadım işallah haftaya yavaş yavaş alıştırmalara başlarım. Bu arada sormak istediğim bişey var GT250 de benzin vanası var mı acaba bugün kapatayım dedim ama bulamadım varsa nerededir?

Motosikletin hayırlı uğurlu olsun.Güle güle kazasız kusursuz kullanman dileğiyle.
Comet 250 lerde kapatabileceğin musluk yok.Moto çalışınca vakumla çalışan benzin pompası var.:cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:24 ----------

Eveeet, sonunda bugün kırmızı GT250 me kavuştum. Kendisi 14300 km de ve 2007 model. Daha kullanmaya başlamadım işallah haftaya yavaş yavaş alıştırmalara başlarım. Bu arada sormak istediğim bişey var GT250 de benzin vanası var mı acaba bugün kapatayım dedim ama bulamadım varsa nerededir?

Hayırlı uğurlu olsun.Güle güle kullanın.
Comet 250 lerde yakıt vanası yok.Motorun çalışmasıyla devreye giren yakıt pompası var.:cat:
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
31
Eveeet, sonunda bugün kırmızı GT250 me kavuştum. Kendisi 14300 km de ve 2007 model. Daha kullanmaya başlamadım işallah haftaya yavaş yavaş alıştırmalara başlarım. Bu arada sormak istediğim bişey var GT250 de benzin vanası var mı acaba bugün kapatayım dedim ama bulamadım varsa nerededir?

Hayirli olsun bende Ankarada siyah olanini ariyorum. Henuz bulamadim. fiyat olarak 4000-4500 arasi dusunuyorum. Siz motoru ne kadara aldiniz ekstra degismis parcalari varmiydi ?
 
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
453
Motosikletin hayırlı uğurlu olsun.Güle güle kazasız kusursuz kullanman dileğiyle.
Comet 250 lerde kapatabileceğin musluk yok.Moto çalışınca vakumla çalışan benzin pompası var.:cat::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:24 ----------



Hayırlı uğurlu olsun.Güle güle kullanın.
Comet 250 lerde yakıt vanası yok.Motorun çalışmasıyla devreye giren yakıt pompası var.:cat:

Hımm anladım abi,boşuna arıyomuşum :queen:. İyi dileklerin için teşekkürler.

Hayirli olsun bende Ankarada siyah olanini ariyorum. Henuz bulamadim. fiyat olarak 4000-4500 arasi dusunuyorum. Siz motoru ne kadara aldiniz ekstra degismis parcalari varmiydi ?

Sağolasın abi. Ben motoru 4250 ye aldım. Ekstra değişen bişey yok bitek depoda pad var o kadar. Siyah bulmak da zor ankarada. Umarım bulabilirsin :rendeer:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
selam arkadaşlar, bir arkadaşım için gt 250 arka amortisör lazım.
bilgisi olanlar yan sanayi veya uyan model bile olsa yazarsa sevinirim...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
sorumu tekrarlamalıyım... bana cailen arka amortisör gerekli arkadaşlar...
 
Katılım
11 Mar 2010
Mesajlar
4
arkadaslar yenıyım motor konusunda vede bu sayfada ben motorları severım ama ilk motorumu almaya karar verdım daha once cok kullandım guzel motor kullanırım ama hep emanetti onlar bana hyosung gtr250 tavsiye edermısınız yoksa başka bır motor tavsiyenız olurmu tşk ederım herkese şimdiden
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
476
herkese selamlar 250 sarı comet arıyorum :) sahibindende 4.700 den başlıyor fiyatlar.. birazcık daha makul fiyata satış yapan bildiğiniz biri varsa yardımcı olursanız sevinirim..
 

Nic

Katılım
18 Mar 2010
Mesajlar
1
BIR EL ATIN KONU ACTIM KIMSE TINMIYOR INSANLAR SADECE BAKIYOR HERALDE YARDIMCI OLMAZ ZOR GELIYOR.NEYSE BELKI SIZ YARDIMCI OLURSUNUZ IKI MOTOR ARASINDA KALDIM ER 5 ALCAKTIM VAZGECTIM. BU IKI HYOSUNG'DAN SIZCE HANGISI.

http://www.sahibinden.com/temiz_sorunsuz_bakimdan_yeni_cikti-03WQQaXQQ20678275WQQpXQQdisplayitem

http://www.sahibinden.com/hyosung_gt_250_r-16WQQaXQQ19284727WQQpXQQdisplayitem


Merhaba,

2. ilandaki motorsiklet ile ilgili kısa bir bilgi vermem sanırım sizin için yararlı olacaktır. Motor yanlış hatırlamıyorsam geçen yıllarda çalınmış ve çalındıktan yaklaşık 1 yıl sonra bulunmuş. Bu durumu düşünerek kararınızı vermenizi tavsiye ederim.

Nic
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst