ÖNEMLİ: Rahmetli TUĞPER' in 02.02.2010 tarihli Duruşması'na Katılım !!!

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
caner'im heyecan yapmayalım iyide...

şu saat farkına bakarmısın? sen saat gece 02:01'de yazmışsın...
şuan saat kaç?
12:25...

10,5 saat olmuş,kimse ilgilenmemiş... ilgilenilmek zorundamı? değil tabiki... ama biraz daha hassas olmalıyız gibime geliyor...

biz bize yeteriz be ayberk abi dert etme sen bu sayıyı gördük ya daha banlı olup ismini yazamayanalarda var daha ohoo haberleri son dakikada olacak olanlarda var :rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar Salı günü için hava durumunu 1 haftadır takip ediyorum, bugüne kadar hep, "10-13 C sıcaklık, yağış ihtimali veya sabah saatlerinde hafif yağmurlu" görünüyordu.

Ancak şu anda baktım ve "3 C sıcaklık, yoğun yağmur veya sulu kar" şeklinde görünüyor.

Uzaktan gelecek arkadaşlarımızı da düşünerek, bu şartlar altında motosikletsiz bir "B" Planı da yapalım diyorum. Ne dersiniz?
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
Arkadaşlar Salı günü için hava durumunu 1 haftadır takip ediyorum, bugüne kadar hep, "10-13 C sıcaklık, yağış ihtimali veya sabah saatlerinde hafif yağmurlu" görünüyordu.

Ancak şu anda baktım ve "3 C sıcaklık, yoğun yağmur veya sulu kar" şeklinde görünüyor.

Uzaktan gelecek arkadaşlarımızı da düşünerek, bu şartlar altında motosikletsiz bir "B" Planı da yapalım diyorum. Ne dersiniz?

doğru düşünmüşsünn.....:cat::rendeer:
 
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
33
beyler ismini yazdırıpta gelmeyen olmsın lütfen önemli bi olay için toplanıoruz en azından 30 motor olalım orda hava sartlarını falan boşverin sıkı giyinelim dikkatli olalım yeter bu konu üzerinde hassas olmalıyız önemle duyrulur :):silent:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
O zaman şöyle yapalım arkadaşlar :

- Hava şartlarına rağmen motorla gelecek olanlar için buluşma detayları aynen geçerlidir.

- Motorsuz gelecekler de direkt olarak adliyenin önüne giderler ve orada buluşulur.
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Arkadaşlar pazar günü motosikletsiz gelecek olanlar da gelsin mi avrupa yakası'ndaki buluşmaya?

yok hayır gerek yok :) direkt kadıköy adliye de olsanız yeterli

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:51 ----------

Arkadaşlar Salı günü için hava durumunu 1 haftadır takip ediyorum, bugüne kadar hep, "10-13 C sıcaklık, yağış ihtimali veya sabah saatlerinde hafif yağmurlu" görünüyordu.

Ancak şu anda baktım ve "3 C sıcaklık, yoğun yağmur veya sulu kar" şeklinde görünüyor.

Uzaktan gelecek arkadaşlarımızı da düşünerek, bu şartlar altında motosikletsiz bir "B" Planı da yapalım diyorum. Ne dersiniz?

yapacak bişey yok fittiriboktan bi kargo için bile ne havalarda nerelere gittim.Salı günü BEN ORAYA GELECEĞİM gerisini bilmem:wiinkk:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko +1
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ?
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- capanord
24- aykut009
25- batubay
26- gkhnkzy (gökhan kuzey) + 1
27- sultans
28- stoneofdeath (banlı üye aydın )
29- Bygrm (görkem)
30- Shrieker
31- TRhakan
32- susruta
33- boraerdin
34- polo34
35- ?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel.........
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Yarın erkenden Gürkanın Tükkana gider ordan geçeriz beraber Caner istersen oraya gel. İstersen belirli bir saatte Sirkeci iskelesinde buluşalım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
01- ayberk
02- korkut
03- bosnak_semko +1
04- erdi_arikan
05- dreamdark
06- yeschim
07- oğlum ve ben
08- aparat
09- cem demir
10- ünaltürkyazı
11- canercamalan
12- sedat_57
13- kuyucadısı
14- esp
15- jubaa
16- gkn
17- flying hellfish
18- kahraman7863 + ?
19- peyami
20- osbourne
21- tekteker_ramço
22- stereo
23- capanord
24- aykut009
25- batubay
26- gkhnkzy (gökhan kuzey) + 1
27- sultans
28- stoneofdeath (banlı üye aydın )
29- Bygrm (görkem)
30- Shrieker
31- TRhakan - Florence
32- susruta
33- boraerdin
34- polo34
35- ?

motorlu yada motorsuz orda olucaz imşallah:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:57 ----------

Yarın erkenden Gürkanın Tükkana gider ordan geçeriz beraber Caner istersen oraya gel. İstersen belirli bir saatte Sirkeci iskelesinde buluşalım.

beni unutmayın toprak:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst