dün akşam kaza yaptık fikren yardım lütfen

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
dün izmirden dönerken balıkesirde don yüzünden yoldan çıktık ve kanala uçtuk..çok şükür bize bişey olmadıı.
sorum şu polis aracın kaskosu olmadığı için tutanak tutmaya gerek görmedi tek taraflı kaza die bizde kazanın şokuyla onayladık aracımızda1500tl ik masraf çıktı..polis karayollarını mahkemeye versende bişey tutturamazssın dedi ölemi bilemiyorum neyse o geçtii.. önemli olan ise plakanın teki yok araç ist plakalı noterde satış yapıldı evraklar verildi plaka çıktı. 77 ye dönecekti ama şimdi üzerindeki 34 plakayı teslim edicezki 77 yi alalım kaza yaptık kaybaoldu desekde elimizde belge yok çok iş açarmı başımızaa
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Dusurdum dersin olur biter.
Muhtemelen su gazteye kayip ilani ver, kaybettigin için su kadar ceza ver.
surdaki arzuhalciye dilekçe yazdir.
Surdaki odaciya rusvet ver falan diye tavsiyede bulunup olayi hallederler.:)
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
Öncelikle geçmiş olsun.vallahi eski plakayı alıp kesiyorlar emniyette.İkisini de vermezsen kesin bişey diyeceklerdir.Ancak şu var kazayı söylemene zaten gerek yok 34 plaka kimin üzerine ise onunla irtibata geç plaka kayboldu de ve bastır.Çiftini 25 tl ye basıyorlar Edirnede.Önce plaka edin derim.Ancak daha iyi usulunu bilenler yardımcı olacaktır
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Geçmiş olsun. Polis haklı.. Sigorta yok ise tek taraflı kaza ise tutulacak tutanak sadece hatıra olacaktır. Eğer karşılıklı bir kaza olsa idi ve karşı taraf 3/8 diyelim suçlu olsa idi, 1500/8=187 187*3=562 TL sini onun trafik sigortasından tahsil edebilirdin ama öyle b,ir durumda yok..
Plaka olayı karışık.. Kayboldu yada düştü de ilan ver o kadar..
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
sağolun arkadaşlar ama hala muamma da kaldı benim iş araç galeriden alındı araç sirket arabasıymış şirket kapatıldığı için satıldı kimle muhatap oluncak onuda bilmiyorum bakalım nolcak
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Dusurdum dersin olur biter.
Muhtemelen su gazteye kayip ilani ver, kaybettigin için su kadar ceza ver.
surdaki arzuhalciye dilekçe yazdir.
Surdaki odaciya rusvet ver falan diye tavsiyede bulunup olayi hallederler.:)

coq arkadaşımızın dediği gibi...
parayı aldıktan sonra resmi gazeteye kendileri ilan veriyorlar burda size bir tek para vermek düşüyor:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sağolun arkadaşlar ama hala muamma da kaldı benim iş araç galeriden alındı araç sirket arabasıymış şirket kapatıldığı için satıldı kimle muhatap oluncak onuda bilmiyorum bakalım nolcak

Ustam....

Şirket ,aracın satışı ya da devri yapılmadan kapatılamaz... Yani ya satılacak ya da devredilecek......

Yani muhatap şirket yetkilisi.... Eğer hala araç şirket adına ve şirket de kapatılmışsa büyük bir sahtekarlık var... :cat::cat::cat:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
sağolun arkadaşlar ama hala muamma da kaldı benim iş araç galeriden alındı araç sirket arabasıymış şirket kapatıldığı için satıldı kimle muhatap oluncak onuda bilmiyorum bakalım nolcak

aldıgın galeri büyük olasılıkla sizin işi halleder.onlar her türlü cambazlıgı bilirler.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Ustam....

Şirket ,aracın satışı ya da devri yapılmadan kapatılamaz... Yani ya satılacak ya da devredilecek......

Yani muhatap şirket yetkilisi.... Eğer hala araç şirket adına ve şirket de kapatılmışsa büyük bir sahtekarlık var... :cat::cat::cat:
deme bee
Geçmiş olsun Mezit.:rendeer:
saol korkut
aldıgın galeri büyük olasılıkla sizin işi halleder.onlar her türlü cambazlıgı bilirler.
:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst