[M.T Bilgi İşlem ve Bilgisayarcılar]Grubu

Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Herkese selamlar, 2-3 gündür yoktum... edi gel boşver oc moci :mrgreen: kart yakmanı istemiyorum... benim gibi takıl yorma kafanı, sat eskiyi al yeniyi... jubaa kart yakmayı seviyor, küçüklügünden beri yanmış kartları tutuyor,kolleksiyon meraklısı, çocuklarına gösterecek bakın ben bu kadar kart yaktım diye:p

Arkadasim benim prensiplerim var.:cherry:

Adamlar nerden kazik caksak diye dusunuyor.:pr:

Hergun yeni bi model cikiyor bi sure sonra destegini eski modellerden cekiyorlar updateler bos cikiyor hep hic bi gelisme olmuyor.:farao:

Neden ben bu adamlara prim veriyim ki?
Overclock yaparim, custom driver indiririm ama yinede ben verdigim paranin karsiligini sonuna kadar alirim.:cherry:
Ayrica senin performansa ihtiyacin yok sen yaslanmisin birader zorlama kalp krizi gecirirsin valla.:p:p

Windows a da bu yuzden karsiyim Linux u bu yuzden seviyorum.:cat:

Windows burjuva isi update dosyalari koca koca, Linux ta ufak paketler halinde.
Neden?
Windows un umrunda mi 56k kablolu ile baglanan adam?
Hayir tabiki de.:pr:

Ayrica Linux bu ise gonul vermis insanlarin para karsiligi almadan yaptiklari birsey.

Eger bende program yazilimi konusunda kendimi gelistirirsem direk bende eklemelere basliyicam.

O ordan bi eksik goruyor duzeltip yolluyor baskasi baska birsey goruyor duzeltip yolluyor ve karsiliginda para istemiyor senden.Windows ise verdigi performansin kat kat fazlasini senden para olarak aliyor.

Tekelci zihniyete karsiyim.:cat:

Eger Linux tirt birsey olsaydi NASA bu isletim sistemine milyarlarca dolar harcamazdi ve uzayda kullanmazdi.

Yine tirt birsey olsa su anda bircok dunyaca unlu buyuk sitelerin host isletim sistemi Linux olmazdi.

Ayni sekilde bankalar ve guvenlik gerektiren yerlerin hostlarida Linux tabanlidir.

O yuzden her zaman sevilerek ve karsiliksiz yapilan is iyidir boyle para tuzaklarina dusmemek gerek.:rendeer:



http://www.youtube.com/watch?v=jYvkpYM2jpc&feature=related

Nerden nereye geldim ya, yine Linux cu yanim kabardi.:cherry:Eger youtube a Linux vs Windows 7 yazarsaniz Windows un ne kadar aciz oldugunu anlarsiniz.


Mezit arkadasim sildigini zannetigin hicbirsey silinmiyor.Google a data saver,Data Recovery yaz ve programlara bak elbet bedava bir tane bulursun program.
Parali ve profosyenel olanlari ile nerdeyse %90 a kadar kurtarma yapilabiliyor.

Hatta Turkiye deki bir dergi parali olanlardan birinin demosunu vermisti ve denemistim memory card ta ve butun sildiklerimi geri getirdi.

Dergide de soyle diyordu icinde bilgileriniz oldugu hicbirseyi satmayin ve yok etmeden atmayin cunku butun datalar geri getirilebilir.Hafizaya bir kez kayit edilen birsey bir daha silinemez.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Arkadasim benim prensiplerim var.:cherry:

Adamlar nerden kazik caksak diye dusunuyor.:pr:

Hergun yeni bi model cikiyor bi sure sonra destegini eski modellerden cekiyorlar updateler bos cikiyor hep hic bi gelisme olmuyor.:farao:

Neden ben bu adamlara prim veriyim ki?
Overclock yaparim, custom driver indiririm ama yinede ben verdigim paranin karsiligini sonuna kadar alirim.:cherry:
Ayrica senin performansa ihtiyacin yok sen yaslanmisin birader zorlama kalp krizi gecirirsin valla.:p:p

Windows a da bu yuzden karsiyim Linux u bu yuzden seviyorum.:cat:

Windows burjuva isi update dosyalari koca koca, Linux ta ufak paketler halinde.
Neden?
Windows un umrunda mi 56k kablolu ile baglanan adam?
Hayir tabiki de.:pr:

Ayrica Linux bu ise gonul vermis insanlarin para karsiligi almadan yaptiklari birsey.

Eger bende program yazilimi konusunda kendimi gelistirirsem direk bende eklemelere basliyicam.

O ordan bi eksik goruyor duzeltip yolluyor baskasi baska birsey goruyor duzeltip yolluyor ve karsiliginda para istemiyor senden.Windows ise verdigi performansin kat kat fazlasini senden para olarak aliyor.

Tekelci zihniyete karsiyim.:cat:

Eger Linux tirt birsey olsaydi NASA bu isletim sistemine milyarlarca dolar harcamazdi ve uzayda kullanmazdi.

Yine tirt birsey olsa su anda bircok dunyaca unlu buyuk sitelerin host isletim sistemi Linux olmazdi.

Ayni sekilde bankalar ve guvenlik gerektiren yerlerin hostlarida Linux tabanlidir.

O yuzden her zaman sevilerek ve karsiliksiz yapilan is iyidir boyle para tuzaklarina dusmemek gerek.:rendeer:



http://www.youtube.com/watch?v=jYvkpYM2jpc&feature=related

Nerden nereye geldim ya, yine Linux cu yanim kabardi.:cherry:Eger youtube a Linux vs Windows 7 yazarsaniz Windows un ne kadar aciz oldugunu anlarsiniz.


Mezit arkadasim sildigini zannetigin hicbirsey silinmiyor.Google a data saver,Data Recovery yaz ve programlara bak elbet bedava bir tane bulursun program.
Parali ve profosyenel olanlari ile nerdeyse %90 a kadar kurtarma yapilabiliyor.

Hatta Turkiye deki bir dergi parali olanlardan birinin demosunu vermisti ve denemistim memory card ta ve butun sildiklerimi geri getirdi.

Dergide de soyle diyordu icinde bilgileriniz oldugu hicbirseyi satmayin ve yok etmeden atmayin cunku butun datalar geri getirilebilir.Hafizaya bir kez kayit edilen birsey bir daha silinemez.


jubaa kızdı bize:p haklısın yazdığın herşeye kadar doğru diyorsun ben sadece kart yakmaktan çekiniyorum.
Zaten oyun oynayamıyorum yaşlandım biliyosun, sende söyledin:mrgreen:
2 yıldan beri oc yapmıyorum,şimdi yapmaya kalksam kesin patlatırım kartı.
Dediğin gibi herşey para tuzagı ama bu tuzağa düşmeden işini halledebilmektir:wiinkk:

Mecburiyetten şirkette windows kullanıyorum, bende senin gibi linuxcuyum ama ekleme yapabilecek kabiliyetim yok, sorun cözebilirim ama , her türlü taklayı atarım:)

Bir zamanlar bende bir dergide okumuştum bill gates bile ''linux ücretsiz ve windowstan daha sağlıklı ,millet neden windows alıyor anlamıyorum'' demişti.
Windows sahibi bile bunu diyorsa bize laf düşmez.

jubaa ps2 yi oc yapabilirmiyim:p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Buradan indirdigin paketin icinde RECUVA programını kurup taratırsan sanırım hepsi kurtulur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------



taaa Melbourne den geyik yapacagına insanlara yardımcı ol Allah'ın spyware ı :)

hadi ordan trojan :p Aktardım zaten konuyla alakalı bildiklerimi :p
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
jubaa kızdı bize:p haklısın yazdığın herşeye kadar doğru diyorsun ben sadece kart yakmaktan çekiniyorum.
Zaten oyun oynayamıyorum yaşlandım biliyosun, sende söyledin:mrgreen:
2 yıldan beri oc yapmıyorum,şimdi yapmaya kalksam kesin patlatırım kartı.
Dediğin gibi herşey para tuzagı ama bu tuzağa düşmeden işini halledebilmektir:wiinkk:

Mecburiyetten şirkette windows kullanıyorum, bende senin gibi linuxcuyum ama ekleme yapabilecek kabiliyetim yok, sorun cözebilirim ama , her türlü taklayı atarım:)

Bir zamanlar bende bir dergide okumuştum bill gates bile ''linux ücretsiz ve windowstan daha sağlıklı ,millet neden windows alıyor anlamıyorum'' demişti.
Windows sahibi bile bunu diyorsa bize laf düşmez.

jubaa ps2 yi oc yapabilirmiyim:p

Yok hocam estağfurullah ne kizmasi.:rendeer:


Ben yakmaktan cekinmiyorum cunku oc yapmazsam zaten bi sure sonra ihtiyacimi gormiyicek ve yine yeni kart almak zorunda kalicam ben vericegim parayi en aza indirme cabasi icindeyim.

Valla yalan olmasin benimde ekleme yapabilicek kabiliyetim yok, su anda degil kernelden cekirdege ekleme yapmayi, kernel kodlarini bile okumayi daha bilmiyorum cozemiyorum.
Ama yavas yavas C de kendimi gelistiriyorum, elbet gun gelicek devran donucek.:cherry:

Abi ps2 oc olur mu bilmem ama atilan yazilimlarla daha iyi bi performans elde edildigini forumlarda okudum ne kadar dogru ne kadar yanlis bilemem ama eger bu adamlar icine chip takip orjinal oyun korumasini kirabiliyorsa inaniyorum ki oc de yapar yeni parca da takar.:mrgreen:

Bizim su Tahtakale de chip yapan elemanlarda imkan olsa valla diyorum adamlar neler yapicak ps2 ciktiktan 3 gun sonra chip geliyor sahte oyun icin adamlar fena ya.:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ps nin linux kiti vardı dimi :)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Yok hocam estağfurullah ne kizmasi.:rendeer:


Ben yakmaktan cekinmiyorum cunku oc yapmazsam zaten bi sure sonra ihtiyacimi gormiyicek ve yine yeni kart almak zorunda kalicam ben vericegim parayi en aza indirme cabasi icindeyim.

Valla yalan olmasin benimde ekleme yapabilicek kabiliyetim yok, su anda degil kernelden cekirdege ekleme yapmayi, kernel kodlarini bile okumayi daha bilmiyorum cozemiyorum.
Ama yavas yavas C de kendimi gelistiriyorum, elbet gun gelicek devran donucek.:cherry:

Abi ps2 oc olur mu bilmem ama atilan yazilimlarla daha iyi bi performans elde edildigini forumlarda okudum ne kadar dogru ne kadar yanlis bilemem ama eger bu adamlar icine chip takip orjinal oyun korumasini kirabiliyorsa inaniyorum ki oc de yapar yeni parca da takar.:mrgreen:

Bizim su Tahtakale de chip yapan elemanlarda imkan olsa valla diyorum adamlar neler yapicak ps2 ciktiktan 3 gun sonra chip geliyor sahte oyun icin adamlar fena ya.:cherry:

İlerde ekleme yaparsın inşallah zor degil insan isteyince herşeyi yapabilir.:rendeer: İlerde bizede anlatırsın,bahsedersin eklemelerinden...

Tahtakale ve yazıcıoğlu ps cileri meşhur okonuda, havada kaçan karada koşan diyorlar başka birşey demiyorlar... Korkulur onlardan:mrgreen:

ps nin linux kitini daha önce hiç duymadım:cyclopsan
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Buradan indirdigin paketin icinde RECUVA programını kurup taratırsan sanırım hepsi kurtulur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------



taaa Melbourne den geyik yapacagına insanlara yardımcı ol Allah'ın spyware ı :)

çakma bilgisaraycı benim pc ingilizce len gel şunu türk çe yap alıcam pacanı aşagı :queen:
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
Bende bu gruptanım ama söylemek istemiyorum.
Kime söylesem hemen problemlerini soruyorlar :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
aRKADAŞLAR,

Benim bluetooh um arızalandı..
Böyle bir cihaz yok diyor... Üzerine gidip sağ klik yaptığımda..
Bilen var mı??
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
aRKADAŞLAR,

Benim bluetooh um arızalandı..
Böyle bir cihaz yok diyor... Üzerine gidip sağ klik yaptığımda..
Bilen var mı??

Bilgisayarın ozellikler kısmında donanım kısmında gorunuyormu ?
Notebook mu masaustu bilgisayarmı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------

hadi ordan trojan :p Aktardım zaten konuyla alakalı bildiklerimi :p

Özledim nan seni....
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Bilgisayarın ozellikler kısmında donanım kısmında gorunuyormu ?
Notebook mu masaustu bilgisayarmı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:42 ----------



Özledim nan seni....

Evet özelliklerde herşey normal.. Ancak sağ alttaki bluetooh simgesine sağ tuşla tıkladığınızda " Bluetooh Device Not Found" diyor... Zaten işlemde yapılmıyor..Sürücüyü tekrar yükledim. Çare olmadı...:bounce:

HP Notebook...

Çözüm varsa özelden de bana mesaj atarsan sevinirim..
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
ps nin linux kiti vardı dimi :)

Telefonlara uyarladiklarini biliyorum ama ps duymadim buyuk ihtimalle vardir, ugrasan deli cok olunca ne yapcaklarini sasiriyorlar.:cherry:Bende dahilim kimse alinmasin.


serdarmertDaha once bluetooth un calisip calismadigini denemis miydiniz?

Yoksa bu ilk deneme miydi?
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Abi ben tornacıyım ne anlarım bilgisayardan :bounce:

gördünüz arkadaş tornacı burda yazıyor millete:bounce:

arkadaşlar benim sorunumu kim çözecek aloooo
bilgisayar beni tanımıyor şerefsiz her seferinde adımı parolamı yazıyorum gelin yapın şunu yoksa bazı şeyleri açıklamak zorunda kalıcam tehtitmi evet:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
gördünüz arkadaş tornacı burda yazıyor millete:bounce:

arkadaşlar benim sorunumu kim çözecek aloooo
bilgisayar beni tanımıyor şerefsiz her seferinde adımı parolamı yazıyorum gelin yapın şunu yoksa bazı şeyleri açıklamak zorunda kalıcam tehtitmi evet:bounce:

şaibeli şaibeli konuşma adamın canını sıkma.. bilg. seni tanımaz nedeni ne biliyomusun? sen taksime fazla takılıyorsun bu aralar geceleri ondandır..
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
orasını ben bilmem bilen varsa onuda bilmem yani beni yakmaz ama yanan bizden olursa ki durum o dur.. o zaman seni yakarım demedi deme..

bizden birisi gitmiş o sanat merkezine şindi açıklamak zorunda bırakma beni şu pc halledin diyorum yoksa yakıcam bak birisini:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst