MotoPlus Motosiklet Fuarı 25-28 Şubat 2010

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
ana sayfada reklamları mevcut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

iptal değil...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bileti nereden temin edeceğiz? bilet almadan gelsek fuar yerinden bulabilirmiyiz?
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Bende gidicem kısmet olursa. Geçen sene motoshow'a gitmiştim ve iyi bulmamıştım. Bu sene motoplus umarım daha renkli ve hareketli olur.

bileti nereden temin edeceğiz? bilet almadan gelsek fuar yerinden bulabilirmiyiz?

Motosiklet dergileri veriyor yeni sayılarında. Motoron 1 adet veriyormuş sanırım. Motorbike 3 adet veriyormuş. (kaynak: arka sayfalar)
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
MotoPlus 2010 Çekilişinde Dağıtılacak Ödüller

Vespaodul2.jpg
derimontodul.jpg


1 Adet PIAGGIO Marka VESPA LX 151 Yılı: 2009 Motosiklet
10 Adet Hudson Marka Deri Motosiklet Montu

Bu piyango Milli piyango idaresi Genel Müdürlüğü'nün 02/02/2010 tarih ve B.07.1 MPİ. 0.13.00.02-401.02.99/221-893 sayılı izni ile düzenlenmiştir.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mavi Vespa haricinde herkeze bol şans dilerim.:cherry:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
"motor on" dergisi şubat sayısında fuar için bir adet davetiye vermiştir. ilgilenecek arkadaşlara duyurulur...

ayrıca yamaha'nın türkiyedeki yeni konumu ile ilgili ufak da olsa bir bilgi var derginin içerisinde...türkiye genel müdürü nün dediğine göre bu sene fiyat ve model açısından fazla beklentiye girilmemesi gerektiği fakat servis ve yedek parça konusunda büyük kolaylıklar ve gelişmeler olacağını söylüyor...

Not: umarım reklam yapmış gibi olmamıştır.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
MotoPlus 2010 Çekilişinde Dağıtılacak Ödüller

Vespaodul2.jpg
derimontodul.jpg


1 Adet PIAGGIO Marka VESPA LX 151 Yılı: 2009 Motosiklet
10 Adet Hudson Marka Deri Motosiklet Montu

Bu piyango Milli piyango idaresi Genel Müdürlüğü'nün 02/02/2010 tarih ve B.07.1 MPİ. 0.13.00.02-401.02.99/221-893 sayılı izni ile düzenlenmiştir.

bu hediyeler yetmez açın biraz kesenin ağzını örneğin ; sabah kahvaltı organizasyonu,sıcak çay,güleryüz,hoş sohbet,akşam yine bir toplantı,çay,yine çay,stand a gelen ve üzerinde mt tişört,stiker,anahtarlığı olana çay :p ikramı gibi masraflı şeyler yapın bu kadar para nerede bitecek yoksa ( çay makinesinin yanına kumbara koymayı unutmayın) başınada tuçik,yada olcanı koyun :queen:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
bu hediyeler yetmez açın biraz kesenin ağzını örneğin ; sabah kahvaltı organizasyonu,sıcak çay,güleryüz,hoş sohbet,akşam yine bir toplantı,çay,yine çay,stand a gelen ve üzerinde mt tişört,stiker,anahtarlığı olana çay :p ikramı gibi masraflı şeyler yapın bu kadar para nerede bitecek yoksa ( çay makinesinin yanına kumbara koymayı unutmayın) başınada tuçik,yada olcanı koyun :queen:

Çekiliş Mt nin mi? ben fuarın sanmıştım :silent:
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Bende gidicem kısmet olursa. Geçen sene motoshow'a gitmiştim ve iyi bulmamıştım. Bu sene motoplus umarım daha renkli ve hareketli olur.



Motosiklet dergileri veriyor yeni sayılarında. Motoron 1 adet veriyormuş sanırım. Motorbike 3 adet veriyormuş. (kaynak: arka sayfalar)

Motorbike dergisinde 1 tane çıktı bende
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Bende perşembe gidip geziyim diyorum, hafta sonu kalabalıkta biri ayağıma basar katil olmayalım şimdi :cherry:

kanka ben sana eşlik edrim...
ayağına basan olursa bende ona basarım ama nereye...:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:11 ----------

hasan işler kesat gidiyor herhalde

takılıyoz abi ne yapalım...
c.tesi pazar oradayım PTT tatil izin aldım...
görüşürüz inşallah...
perşembede gideyim diyorum ama bakalım...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:12 ----------

Pek gündüzleri çıkmadığım için vip bileti alamadım çocuklardan, varmı elinizde?

GKN ım bilet ayarlarım ben sen iste yeter...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Hasan yavrum saol, Selçuk da sağolsun ayarladı bana bi vip bilet:)
Perşembe gideriz alışverişe, cumartesi pazarda dostları görmeye gidderiz:cat:

Hee bu arada istediğine basabilirsin :cherry:
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
arkadaşlar alışverişi son gün yapın ,son gün ciddi indirim yapıyorlar hatta son saatlerde:cat: geçen sene ilk gün ve son gün gittim, ciddi düşüşler vardı fiyatlarda
 
Katılım
11 Nis 2005
Mesajlar
228
Arkadaşlar,

Önceki fuarlarda Armode deri nin standı oluyor muydu hatırlıyor musunuz?
Veya katılımcı firmaları görebildiğimiz bir yer var mı?

İyi hafta sonları..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst