- Katılım
- 8 Ocak 2008
- Mesajlar
- 3,328
- Konu Yazar
- #1
dün izmirden dönerken balıkesirde don yüzünden yoldan çıktık ve kanala uçtuk..çok şükür bize bişey olmadıı.
sorum şu polis aracın kaskosu olmadığı için tutanak tutmaya gerek görmedi tek taraflı kaza die bizde kazanın şokuyla onayladık aracımızda1500tl ik masraf çıktı..polis karayollarını mahkemeye versende bişey tutturamazssın dedi ölemi bilemiyorum neyse o geçtii.. önemli olan ise plakanın teki yok araç ist plakalı noterde satış yapıldı evraklar verildi plaka çıktı. 77 ye dönecekti ama şimdi üzerindeki 34 plakayı teslim edicezki 77 yi alalım kaza yaptık kaybaoldu desekde elimizde belge yok çok iş açarmı başımızaa
sorum şu polis aracın kaskosu olmadığı için tutanak tutmaya gerek görmedi tek taraflı kaza die bizde kazanın şokuyla onayladık aracımızda1500tl ik masraf çıktı..polis karayollarını mahkemeye versende bişey tutturamazssın dedi ölemi bilemiyorum neyse o geçtii.. önemli olan ise plakanın teki yok araç ist plakalı noterde satış yapıldı evraklar verildi plaka çıktı. 77 ye dönecekti ama şimdi üzerindeki 34 plakayı teslim edicezki 77 yi alalım kaza yaptık kaybaoldu desekde elimizde belge yok çok iş açarmı başımızaa