Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Bırak kalsın o motoru satamaz o fiyata ben ararsam 8 vereyim derdim en fazla 9 eder keyfi bilir bir sezon daha binsin o motoru 6500 liraya alırız sencer kardeş :)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Bırak kalsın o motoru satamaz o fiyata ben ararsam 8 vereyim derdim en fazla 9 eder keyfi bilir bir sezon daha binsin o motoru 6500 liraya alırız sencer kardeş :)

Sahibinden com da GT650 ilanları yavaş yavaş artıyor. Satmak isteyenler kucuk motor veya araba ile takas dusunuyor.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
beyler epey bi kilometre çırılçıplak gs500 kullandım. çok uzun yol yaptım. camlı naked da denedim ama sırf bi ön camın sağladığı rüzgar koruma ve aerodinami çok yetersiz emin olun. full grenajda sadece önden kaska ya da göğüse gelen rüzgar değil bacaklara gelen rüzgar bile önleniyo. ayrıca aerodinami sayesinde yüksek süratlerde bile ok gibi izinde gidebiliyo motor en ufak bi sapma göstermeden. ben otomobilimle(küçük sınıf bi oto g.punto) 180 km/h süratte belli bi tedirginlik yaşıyorum otomobilin huzursuzlaştığını hissediyorum ama grenajlı motorda 180-200 km/h civarında eğer asfalt kalitesi iyiyse salonda oturmuş tv seyrediyo güven hissinde yol alabiliyosunuz. ama maalesef hiç bi nakedda bu mümkün değil. ha derseniz ki ben amacı doğrultusunda 140-150 max. sürat gidicem eyvallah derim. gerçi o zamanda 100 hp ve üzeri nakeda ne gerek var :)
 
Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
beyler epey bi kilometre çırılçıplak gs500 kullandım. çok uzun yol yaptım. camlı naked da denedim ama sırf bi ön camın sağladığı rüzgar koruma ve aerodinami çok yetersiz emin olun. full grenajda sadece önden kaska ya da göğüse gelen rüzgar değil bacaklara gelen rüzgar bile önleniyo. ayrıca aerodinami sayesinde yüksek süratlerde bile ok gibi izinde gidebiliyo motor en ufak bi sapma göstermeden. ben otomobilimle(küçük sınıf bi oto g.punto) 180 km/h süratte belli bi tedirginlik yaşıyorum otomobilin huzursuzlaştığını hissediyorum ama grenajlı motorda 180-200 km/h civarında eğer asfalt kalitesi iyiyse salonda oturmuş tv seyrediyo güven hissinde yol alabiliyosunuz. ama maalesef hiç bi nakedda bu mümkün değil. ha derseniz ki ben amacı doğrultusunda 140-150 max. sürat gidicem eyvallah derim. gerçi o zamanda 100 hp ve üzeri nakeda ne gerek var :)

bilgiler için teşekkürler ama biraz da tarz meselesi. Şimdi gene diyeceğim oturuş şekli beni çok yorar diye, diyeceksinizki o da tarz ve alışkanlık meselesi. Kesinlikle katılıyorum. Bence granajlının amacıyla nakedın amacı birz farklı. Chopperın daha da farklı.
tamamıyla kişisel seçim bana göre :)
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
arkadaşlar merhaba 650 nakedla ilgili bir kaç sorum olacak kullanan arkadaşlara gt250r lerdeki gibi krank gibi sorunları var mı yakıt olarak enjeksiyon olmaması yakıtı çok artırıyor mu 100 km de yaktıgınız litreyi söyleyebilir misiniz.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Keşke sorularını sormadan önce konudaki 10 sayfayı okuyuverseydin.
Neyse yine de yanıtlayayım.

- Krank kırma sorunu..
- O da ne? :)

- Yakıt sarfiyatı .
- Şehirler arası : 4.5 L şehir içi : 5-5,5 L

Eğer kafana takılan başka sorular varsa ve daha önceki sayfalarda açıklanmamışsa seve seve bildiğim kadarıyla cevaplamaya çalışırım.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
selam arkadaslar 250 mct mi sattım uzun süredir takip ettiğim bi motor biraz para yapınca alıcam forumu takip ediyorum kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Keşke sorularını sormadan önce konudaki 10 sayfayı okuyuverseydin.
Neyse yine de yanıtlayayım.

- Krank kırma sorunu..
- O da ne? :)
GT250 veya GT250R lardaki krank kırma sorunu sanırım motorun uzun sure yuksek devirlerde kullanılmasından kaynaklanıyordu. GT650 yi uzun sure yuksek devirde kullanamayacagımız için boyle bir sorun olmuyordur. GT250 son gaz ile 150-160 yapıyor ise GT650 200-210 yapıyor. Saatte 200 km hız ile nekadar uzun sure kullanabiliriz ki. Ama bunun testini dusuk vitesde yapabiliriz. Mesela 3. veya 4. vitesde. Ama kimsenin bu riski göze alacagını sanmam.
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
2010 modeli 81.6 bg arttırmışlar biraz başka bilgisi olan varsa paylaşabilir mi_bende almayı düşünüyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:53 ----------

öncelikle bnm sorum gt650comet 2007model almayı düşünüyorum uzun yolda nasıldır,1gun içinde 700 800kmlelerden bahsediyorum yaz sıcağında sıvı soğutma ne kadar başarılıdır
uzun yolda dayanıklımı,isstten kalkıcam atinaya gidicem mesela 1200km,ve 60 70bın kmlelelri görebılecek bir motormu motor yağı olarak ne kullnıyorunsunuz??
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
2010 modeli 81.6 bg arttırmışlar biraz başka bilgisi olan varsa paylaşabilir mi_bende almayı düşünüyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:53 ----------

öncelikle bnm sorum gt650comet 2007model almayı düşünüyorum uzun yolda nasıldır,1gun içinde 700 800kmlelerden bahsediyorum yaz sıcağında sıvı soğutma ne kadar başarılıdır
uzun yolda dayanıklımı,isstten kalkıcam atinaya gidicem mesela 1200km,ve 60 70bın kmlelelri görebılecek bir motormu motor yağı olarak ne kullnıyorunsunuz??

Kullanıcılarından bilgileri bekliyoruz...
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Birgün içinde üzerinde ne kadar durabilirsen o kadar km yol gidersin,ben İstanbul'dan- İzmir'e 450 km yol geldim makine daha yol istiyor du :)gerisini sen düşün, asla seni üzmeyecek bi makinedir bundan emin olabilirsin yazın su soğutma yeterlimi diye sormuşsun 10 numara fanı mükemmel soğutuyor zaten naked motor olduğu için hava sirkilasyonu gayet başarılı.Çok uzun km ler sorunsuz binilecek motor,yurt dışında 80 bin km yol almış olan turist ler marmariste geziye gelmişlerdi bu sene daha makineye anahtar deymemiş,bu tabiki kullanmaklada alakalı ve tabi full bakımla uzun lafın kısası sen ne istersen onu verebilecek kapasitede bir motor asla pişman olmassın,kullanıp torku nu hissedince insan çok kayif alıyor :cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Birgün içinde üzerinde ne kadar durabilirsen o kadar km yol gidersin,ben İstanbul'dan- İzmir'e 450 km yol geldim makine daha yol istiyor du :)gerisini sen düşün, asla seni üzmeyecek bi makinedir bundan emin olabilirsin yazın su soğutma yeterlimi diye sormuşsun 10 numara fanı mükemmel soğutuyor zaten naked motor olduğu için hava sirkilasyonu gayet başarılı.Çok uzun km ler sorunsuz binilecek motor,yurt dışında 80 bin km yol almış olan turist ler marmariste geziye gelmişlerdi bu sene daha makineye anahtar deymemiş,bu tabiki kullanmaklada alakalı ve tabi full bakımla uzun lafın kısası sen ne istersen onu verebilecek kapasitede bir motor asla pişman olmassın,kullanıp torku nu hissedince insan çok kayif alıyor :cat:

Tesekkurler. Aslında bir cok makina aynıdır. Sen ona nekadar iyi bakarsan sana o kadar uzun sure hizmet eder.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Ben comet 650 imle tek günde 530 km yol yaptım, bu yola dağ yolu ve otoban dahil. Motordan indiğimde tek sıkıntım biraz rüzgar sersemi olmamdı. Onun haricinde en ufak bir halsizlik ve yorgunluk hissetmedim. Naked motor olduğu icin yaz sıcağında bile hava soğutma yapabiliyor, bunun yanında su soğutması zaten can damarı. Zaten kısa devirli ve torklu motorlarda hararet kolay kolay yaşanmaz.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Fiyatlar daha ne kadar düşecek. Sen daha çok bedavaya almayı düşünüyorsun sanırım ama bu motosiklet için şu anki piyasası zaten bedava..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst