ana sayfada reklamları mevcut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
iptal değil...
ya kusura bakma,bazen insan aradığı adresi karşısında sorarmışya benimkide o hesap olmuş..
bileti nereden temin edeceğiz? bilet almadan gelsek fuar yerinden bulabilirmiyiz?
Mavi Vespa haricinde herkeze bol şans dilerim.:cherry:
MotoPlus 2010 Çekilişinde Dağıtılacak Ödüller
![]()
![]()
1 Adet PIAGGIO Marka VESPA LX 151 Yılı: 2009 Motosiklet
10 Adet Hudson Marka Deri Motosiklet Montu
Bu piyango Milli piyango idaresi Genel Müdürlüğü'nün 02/02/2010 tarih ve B.07.1 MPİ. 0.13.00.02-401.02.99/221-893 sayılı izni ile düzenlenmiştir.
bu hediyeler yetmez açın biraz kesenin ağzını örneğin ; sabah kahvaltı organizasyonu,sıcak çay,güleryüz,hoş sohbet,akşam yine bir toplantı,çay,yine çay,stand a gelen ve üzerinde mt tişört,stiker,anahtarlığı olana çayikramı gibi masraflı şeyler yapın bu kadar para nerede bitecek yoksa ( çay makinesinin yanına kumbara koymayı unutmayın) başınada tuçik,yada olcanı koyun :queen:
Bende gidicem kısmet olursa. Geçen sene motoshow'a gitmiştim ve iyi bulmamıştım. Bu sene motoplus umarım daha renkli ve hareketli olur.
Motosiklet dergileri veriyor yeni sayılarında. Motoron 1 adet veriyormuş sanırım. Motorbike 3 adet veriyormuş. (kaynak: arka sayfalar)
Bende perşembe gidip geziyim diyorum, hafta sonu kalabalıkta biri ayağıma basar katil olmayalım şimdi :cherry:
hasan işler kesat gidiyor herhalde
Pek gündüzleri çıkmadığım için vip bileti alamadım çocuklardan, varmı elinizde?
Hasan yavrum saol, Selçuk da sağolsun ayarladı bana bi vip bilet
Perşembe gideriz alışverişe, cumartesi pazarda dostları görmeye gidderiz:cat:
Hee bu arada istediğine basabilirsin :cherry:
Hasan yavrum saol, Selçuk da sağolsun ayarladı bana bi vip bilet
Perşembe gideriz alışverişe, cumartesi pazarda dostları görmeye gidderiz:cat:
Hee bu arada istediğine basabilirsin :cherry: