Motosikletleri Fark Edin Etkinliği

Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Nezamandan beri izliyorum bu topic i..
Yaptiginiz güzel birsey..
Kutluyorum sizleri.. :rendeer:

Ama sunu bilinki ugrasilariniz bosuna..
Üzülerek bunu söylüyorum.. Ve hakli oldugumuda biliyorum..
Öyle birkac bildiriyle olacak sey degil bu inanin..

cok seylerin degismesi gerek yurdumda..

150 Tl ye ehliyet verilen yurdumda bunlari kime anlaticaksin?????
Benim ehliyetim oldugu halde bir motor ehliyeti almak 1300 avro tuttu..
2600 TL civari.. Dahada fazla..
Böbürlenmek falan degil niyetim... Kesinlikle..
Keske daha ucuza ciksaydi bana.. :pr:

ama 150 Tl ye kim kime neyi ögretir????
Yorumlar sizin
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
iyi de remzi burada ehliyet ucuz motor pahalı nasıl olacak ?
mesele motor ya da ehliyet değil,
motor kullanıcılarının yeri geldiğinde mangalda kül bırakmaması ama "halep oradaysa arşın burada" denildiğinde nasrettin hoca durumunda kalmak.
bu etkinlik istanbulda kadıköyde himalayaların tepedinde değil ki ulaşılamaz olsun.
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Tebrikler abim kükreyemesekde miyawladık buda bir sey

Evet 15-20 kişi ile hiç değilse miyavlıya bildik. Eğer sevgili motosiklet gönüllüsü arkadaşların katılımı yeterli düzeyde olsaydı KÜKRÜYE bilirdik.

Medyada geldi basında ilgiyi gösterdi. 9 ocak 2010 tarihli Cumhuriyet gazetesinde haber çıktı. Haberin altına yorum yapılabiliniyor. Haberin altında 12 Ocak 2010 tarihinde ALTI adet yorum var. Bu yorumların ikisi bana ait, diğer ikisi iki motorcu kardeşimize ait, iki tanesi de 4 teker kullanıcılarına ait.

Kılınızı bile kıpırdatmadan formlarda ahkam keseceğinize bu haberin altına Bizlerin Bu Sorunlarını Dile Getirecek Yorum Yapmak Zahmetine Katlanın

Haber Linki :

http://www.cumhuriyet.com.tr/?kn=7&hn=106652

Bu kadar duyarsız olmanızı anlayamıyorum. Genede hepinizi seviyorum sağolun Tekeriniz hep Düz Bassın.
 
Katılım
2 Kas 2007
Mesajlar
436
Evet 15-20 kişi ile hiç değilse miyavlıya bildik. Eğer sevgili motosiklet gönüllüsü arkadaşların katılımı yeterli düzeyde olsaydı KÜKRÜYE bilirdik.

Medyada geldi basında ilgiyi gösterdi. 9 ocak 2010 tarihli Cumhuriyet gazetesinde haber çıktı. Haberin altına yorum yapılabiliniyor. Haberin altında 12 Ocak 2010 tarihinde ALTI adet yorum var. Bu yorumların ikisi bana ait, diğer ikisi iki motorcu kardeşimize ait, iki tanesi de 4 teker kullanıcılarına ait.

Kılınızı bile kıpırdatmadan formlarda ahkam keseceğinize bu haberin altına Bizlerin Bu Sorunlarını Dile Getirecek Yorum Yapmak Zahmetine Katlanın

Haber Linki :

http://www.cumhuriyet.com.tr/?kn=7&hn=106652

Bu kadar duyarsız olmanızı anlayamıyorum. Genede hepinizi seviyorum sağolun Tekeriniz hep Düz Bassın.

Yorum yazmak için üye olmayı denedim ama beceremedim ya da beğenmediler beni. Halbuki araba kullanırken daha sık ayna tokuşturduğumu ama kimsenin "şu dört tekerciler de pek serseri canım" demediğini falan yazacaktım.
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
138
Yorum yazmak için üye olmayı denedim ama beceremedim ya da beğenmediler beni. Halbuki araba kullanırken daha sık ayna tokuşturduğumu ama kimsenin "şu dört tekerciler de pek serseri canım" demediğini falan yazacaktım.

Habere Yorum Yapmak için :

Yeni üyelik altındaki "◦Sadece Portal Üyeliği" seçin kullanıcı adı şifre ad soyad ve mail adresinizi yazarak üye olabilirsiniz. sonra tekrar yorum yapmak için girin kullanıcı adınızı ve şifrenizi yazın girip yorum yapabiliyorsunuz. :cat: :rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
iyi de remzi burada ehliyet ucuz motor pahalı nasıl olacak ?
mesele motor ya da ehliyet değil,
motor kullanıcılarının yeri geldiğinde mangalda kül bırakmaması ama "halep oradaysa arşın burada" denildiğinde nasrettin hoca durumunda kalmak.
bu etkinlik istanbulda kadıköyde himalayaların tepedinde değil ki ulaşılamaz olsun.

motorlar pahali, benzin pahali türkiyede biliyorum..
Ama ehliyet.. En önemli sey bukadar ucuz olabilirmi?
150 TL?????
Ben bir ögretmen olsam bende 150 TL birsey ögretmem..
Ögretmem degil ögretemem..
Theorimi yoksa pratik mi ögreticen bu paraya..
Theori anlatsan kac saat anlatirsin 150 TL ye???
Pratik yapsan kac km gidebilirsin 150 TL ye???
Debriyaji, fren i, gaz pedalini ögretebilirsin...
Trafikte gezmeye para kalmadi. :cherry:

Sizleride anlamiyor degilim..
Birseyler degistirmek istiyorsunuz..
Yaptiginiz güzel birsey emin olun bundan..
Ama sizin yaptiginiz sicak tasin üzerine bir damla..
Ama yinede sizleri kutluyorum inanin buna..
Sicak tasin üzerine bir damla olsada iyi bir etkinlik..:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Ben bir ögretmen olsam bende 150 TL birsey ögretmem..

Yok yok ben öğretiyorum :mrgreen:

bu arada internetteki haber linkine daha fazla yorum yapılmasını beklerdim hepi topu 3-5 arkadaş uğraşıp yazmış..ona da üşenmişiz anlaşılan..


Aklıma gelmişken..Derkunt baba yarında faaliyet var değil mi?Yağmur,çamur işleri yüzünden soruyorum.
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
yarın bende batuhana gidicem karşıya motora bakmaya,eğer orada olunacaksa gene uğramak istiyorum mutlaka,belki rastlaşırız başka türlü görüşemiyoruz
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
bu arada internetteki haber linkine daha fazla yorum yapılmasını beklerdim hepi topu 3-5 arkadaş uğraşıp yazmış..ona da üşenmişiz anlaşılan..

Ne bekliyordunki Engin? :silent:
Konu mangal konusu degil..

Eger yarin etkinlik varsa basarilar dilerim sizlere.:rendeer: Umarim kalabalik olursunuz.

Hem 150 TL ye sende birsey ögretmessin yemin olsun...
Yeme bizi tahta kasikla.. :cherry:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
bugün öğleden sonra 3 gibi kadıköydeydim..stand kurulmamıştı..sanırım bu kültür başkenti olma kutlamaları nedeniyle akşam kadıköy meydanının kapatılacak olması yüzünden gelinmemiş..

neyse..

Derkunt babadan edindiğim bilgilere göre havaların iyileşmesini müteakiben bu tür bir etkinlik daha yapılacak(mış)

artık onu bekliyoruz..yazın olacaksa katılımın gene de düşük olması tolare edilbilir bir şey olmaktan çıkar!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst