- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
bi resimde benden gelsin ya![]()
seni görünce imrendim bende çizdim
![]()
[/URL]
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------
bu arada benim isimde semih![]()
şmdi farkettim adaş
![]()
hayırlı olsun motorun güle güle kullan. karbonlayıp kopyalamadın demi resmi

