- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
caner'im heyecan yapmayalım iyide...
şu saat farkına bakarmısın? sen saat gece 02:01'de yazmışsın...
şuan saat kaç?
12:25...
10,5 saat olmuş,kimse ilgilenmemiş... ilgilenilmek zorundamı? değil tabiki... ama biraz daha hassas olmalıyız gibime geliyor...
biz bize yeteriz be ayberk abi dert etme sen bu sayıyı gördük ya daha banlı olup ismini yazamayanalarda var daha ohoo haberleri son dakikada olacak olanlarda var :rendeer: