- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
Yok canım yaa ne nazara edecem... Tamam ya tamamm ne cimri adammışsın yahuu. Sanki motoru kendisinden istedikkk.. Alllahhalllaa ya
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:53 ----------
Valla varya sen bugidişle bunu da yaparsın Sonra CBF150 kullanıyom dersin. Bilmezlerki içi 125 lik..
benim cbf 600 üm o...bağanee...
valla hacı bişey oldumu yine sıfırlarız 500 gaymeye moto blok sıfırlanıyor...bedava bence...