Birgün içinde üzerinde ne kadar durabilirsen o kadar km yol gidersin,ben İstanbul'dan- İzmir'e 450 km yol geldim makine daha yol istiyor du

gerisini sen düşün, asla seni üzmeyecek bi makinedir bundan emin olabilirsin yazın su soğutma yeterlimi diye sormuşsun 10 numara fanı mükemmel soğutuyor zaten naked motor olduğu için hava sirkilasyonu gayet başarılı.Çok uzun km ler sorunsuz binilecek motor,yurt dışında 80 bin km yol almış olan turist ler marmariste geziye gelmişlerdi bu sene daha makineye anahtar deymemiş,bu tabiki kullanmaklada alakalı ve tabi full bakımla uzun lafın kısası sen ne istersen onu verebilecek kapasitede bir motor asla pişman olmassın,kullanıp torku nu hissedince insan çok kayif alıyor :cat: