- Katılım
- 17 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,715
Nezamandan beri izliyorum bu topic i..
Yaptiginiz güzel birsey..
Kutluyorum sizleri.. :rendeer:
Ama sunu bilinki ugrasilariniz bosuna..
Üzülerek bunu söylüyorum.. Ve hakli oldugumuda biliyorum..
Öyle birkac bildiriyle olacak sey degil bu inanin..
cok seylerin degismesi gerek yurdumda..
150 Tl ye ehliyet verilen yurdumda bunlari kime anlaticaksin?????
Benim ehliyetim oldugu halde bir motor ehliyeti almak 1300 avro tuttu..
2600 TL civari.. Dahada fazla..
Böbürlenmek falan degil niyetim... Kesinlikle..
Keske daha ucuza ciksaydi bana..
r:
ama 150 Tl ye kim kime neyi ögretir????
Yorumlar sizin
Yaptiginiz güzel birsey..
Kutluyorum sizleri.. :rendeer:
Ama sunu bilinki ugrasilariniz bosuna..
Üzülerek bunu söylüyorum.. Ve hakli oldugumuda biliyorum..
Öyle birkac bildiriyle olacak sey degil bu inanin..
cok seylerin degismesi gerek yurdumda..
150 Tl ye ehliyet verilen yurdumda bunlari kime anlaticaksin?????
Benim ehliyetim oldugu halde bir motor ehliyeti almak 1300 avro tuttu..
2600 TL civari.. Dahada fazla..
Böbürlenmek falan degil niyetim... Kesinlikle..
Keske daha ucuza ciksaydi bana..
ama 150 Tl ye kim kime neyi ögretir????
Yorumlar sizin