Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
bi resimde benden gelsin ya :) :) seni görünce imrendim bende çizdim :) :)


---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ----------

bu arada benim isimde semih :) :) şmdi farkettim adaş :)

Evt adaşız :) Bu arada kara meleğini gördüm çok güzel inşlhh bnde ehliyeti nisanda aldıktan 2-3 ay sonra bi cbr alıcam.
 
Katılım
30 Haz 2009
Mesajlar
17
Arkadaşlar honda'nın sitesinde sıfırı 5770 tl yazıyor. Bu 2009 modelin mi 2010 modelin mi fiyatı? Bir de kaç taksit yapabiliyorlar acaba bir bilginiz var mı? Taksit yaptırabilmek için kredi kartı gerekiyor mu yoksa senet şeklinde de taksit yapılabiliyor mu?
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Ebaycılar benim cıbıra ayna lazım. Karbon görünümlü ayna bulursanız çok sevinirim.:mrgreen::cherry:
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
66
Selam abiler ben yeni kayıt oldum henüz CbR almadım ama almaya cok kararlıyım
scooter kullandim artik cc geçmek istiyorum
CbR ilk gördüğümden beri çok hoşuma gidiyor
bir CbR gördüğünde ağzın açık bakıyorsan :hayran
bir CbR gördüğünde hemen yanına gidip sahibine soru soran :hasta
bir CbR gördüğünde motora hemen binmek isteyen:motosiklet manyağı (ben):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:47 ----------

Bu arada internette bulduğum egzoz çeşitleri belki ilgilenen olur
http://img137.imageshack.us/img137/8539/125cbr1ufak.jpg
http://img203.imageshack.us/img203/4610/125cbr2ufak.jpg
http://img205.imageshack.us/img205/5042/125cbr3ufak.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/9498/125cbrufak.jpg
ÇOĞU ÇOK GÜZELLER KARBONLA KAPLI OLAN DAHA GÜZEL!!
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Valla el yapımı egzost isteyen olursa burada

Ünlü tayim usta var izmirdeki çoğu SS alete kendisi tüp yapmakta

150liraya cok iyi egzostlar yaptırılıyor haberiniz olsun.Ben motoru sattığım için yaptrımadm ancak düşünen arkadaşlar için haber olsun
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Valla el yapımı egzost isteyen olursa burada

Ünlü tayim usta var izmirdeki çoğu SS alete kendisi tüp yapmakta

150liraya cok iyi egzostlar yaptırılıyor haberiniz olsun.Ben motoru sattığım için yaptrımadm ancak düşünen arkadaşlar için haber olsun

utku sen cıbır sattın mı:silent:ninja olmaya kararlısın umarım hedeflediklerimize yakın gelecekte ulaşırız...
bu arada hyo 250 ye egzoz yapabilirmi bu usta,arkadaşta tiger var motoru kastırıyor diyo orjinali daha rahat ama ses yok,hyoya yapmışlığı var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst