Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yok canım yaa ne nazara edecem... Tamam ya tamamm ne cimri adammışsın yahuu. Sanki motoru kendisinden istedikkk.. Alllahhalllaa ya

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:53 ----------



Valla varya sen bugidişle bunu da yaparsın Sonra CBF150 kullanıyom dersin. Bilmezlerki içi 125 lik..

benim cbf 600 üm o...bağanee...:p

valla hacı bişey oldumu yine sıfırlarız 500 gaymeye moto blok sıfırlanıyor...bedava bence...
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Su topige bak ya. Artık motor sorunlarını biraktık iyice geyige sardık. Son zamanlarda motordan bahseden neredeyse yok.
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145

Anlaşılan hakkaten keyfi alınmış ve temiz kullanılmış bir makina, ama 2007 model olduğundan satarken değer kaybı çok olur, alıp uzun süre kullanacaksanız olur ama 700 fazlasına 0KM almak da mümkün.
Tabi bütçe meselesi.
Ben olsam ya 2.000 liraya 10-20.000 arası bir motor alırım yada 0km.
Karar sizin. (ama motor hakkaten temiz görünüyor)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 ----------

Su topige bak ya. Artık motor sorunlarını biraktık iyice geyige sardık. Son zamanlarda motordan bahseden neredeyse yok.

anlaşılan motorda pek sorun yok yada kış gelince binenler azaldığı için sorun çıkmıyor... :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:37 ----------

benim cbf 600 üm o...bağanee...:p

valla hacı bişey oldumu yine sıfırlarız 500 gaymeye moto blok sıfırlanıyor...bedava bence...

Dayan kardeşim, sayısalı buldummu CBF600SA senindir. :cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
anlaşılan motorda pek sorun yok yada kış gelince binenler azaldığı için sorun çıkmıyor... :queen::queen::queen:

Ben yaz kış biniyorum. Subat ayında 2 yıl olacak. Motor 24.000 km ye geldi.... Ama birgun satmak istersem Km si tekrar 8-10 bin civarına gelir. :p:p:p:p (2008 modellere has bir ozellik) Sonra 2008 model 10.000 km de diye bi başlık acarım... :p:p:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819

Hacı baktım fiyat çok yüksek...düşük km olmasına bi lafım yok ama ...2007 modele maksimum 2600 eder...2009 olsa bile 2900 den fazla vermem...gittin gördünmü makinayı...bi kurcala...ama adamın yanında tekere falan kalkma...:cherry:

Su topige bak ya. Artık motor sorunlarını biraktık iyice geyige sardık. Son zamanlarda motordan bahseden neredeyse yok.

hacı benden başka pek yazan yok gibi...bende güncellemek için az geyiğe sarıyorum...2 gün sonra bakıyorum son mesaj yine benim...ben yazmayım belki değişen bişey olur insanlar yazmaya başlar...ne dersin bi deneyelimmi...

Dayan kardeşim, sayısalı buldummu CBF600SA senindir. :cat:

Hacım Uşak bileti aldım 47 bilyon bayıldım ve tembellik yüzünden gitmedim...Aklında olsun...Ama Perşembe Akşamı Kurtlar Vadisi var Cumada kızımla takılıcam aklında olsun...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838

Fiyat 2007 model için oldukça yüksek. Ayrıca hiç aksaesuar da yok, çanta koruma demiri vs bişeyler alsan 200-250 de bunlar eder. Alım satım derken maliyet yükselir. Aksesuarsız 3-5 bin km de motora 3100 tl verebilecek ekonomin varsa aynı paraya 2009 modelde bulunabilir diye düşünüyorum. En azından servis bakımlı bişey denk gelirse garanti kapsamında motor sahibi olmuş olursun. Ayrıca bu motorun sanırım bu sene içinde muayenesi var. Oda ne kadar tutacak bilmiyorum ama ayrıca bi maliyet olucak. Aynı km değerlerinde 2009 model denk olursa 3100 tl verilebilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Hacı baktım fiyat çok yüksek...düşük km olmasına bi lafım yok ama ...2007 modele maksimum 2600 eder...2009 olsa bile 2900 den fazla vermem...gittin gördünmü makinayı...bi kurcala...ama adamın yanında tekere falan kalkma...:cherry:



hacı benden başka pek yazan yok gibi...bende güncellemek için az geyiğe sarıyorum...2 gün sonra bakıyorum son mesaj yine benim...ben yazmayım belki değişen bişey olur insanlar yazmaya başlar...ne dersin bi deneyelimmi...



Hacım Uşak bileti aldım 47 bilyon bayıldım ve tembellik yüzünden gitmedim...Aklında olsun...Ama Perşembe Akşamı Kurtlar Vadisi var Cumada kızımla takılıcam aklında olsun...

Yaz kardeşim yaz. Butun sorunlarını yaz. Sonra herkes "aaa bu benim moturdada oluyor,, Ayını gecen gun benim başıma da geldii" cevapları gelmeye başlar..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yaz kardeşim yaz. Butun sorunlarını yaz. Sonra herkes "aaa bu benim moturdada oluyor,, Ayını gecen gun benim başıma da geldii" cevapları gelmeye başlar..

anladığım kadarıyla il gelen partiler nanaydı...2007 modeller sorunluydu...ama sonraki partilerde düzeldi bu detaylar...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Nazar değmesin motörlerimize de, sorunları paylaşmak yerine gezi yazılarımızı, maceralarımızı yazalım :) Geçen evde su bitmiş, memba suyu, telefon ettim. Yeni adresim şu dedim, elemanlar adresi bulamamış suyu getiremediler. Attım boş damacanayı kappaya, çarşıya gittim. 20 kg su damacanasını 35 kappaya koydum. Tabi tam kapnmadı. bağaj lastiği ile bağladım :) Dükkandan (Abi bagaj kırılmasın) dediler. Yok yaw bişey olmaz dedim. 20 kg suyu eve kadar getirdim. Gözönü sevdiğiminin çantası be :) Ama bağaj sonuçta motorun en uç arka noktası yani ağırlık merkesinden çok uzak. Bu yüzden gidon ağırlaştığını ve kontrolün biraz zorlaştığını hissetmiştim :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Abi nedir bu CBF tutkun değiştir şu makineyi CC yükselt artık. Motor altında fare gibi kalıyor.. CBF 600 lazım abi sana kıy şu parana :))

kes len çapsız ...apaçiyle gezdiğin günleri hatırla...İtalyan makinayla gezersin Teşvikiyede sosyete çocuğu...de get topacına...:pr::cherry:

Nazar değmesin motörlerimize de, sorunları paylaşmak yerine gezi yazılarımızı, maceralarımızı yazalım :) Geçen evde su bitmiş, memba suyu, telefon ettim. Yeni adresim şu dedim, elemanlar adresi bulamamış suyu getiremediler. Attım boş damacanayı kappaya, çarşıya gittim. 20 kg su damacanasını 35 kappaya koydum. Tabi tam kapnmadı. bağaj lastiği ile bağladım :) Dükkandan (Abi bagaj kırılmasın) dediler. Yok yaw bişey olmaz dedim. 20 kg suyu eve kadar getirdim. Gözönü sevdiğiminin çantası be :) Ama bağaj sonuçta motorun en uç arka noktası yani ağırlık merkesinden çok uzak. Bu yüzden gidon ağırlaştığını ve kontrolün biraz zorlaştığını hissetmiştim :)



yuh kanka nettin ya..Kappa çantaya yapılırmı bu zulüm...kendini az geriye atacanselenin uc kısmına damacanayı koyacan...kırılsaydı o bir daha hayatta kullanamazsın...150 lira haybeye bayılırsın...
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Geçenlerde İzmit ten bi Kurye gelmiş Karamürsel' e, siyah cbf 2007 model 57 bin km de, motor işlem görmemiş. Debriyaj balatası bile orjinalmiş, daha sibop ayarı dahi yapılmadı dedi, ne derece doğru bilmiyorum ama ilginç geldi. 57 bini görünce sordum. Bu
işin yani bu gibi yüksek km leri sorunsuz görmenin sırrı ne dedim. Aynen üstüne basa basa şu iki maddeyi söyledi.

1- Motorunu sadece SEN kullan.
2- Hor kullanma. Senelerce sorunsuz binersin.

Adam 44 yaşındaymış mış, bir an benden genç olduğunu sandım inanın.. Ama değilmiş :)
Şu motor işine gönül verenler. senelerini verenler inanın ilerki senelerde de bedenen ve ruhen çok çok sağlılklı oluyorlar. Belkide bu, yani yaptığımız, yaşantımızın içinde aktif olarak motosiklet kullanmak güzel bi spor.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
yuh kanka nettin ya..Kappa çantaya yapılırmı bu zulüm...kendini az geriye atacanselenin uc kısmına damacanayı koyacan...kırılsaydı o bir daha hayatta kullanamazsın...150 lira haybeye bayılırsın...

Doğru diyon Çantanın hemen önüne, artçının oturduğu yere koyucak çantaya dayayıp ahtopotla bağlamak daha sağlıklı olurdsu ama, bi dahaki sefere işim düşürse böyle yapıcam. Ama su firması değiştirdim. Şimdiki firma adresimi biliyormuş. Herhalde bi daha motorla su taşımam gerekmiyecek :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Anlaşılan hakkaten keyfi alınmış ve temiz kullanılmış bir makina, ama 2007 model olduğundan satarken değer kaybı çok olur, alıp uzun süre kullanacaksanız olur ama 700 fazlasına 0KM almak da mümkün.
Tabi bütçe meselesi.
Ben olsam ya 2.000 liraya 10-20.000 arası bir motor alırım yada 0km.
Karar sizin. (ama motor hakkaten temiz görünüyor)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:35 ----------



anlaşılan motorda pek sorun yok yada kış gelince binenler azaldığı için sorun çıkmıyor... :queen::queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:37 ----------



Dayan kardeşim, sayısalı buldummu CBF600SA senindir. :cat:


Alper ustad ,haklısınız fiyat fazla zaten makinayıda gidip görmedim ama 0 km sini almak daha mantıklı geliyor banada 2007 de 0 km almıştım 14000 km de satmıştım 2200 tl ye vermiştim motoru ozaman fazla gibi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:08 ----------

Hacı baktım fiyat çok yüksek...düşük km olmasına bi lafım yok ama ...2007 modele maksimum 2600 eder...2009 olsa bile 2900 den fazla vermem...gittin gördünmü makinayı...bi kurcala...ama adamın yanında tekere falan kalkma...:cherry:



hacı benden başka pek yazan yok gibi...bende güncellemek için az geyiğe sarıyorum...2 gün sonra bakıyorum son mesaj yine benim...ben yazmayım belki değişen bişey olur insanlar yazmaya başlar...ne dersin bi deneyelimmi...



Hacım Uşak bileti aldım 47 bilyon bayıldım ve tembellik yüzünden gitmedim...Aklında olsun...Ama Perşembe Akşamı Kurtlar Vadisi var Cumada kızımla takılıcam aklında olsun...


abi 0 alıcaz gaiba ama almadan bi gideyim sahibine bi ziyaret edeyim:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:10 ----------

Fiyat 2007 model için oldukça yüksek. Ayrıca hiç aksaesuar da yok, çanta koruma demiri vs bişeyler alsan 200-250 de bunlar eder. Alım satım derken maliyet yükselir. Aksesuarsız 3-5 bin km de motora 3100 tl verebilecek ekonomin varsa aynı paraya 2009 modelde bulunabilir diye düşünüyorum. En azından servis bakımlı bişey denk gelirse garanti kapsamında motor sahibi olmuş olursun. Ayrıca bu motorun sanırım bu sene içinde muayenesi var. Oda ne kadar tutacak bilmiyorum ama ayrıca bi maliyet olucak. Aynı km değerlerinde 2009 model denk olursa 3100 tl verilebilir.

Ethem kardeşim, haklısın iyi oldu danıştığım size eski bi cbf ci olarak:cat:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
94
slm herkese. Ethem abi geçen gördüğün bende değildim dayımın oğluda değil,büyük ihtimal bitane daha çocuk war cbf 150lili onu görmsndür:) bu arada geçen c.tesi çok niyetlenmistm dbye gitmeye hatta ewe geldm hazrlandm çıkmak üzereydm telefon geldi aksam çekim war diye (fotorafcılık yapıyrm) öle vazgeçtm.bu haftasonu giderm diodm parları harcadm :D yeni çizme aldm sizinlede paylasaym benm çok hosuma gitti hatta su havalarda giymeye kıyamıorm :D bakalm sizde begenicekmisinz


fotoraf0403.jpg
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
CBF de hangi rengi secmeli? Kullanım kolaylığı olarak hangisi daha iyidir? Renkler ve zevkler tartışılmaz ama sizin fikriniz ne benim gönlüm siyahta acıkcası ama cok titiz olmak gerekcek sanirin.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
slm herkese. Ethem abi geçen gördüğün bende değildim dayımın oğluda değil,büyük ihtimal bitane daha çocuk war cbf 150lili onu görmsndür:) bu arada geçen c.tesi çok niyetlenmistm dbye gitmeye hatta ewe geldm hazrlandm çıkmak üzereydm telefon geldi aksam çekim war diye (fotorafcılık yapıyrm) öle vazgeçtm.bu haftasonu giderm diodm parları harcadm :D yeni çizme aldm sizinlede paylasaym benm çok hosuma gitti hatta su havalarda giymeye kıyamıorm :D bakalm sizde begenicekmisinz

İyi günlerde kullan, ne kadara aldın ? Gayet kaliteli bi şeye benziyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:43 ----------

CBF de hangi rengi secmeli? Kullanım kolaylığı olarak hangisi daha iyidir? Renkler ve zevkler tartışılmaz ama sizin fikriniz ne benim gönlüm siyahta acıkcası ama cok titiz olmak gerekcek sanirin.

Siyah renk kiri çok fazla belli ediyor, motor az bile kirli olsu çok kötü görünüyor, siyah motoru temiz tutmak ve (way cam gibi be) diyebilmek için adam gibi temizlemen lazım. Ama kırmızı böyle değil. Temiz tutmak, veya en azından böyle hissetmek daha kolay. Gece fark edilmek, görünür olmak açısından da kırmızı bence daha iyi gibi. Hoş tabi gece görünmüyoruz ama karanlıkta kırmızı farkedilmek açısından sanki daha iyi olur gibi düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst