Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
cbr 125rrrrrrrr IXIL egzoz ları

6013.jpg

bunu kullanan varmı aramızda :D:D:D




yada hiç artcı almayan ve alt grenajı fedaaa edip bunu kullanan varmı :D:D:D
6913.jpg




görüntü bakımından bende 1. daha iyi
ses bakımından hangisi daha iyidir ??
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
arkadaşlar daha önce konusu açıldı mı bilmiyorum ama cbr 125lerde debriyajsız vites değişimi ile ilgili bi bilgisi olan var mıdır hangi devirlerde nasıl değiştirilir zararları nedir yararı var mıdır???
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
443
arkadaşlar daha önce konusu açıldı mı bilmiyorum ama cbr 125lerde debriyajsız vites değişimi ile ilgili bi bilgisi olan var mıdır hangi devirlerde nasıl değiştirilir zararları nedir yararı var mıdır???

niye derdin ne arkadasım :queen:
bnce bi süre sonra alırsın eline şanzumanı :cherry::cherry:
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
niye derdin ne arkadasım :queen:
bnce bi süre sonra alırsın eline şanzumanı :cherry::cherry:

oha yav merak ettim sadece amma üstüme geldiniz haa bi videoda gördüm amacı nedir ne farkı vardır onu merak ettim sadece başka bi amacım yok sakin olun yav töbe töbe :mrgreen::cherry:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Her motorda; Belli devirlere gelince debriyajsız vites değişebilirsin fakat sadece telin koptuğu zaman yapman gereken bişeydir :)
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
daha önce topik açıldı bu konuyla ilgili vites yükseltmek sorun yaşatmıyor.vites atarken hızlı kalkmak istiyorsanız gazdan elinizi çekmeden vites atın fakat balatanız biraz eskir debriyajı çekerseniz devirli olduğu için.

amerikan tarzı vites atış şekli.herifler ellerini gazdan çekmeye zorlanıyorlarmış:p
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
Her motorda; Belli devirlere gelince debriyajsız vites değişebilirsin fakat sadece telin koptuğu zaman yapman gereken bişeydir :)

anladım arkadaşım teşekkür ederim bilgi içün :wiinkk::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:49 ----------

daha önce topik açıldı bu konuyla ilgili vites yükseltmek sorun yaşatmıyor.

ama mutlaka vardır şanzumana bi zararı değil mi? yani öyle tahmin ediyorum ben adamlar boşa koymamıştır debriyajı heral:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:51 ----------

daha önce topik açıldı bu konuyla ilgili vites yükseltmek sorun yaşatmıyor.vites atarken hızlı kalkmak istiyorsanız gazdan elinizi çekmeden vites atın fakat balatanız biraz eskir debriyajı çekerseniz devirli olduğu için.

amerikan tarzı vites atış şekli.herifler ellerini gazdan çekmeye zorlanıyorlarmış:p

o da güzelmiş. sıkıyosa frene basmaya da üşensinler :p:queen:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
anladım arkadaşım teşekkür ederim bilgi içün :wiinkk::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:49 ----------



ama mutlaka vardır şanzumana bi zararı değil mi? yani öyle tahmin ediyorum ben adamlar boşa koymamıştır debriyajı heral:silent:

şunu biliyorum. otolarda vitesteyken boşa geçirmek için debriyaja basmanın hiç gereği yokmuş. mesela 4 te gidiyorsun debriyaja basma çek boşa hiç zararı yok. sadece vitese attığında şanzumana çok yük bindiğinde zararı varmış.

vites yükseltirken zararı yok diyorlar. çok gördüm adam üzerine yatmış vitesi eliyle yükseltiyor, hem debriyaj zaman ve kaçırma kaybı da yok. fakat düşerken zararı varmış.


zararın miktarı da önemli. devirli vites atmak dahi zararlı sayılabilir eskimesi açısından ama ne kadar zarar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 ----------

resim163.jpg


geçen sene 250 metre yüksekten çekmeye çalışmıştım. dikkat ederseniz üzerine yatmış hızlı gitmek için. vitesi eliyle yükseltiyor.

hatta kask bile takmamış hızlı gitmek için ama sonra olay yerini polis basmıştı:queen:
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
şunu biliyorum. otolarda vitesteyken boşa geçirmek için debriyaja basmanın hiç gereği yokmuş. mesela 4 te gidiyorsun debriyaja basma çek boşa hiç zararı yok. sadece vitese attığında şanzumana çok yük bindiğinde zararı varmış.

vites yükseltirken zararı yok diyorlar. çok gördüm adam üzerine yatmış vitesi eliyle yükseltiyor, hem debriyaj zaman ve kaçırma kaybı da yok. fakat düşerken zararı varmış.


zararın miktarı da önemli. devirli vites atmak dahi zararlı sayılabilir eskimesi açısından ama ne kadar zarar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:57 ----------

resim163.jpg


geçen sene 250 metre yüksekten çekmeye çalışmıştım. dikkat ederseniz üzerine yatmış hızlı gitmek için. vitesi eliyle yükseltiyor.

hatta kask bile takmamış hızlı gitmek için ama sonra olay yerini polis basmıştı:queen:

böyle dengesizler de var yani :farao:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
o zaman beyinsiz diyelim :p

beyinsizlik olabilir. kasksız süremiyorlar artık polisler cezayı döşedi hepsine. hatta artçı kasksız olunca da polisler kızıyor. ya indiriyor artçıyı ya da ceza yazıyor.


bu resimdeki sürücü beni öğrenip buluyormuş:p ver len telif hakkımı diyormuş:mrgreen:
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
beyinsizlik olabilir. kasksız süremiyorlar artık polisler cezayı döşedi hepsine. hatta artçı kasksız olunca da polisler kızıyor. ya indiriyor artçıyı ya da ceza yazıyor.


bu resimdeki sürücü beni öğrenip buluyormuş:p ver len telif hakkımı diyormuş:mrgreen:

hemen gelirim yardıma öyle bişey olursa :p aynen artık polisler baya sıkı bu konularda ama iyi oluyo bence millet ceza yememe bahanesiyle kask takıyo ama kendi canları güvende oluyo bu sayede :cat:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
hemen gelirim yardıma öyle bişey olursa :p aynen artık polisler baya sıkı bu konularda ama iyi oluyo bence millet ceza yememe bahanesiyle kask takıyo ama kendi canları güvende oluyo bu sayede :cat:

yazın gel .gezeriz başka şehirleri:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:39 ----------

@funky boys

o alttaki eksoz sanırım Türkiye de yok

o değil de o fotodaki cbr ın alt grenajını nasıl kesmiş o adam öyle . fena da olmamış

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:41 ----------

6913.jpg
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
o değil de o fotodaki cbr ın alt grenajını nasıl kesmiş o adam öyle . fena da olmamış
6913.jpg

kesmemişki sakalı çıkartmış zor bişey değil iki vida söküyorsun o kadar


benim asıl merak ettiğim ise ilk fotodaki aynalar kafa grenajında nasıl yaptı ki arkayı gösteriyormu ki:silent::silent:
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
kesmemişki sakalı çıkartmış zor bişey değil iki vida söküyorsun o kadar


benim asıl merak ettiğim ise ilk fotodaki aynalar kafa grenajında nasıl yaptı ki arkayı gösteriyormu ki:silent::silent:

hay ben böyle monitörün ya:mrgreen: şu an bir ucu değmiyor monitörün kırmızı renk yok pc de . kendimi çok kötü hissediyorum şimdi . sazan benim yanım da iyi kalır şu an efkar bastı kendimi atsam yinede rahatlayamam artık

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:06 ----------

122ya.jpg



böyle bakınca kesik gibi gördüm . mal demeyin noolur:queen:
photoshop yüklü değil paintte ancak renklerin diyini alabildim
 
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
33
pazartesi bende cbr 125 alıp aranıza katılıorum hyosung gt 250 r alıcaktım ama Hondadan şaşmama kararı aldım :D mrak ettigim motorun gidişi son hız ne kadar gider acaba çok merak ediorum yardım ederseniz bu konuda sevinirim arkadaslar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst